✌️.. المقدمه ..✌️

396 58 26
                                    

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ✌️❤️

..

الكتاب دا هعيد فيه نشر اجزاء من كتاب اعرف متحرش بعد تعديل البعض و تجديد لان في ناس كتير نسيت إللى اتقال وبتنسى النصائح وعموما الكلام هنا مش بس للواتباد دا لاي موقع ع الانترنت فيه تواصل ولك عليه اصدقاء او تفاعلات .. أضف الكتاب لمكتبتك ليصلك كل جديد ..

..

وتوضيح هام وضروري الناس تعرفه

..

الكتاب قائم على الوعي وأهمية معلومات كل فرد فينا والتناصح لتجنب المضايقات والاذى إللى ممكن يحصل بسبب الانترنت قدر المستطاع وتجنب الاشخاص المتطفلين و المرضى ..

..
الكتاب مش لإستهداف حسابات بعينها الا لو استدعى الامر لان كده مش هنخلص ، هيكون في نصيحه وكلا حر في الأخذ بيها او تركها بدون فرض او جبر ..

..

اي شخص محترم مرحب بيه ، التعليقات إللى بتستهدف حساب ما حتى لو يستاهل غير مرحب بيها لما لها من تبعات بما فيها الموجهه لشخصي ..

..

القائم بالكتاب مش محامي لحد ومفيش حد له سلطه عليه او تاثير بالتالي مفيش مجال ان حد يستغله ف تصفية حسابات او يستغفله ف حوارات بس إللى هيبقى ع حق او لو شوفت حاجه مش تمام مش هسكت ..

..
مفيش مشاكل شخصيه مع اي حد عشان الواحد دماغه اكبر من الجو دا بس لو حساب مش محترم او بيتجاوز فحق حد مش هقبل اي تبرير او كلام من حد ..

..

اي حساب هيتم ذكره على انه متحرش او غير جدير بالمتابعه والتفاعل تاكد يقينا انه تم محاولة التواصل معه لحل الموضوع و معرفه أطرافه وأسبابه ولو حساب له سوابق او تكرر الشكوى منه هيبقى مفيش تواصل وذكر السابق والحالي ..

..

الرد بالمثل لو تم ذكرك او حسيت اني ظالمك ممكن تتكلم وترد فكتاب عندك بدون ازعاج وإلحاح او تطاول او تهديد عشان بس هيبقى اخرك معايا بلوك و تجاهل مش اكتر ..

..

هعيد تاني الكتاب للنصح مش لإستهداف حد بعينه مهما كان وكلا عنده عقل وحر بس إللى هيتم ذكره هيبقى دا اخر حل والكلام على الحسابات المؤذيه حتى لو بيديرها اكتر من شخص وحتى لو فيهم محترم كون في أذى السيئه هتعم ..

..

كل ما يقال هنا متاح للمشاركة و إعادة النشر مع ذكر المصدر او بدون ..

..
والسلام ✌️❤️🚶🏽‍♂️ .. صالح عجماوي ..

وعي واتبادي ( هام كالعادة ) ✌️❤️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن