2 Розділ. Догадки про правду.

10 3 2
                                    

Софі це моя однокласниця,

 вона вважає, що якщо старша за мене на рік, то їй можна чіпатися до мене без причини

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

вона вважає, що якщо старша за мене на рік, то їй можна чіпатися до мене без причини. Їй п'ятнадцять, а мені ще лиш має бути чотирнадцять. Тай в принципі усім у нашому класі п'ятнадцять, навіть Роуз та Джорджу, але вони нормально спілкуються зі мною, а Софі чомусь не любить мене, хоча ми з нею в дитинстві дружили.
Вже підходячи до кабінету мене помітила наша вчителька з історії.
- Доброго ранку місіс Емілі! - сказали ми хором з Роуз і Джорджем
- Доброго ранку! Моллі можеш будь ласка віднести ось ці папери у десятий кабінет, просто мені потрібно відійти по справах! - сказала мені вчителька.
- Звичайно, не проблема, просто віднести, чи щось передати?
- Просто віднести, дякую! - посміхнувшись відповіла місіс.
- Ви йдіть, я скоро підійду, - сказала я друзям.
На, що вони просто кивнули мені у відповідь.
Я йшла досить швидко, коли я спустилася на перший поверх, адже була я на другому, то помітила, що в десятому кабінеті сиділа місіс Грета. Я постукавши увійшла. В цей час якраз продзвенів дзвінок на урок.
- Доброго ранку, місіс, вам просили передати ось ці папери! - сказала я, даючи місіс папери.
- Дякую велике! - відповіла люб'язно та.
Я вийшла з кабінету та попрямувала до свого.
Майже підходивши я почула розмову, це була Софі та ще хтось, чий голос мені був невідомий:
- Ти впевнений, що це саме я, а не вона? - схвильовано запитувала дівчина.
- Так на всі сто відсотків! - відповів їй хлопець.
- Тоді, я з роду місячна принцеса? - запитала знову.
- Ти не можеш бути з роду, адже це не можливо! - відповів він їй.
- А ну так, точно! - сказала.
- Добре йди! - додала Софі.
- Бувай, - відповів хлопець і пішов.
Я вирішила теж піти у кабінет. Спочатку зайшла Софі, а потім я.
- Ти віднесла? - запитала місіс.
- Так, вам передали дякую, - відповіла їй я.
- Я теж тобі дякую!
Після цього я сіла на місце біля Роуз. Сиділи ми на другому ряді третій парті, а за нами сидів Джордж і наш однокласник, в якого були закохані всі дівчата школи і навіть Софі. Всі крім нас з Роуз, хоча раніше він подобався Роуз, можна сказати вона навіть була закохана у нього, але це було два роки тому. Його звуть Самуель.

Отож коли я сіла, на диво Роуз не була на уроці в телефоні, як завжди, а навпаки слухала вчительку

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Отож коли я сіла, на диво Роуз не була на уроці в телефоні, як завжди, а навпаки слухала вчительку. Це на неї зовсім не схоже!
- Роуз, що було? Я щось пропустила? - запитала я тихенько в неї.
- Так, нам сьогодні розповіли дуже цікаву легенду. - відповіла теж тихо вона.
- Яку розкажеш? - запитала я знову.
- Коли ти прийшла, то вчителька лише почала розповідати, тому слухай і все зрозумієш! - відповіла та.
- Отож, на чому ми зупинилися? - запитала місіс у класу.
- Ви нам лише почали розповідати легенду! - відповіла Роуз.
Мені стало нудно, адже я не любила різні легенди і так далі, я просто почала сидіти в телефоні.
- А так точно, отож, в світі здавна існує легенда, що кожні тисячу років на світ з'являється місячна принцеса, яку породжує місяць!
Після цих слів я підняла голову на вчительку та почала слухати.
- Вони потрібні для того, щоб не дати злобі захопити світ, а розповсюджувати добро. Говорять, що навіть зараз серед нас є місячна принцеса, але хто це не знає ніхто!
- А чому ви так думаєте? - запитала різко я.
- Моллі, ти про, що саме? - перепитала вчителька в мене.
- Про те, що місячна принцеса серед нас! - відповіла я.
- Ну, чотирнадцять років тому, 29 листопада сталося дуже дивне затемнення, якщо почитати про таке затемнення, то це означає народження місячної принцеси! - відповіла вчителька.
- Так, а 28 листопада народилася я, отже я і є місячною принцесою! - відповіла Софі, і тоді весь клас почав сміятися з неї, окрім мене.
- Тихенько! Софі, місячних принцес породжує місяць, а тебе, як і всіх тут присутніх народили мами! Тай це сталося не п'ятнадцять, а чотирнадцять років тому, і це просто легенда, неможливе таке у нашому світі! Я розказала вам це просто тому, щоб ви знали щось цікаве, а не вели розслідування хто ця місячна принцеса, а хто ні! - сказала вчителька.
Після цього клас перестав сміятися, а Софі помітно розізлилася. Я натомість почала думати про це все, адже Софі народилася 28 листопада, а я 29 листопада і різниця в мене один рік, не лише з нею, але й з усім класом. Я не переставала про це думати, адже складався пазл, я пам'ятаю, як в дитинстві я любила вечором виходити в сад, сідати на траву та дивитися на місяць, він мені подобався і батькам це не подобалося чомусь, а зараз ще й ця легенда, та й мама завжди називала мене своєю місячною принцесою. А що якщо я...

Місячна принцеса Where stories live. Discover now