6. fejezet

273 19 0
                                    

Karolina Zsófival és Norbival ült a nagy aula egyik padjánál, és kávéztak. Élvezték a szünet utolsó pár percét. Karolina tanakodott, és annyira elbambult, hogy észre sem vette, hogy a papírpohár szélét már teljesen elrágta. Zsófi és Norbi szemöldöküket felvonva nézték az elmélázó lányt, akinek a szuggeráció sem tűnt fel.

- Lina? Minden oké? - kérdezte Norbi, aki már nehezen bírta ki nevetés nélkül.

- Huh? - eszmélt fel Karolina, és kivette szájából a papírpoharat.

- A szokásostól jobban elkalandoztál. - tette hozzá Zsófi, és megveregette Karolina vállát. - Min agyalsz ennyire?

- Ti milyen ajándékot adnátok egy körülbelül 25 éves férfinak?

Mindketten meglepődve nézték Karolinát, és sem a koncepciót, sem a körülményeket nem értették, így Karolina jó ötletek helyett zavart pillantásokat kapott.

- Kinek akarsz ajándékot adni? - Karolina, elkerülve a kínos részt, inkább gyorsan kitalált valami jó mentséget magának.

- Csak nem bepasiztál? - kérdezte széles mosollyal Norbi. Zsófi azonnal felkapta a fejét, de látva Karolina fejcsóválását, lelkes mosolya eltűnt.

- Apám egyik munkatársa sokat segített tanulni, és neki akarok... - habogott össze egy épkézláb okot, ami látszólag kielégítette barátai éhes kíváncsiságát.

Az említett 25 éves személy természetesen a 24 éves Maximilián volt. Karolina napok óta azon törte a fejét, hogyan tudná viszonozni azt a rengeteg kedvességet és segítséget, amit kapott tőle az elmúlt 2 hónapban. Sikeresen összeállították a lány portfóliójának majdnem egészét, rengeteget beszélgettek, és a fő dolog pedig a két hete történt nagy havazás okozta közös éjszaka. Karolina kissé megborzongott, amikor visszagondolt, milyen izgalmas volt egy férfi ágyában aludni, főleg Maximiliánnal. Aki kora reggel kedves mosollyal keltette fel, és idősebb férfi létére egy kicsit sem próbálkozott, hogy tovább menjenek, mint egy csók. Pedig az ágyban is csókolóztak, ó de még hogy! Karolina a mai napig belepirul, ahogy visszagondol Maxi édes, puha ajkaira, és arra a csodás, meghitt éjszakára.

- Áhá! - sóhajtott fel Norbi. - Én a helyedben a testemet adnám egy éjszakára, a férfiak szeretik, biztos nagyra értékelné. - kacsintgatott Norbi, de a lányok csak rideg szemekkel néztek, Zsófi pedig még oldalba is vágta.

- Ne legyél perverz! Lina, meg ne próbáld!

- Eszem ágában sincs!

- Lássuk... Csokoládé? A legtöbb férfi édesszájú. Vagy esetleg egy könyvet? - gondolkodott el komolyan Zsófi.

- A csoki nagyon snassz... És nem tudom milyen könyvek örülne.

- Ez így nehéz. Lehet snassz, de szerintem tényleg a csoki a legjobb, amit adhatsz neki.

Karolina bólintott Norbi szavaira is, és magában agyalt egészen addig, amíg a becsengetés hallatán vissza nem tértek az osztályba, irodalom órára.

*

Utolsó órájuk előtt pár perccel Karolina éppen pakolta ki vaskos könyveit a szekrénybe, amikor egy vastag talpú bakancs nyikorgó hangját hallotta a folyosó jobb oldaláról. Ez biztos Zsüli lesz! Megfordulva pedig azonnal megpillantotta a ma gothlolita szerelésben érkezett barátnőjét.

- Zsüli! Nagyon csinos vagy! - lepődött meg Karolina. A fekete csipkés felsője, és az ehhez illő szoknyája a vastag harisnyával igazán jól mutatott, főleg Zsülihez.

NarancsvirágokWhere stories live. Discover now