Від того дня минуло 3 тижні, було вже 17 грудня. Зима. Все навколо замело снігом. Коли йду до школи, то милуюся видами навколо. Все таке білосніжне, словами не описати.
І ось ранок, мій звичайний ранок.
Виходячи в школу снігу мені було по коліна. Яка ж це чудова зима.
В навушниках грає вже новорічна музика, а біля школи
мене вже чекали Джордж, Роуз та Софі. А так забула сказати, ми подружилися з Софі. І вона справді змінилася. Життя стало прекрасним.
- Привіт! Ми вже тебе зачекалися! - сказала мені Софі, яка вже була вся в снігу.
- Привіт, та я бачу, що ви вже бурульками стали поки мене чекали! - і тут ми всі засміялися.
Сніг не переставав йти.
Ми зайшли до школи. Перший урок у нас мала бути історія.
Ми зайшли в кабінет та сіли на свої місця, я з Роуз, а Софі з Джорджем.
Нам було весело в чотирьох сидіти на уроках.
Ось пройшов ще один навчальний день і ми пішли гуляти.
Ми веселились, говори, грали в сніжки, обсипали один одного снігом, навіть примудрилися кинути Джорджа в сніг, а потім тікали від нього, адже він хотів мститись. Ох ця зима прекрасна. Ці три тижні мого життя чудові.
Після цього ми пішли в кафе, яке до речі відкрилося неподалік мого дому.
Кафе було дуже естетичне, особливо зимою, адже там всюди висіли гірлянди та стояла ялинка на якій горіли вогники. Я не могла надивитися на ту красу.
Ми зайшли та замовили собі теплий чай, адже надворі було дуже холодно і до речі досить швидко почало темніти.
До речі, щодо того, що я Місячна принцеса я не забувала, я допомогла вже дуже багатьом людям. А батьки мене лиш підтримували. І друзі теж.
Ось ми вже сиділи, поговорили і я дещо згадала:
- Друзі, сподіваюсь ви пам'ятаєте про нашу з вами традицію?
- А про яку саме? - запитала в мене Софі.
- Про Таємного Санту!
- А так справді, я й забула! - сказала мені Роуз.
- А я вже приготував подарунки вам усім! - сказав Джордж.
- Ого, я теж! - відповіла йому я.
- А я піду завтра по подарунки! - сказала Софі.
- Я з тобою! - додала Роуз.
- Добре.
На цьому ми розійшлись додому.
Я йшла, а сніжинки падали на мене. Коли я прийшла додому, то була схожа на сніговика.
Мама з татом сміялись.
- Це не смішно!
- Тепер нам не потрібно робити сніговика, бо він перед нами стоїть! - сказала мама і вони з татом засміялися.
Я засміялася з ними.
В нас з батьками були традиції, ми кожного року робили всі в трьох сніговика та прикрашали ялинку разом, а на новий рік ми обмінювалися подарунками.
- Ви ж не забули, що нам вже потрібно прикрашати ялинку?
- Ні не забули, я завтра маю їхати вибирати ялинку якраз!
- Живу?
- Ні, ти ж пам'ятаєш, що було того року? - і тут ми засміялися.
Просто того року ми взяли живу ялинку, а вона дуже швидко обсипалась і мама була на нас зла, адже це ми з татом таку захотіли.
- Пам'ятаю! - сказала я і ми всі засміялися.
- Хочеш зі мною? - запитав у мене тато.
- А я маю купляти гірлянду та прикраси на ялинку? Може зі мною краще підеш? - запитала в мене мама.
- Ой навіть не знаю!
- Завтра субота. Хороший день, щоб не спати! - сказав тато і ми знову засміялися.
- Ну може краще з мамою піду! - сказала я і тато був не задоволений моєю відповіддю.
- Я так і знала! - сказала мама і посміхнулася.
Мій вечір пройшов, як зазвичай.
На ранок я встала та одягнулася. Одягалася я вже у все тепле. Худі, джинси, шапку, хомут, куртка та теплі черевики.
Потім я поїла та ми з мамою пішли обирати прикраси на ялинку та в мою кімнату.
Йшли ми пішки, бо тато поїхав за ялинкою, тому йому потрібна машина. Але я тільки за зимою ходити пішки. Ми йшли та розмовляли з мамою про все на світі.
Ось ми вже за пів години дійшли до магазину. Ми вибрали дуже красиву гірлянду на ялинку та в дім.В мою кімнату ми вибрали трішки іншу.
Потім мама пішла в один відділ подарунків, а я в другий. Я мамі і татові вибирала подарунки, а мама мені і татові.
І ос ья вже стою на касі разом з мамою. Ми все купили та вирішили посидіти в тому самому кафе, що я сиділа вчора.
- Вав тут так красиво! - сказала мені мама.
- Таак! - відповіла я їй.
Ми сіли, я замовила собі капу чино, а мама чай та імбирне печиво.
- О, точно в мене ж традиція, пекти імбирне печиво перед Новим роком. Як я могла про це забути! - різко викрикнула я.
- Не знаю, але ти згадала, це саме головне! - ми засміялися з мамою.
Нам принесли наше замовлення. Ми поїли та посидівши ще трохи, рушили додому.
Я не знала чому, але я так любила саме цю зиму. Це прекрасна зима, адже в мене було більше друзів, я допомагала людям та просто все було чудовим.
Прийшовши додому ми помітили те, що тато вже поставив ялинку. Вона була штучною, але високою та гарною.- Вав! - сказали ми з мамою в один голос.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Місячна принцеса
Teen FictionВ світі існує легенда, що через кожні 1000 років на світі з'являється місячна принцеса. Їх породжує місяць. Вони потрібні для того, щоб не дати злобі захопити світ, а розповсюджувати добро. І я є 4 місячною принцесою. Мене звуть Моллі. Я здаюсь зви...