Aşağıdan taşıdığı giysi yığınını yatağının üzerine fırlattı. Kendisi de yanına oturdu. Cebinden buruşmuş kağıt parçasını çıkarıp tekrar okudu."Sevgili anne,
Ne yazık ki bu şeylere artık ihtiyacım kalmadı.
Kaderimin ve eski, konuşan tuhaf şapkanın da dediği gibi; 'Ben gerçek bir Gryffindorum.'
Biraz şok olmuş olabilirsin. Tahminen kızgın veya üzgün de olabilirsin. Eğer içinden ağlamak gelirse diye paketin yanında bir de mendil gönderiyorum. Ama hemen gemileri suya batırmak yok! Çünkü böylesinin daha doğru olduğunu düşünüyorum. Burada mutluyum ve benim mutluluğumu önemsediğini biliyorum.
Bunları söylemem seni hala iyi hissettirmediyse diye sana bir 'olumlu yönünden bak' listesi hazırladım:
1- Bu giysiler Reg'in olabilir.
2- Gryffindor yatakhanesindeki yataklar daha güzel ve kendimi önemli biri gibi hissettiriyor.
3- Ben zaten yeşili sevmiyordum.
Sevgilerimle, Sirius"
Regulus, Sirius'un mektupla birlikte gönderdiği kıyafetlere baktı. Sirius Hogwarts'a başlamadan önce annesinin aldığı giysilerdi bunlar.
Slytherin binasının renkleriyle uyuşan farklı tonlarda yeşil yün kazaklar, bu kazaklarla uyuşan çorap, atkı, bere ve eldivenler, istediği yere yapıştırması için yılan temalı çıkartmalar ve en altta da Sirius'un ölçülerine uyacak şekilde hazırlanmış koyu yeşil bir Slytherin cüppesi.
Ailesi büyük oğullarının binasını öğrendiklerinde deliye dönmüşlerdi.
Annesi, farkında olmadan aileden birini feci kınadıklarına inanıyordu. Yoksa biricik oğullarının Slytherin'e seçilmemesinin başka açıklaması olamazdı. Dumbledore'a yazıp Sirius'un binasını değiştirmesini istemeyi tartışmış ama kendilerini daha fazla rezil etmemekte anlaşmışlardı.
Regulus hayal kırıklığıyla yatağının altındaki sandığı çıkardı ve eskiden Sirius'un olan giysileri yerleştirmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We'll Still Be Brothers
Science FictionKardeşinin yüzünü ellerinin arasına aldı. ''Biz hala kardeş olacağız.'' Regulus'un bakışları donuktu.