-Kik jönnek a fellépésben?-Kérdezte Harry Potter McGalagony professzort.
-A Lányok akik már el ballagtak..-Olvasta fel a listát az igazgató.-Nymphadora is... Úgy tudom ő is táncol.
-Na milyen volt?-Lépett melléjük Teddy.
-Ügyes voltál!-Mosolygott rá keresztapja.-És Dora jön..-Egy fal mellé álltak mind.
-Köszöntök mindenkit!-Állt elő Dominique.-Változás történt! De boldog változás!-Lépet hátra és Dora kezdett el elő jönni.
Gyönyörű térd felé érő kék ruhában volt. Mindenki érdeklődve és döbbenten nézte amikor megfogta a mikrofont. El indult az elő adás...
Mindenki büszkén és döbbenten nézte a lányt. Ginny és Harry Potter tapsolt a leghangosabban.
-Merlinre.-Ölelte meg Nymphadora Domiquet és Victoriet. Le mentek a színpadról ahol Teddy várta.
-Elképesztő voltál!-Ölelte meg a lány és megforgatta a levegőben.
-Kicsim!-Ölelte meg Harry.
-Nővérkém!-Pacsizott vele James de a lány kezébe maradt ami eddig Jamesnél volt. Nagyon világított.
-James!-Szóltak rá de késő volt.
BUMM
-Ez meg mi volt?-Kérdezte Alastor Mordon pálcát rántva.-Mindenki mögém!-McGalagonyon kívül mindenki mögé állt és ki mentek.
Mindenki veszekedett kivéve a kék hajú fiú és a kék ruhás lány. Ők fel kapták a fejüket.
-Apa!-Mondta a lány mire a férfi egyből mellé sétált.
-Kik vagytok? Halálfalók?
-Harry Potter vagyok!-Mondta a férfi.-Csak a jövőből...
-Te aztán meggyőző vagy, Apa!-Mondta a mellette álló lány.-Varázsló vagy, pálcád is van. Miért nem mutatsz valamit vagy mondasz valamit amit csak te tudsz valamivel?
-Igazad van..-Az ikrekre nézett akik épp akkor érkeztek le.-Negyedik év végén nektek adtam a Trimágus tusai nyereményemet!
-Ez igaz!-Vigyorogva pacsiztak.
-MI?-Kérdezte Molly Weasley. Közben le ért minden fiatal.
-Anya! Éhes vagyok!-Lépet be Ron őt követte mindenki.
-Anya! Ők kik?-Kérdezte Ginny Weasley.
-Mrs. Weasley...-Lépet be Dumbledore mosolyogva.-A kedves vendégek a jövőből jöttek, méghozzá..
-2021!-Mondta Harry és idősebb lánya. Miután mindenki el fogadta, hogy előttük áll Harry Potter és minden rendtag megérkezett. El kezdődött a bemutatkozás..
-A Legidősebb lányom..-Mutatott a kék ruhásra Harry.-Be mutatod magad?
-Nymphadora Marlene Potter vagyok.
-Szegény..-Mondta Tonks.
-Én büszke vagyok rá.-Mondta a lány.-Csak nem hiszem, hogy elég bátor vagyok ezekhez a nevekhez. A Lényeg. 21 éves vagyok, Griffendéles voltam. Dorának vagy Lenának neveznek nagy részben kivéve...-A Mellette álló fiúra nézett akinek alig ért a válláig.
-Nekem Törpe Nymphi Marls.-Mosolygott a lányra aki csak nyelvet nyújtott.
-Teddy, te jössz!-Mondta idősebb Harry. Ted Tonks el mosolyodott.
-Edward Remus Lupin vagyok de mindenki Teddynek hív kivéve...-A Lányra nézett.
-Óriás Teddy maci Remy.-Mondta a lány.
-23 Éves vagyok, Hugrabugros voltam és...-Haját minden féle színűre változtatta.
-A Fiam vagy?-Kérdezte Tonks mire Teddy bólintott.-Ez az!-Megölelte.
_________________________
YOU ARE READING
Az időben minden kiderül...
FantasyMi van akkor ha Harry Potternek és Ginny Poternek van egy negyedik gyereke? Méghozzá egy lány aki másfél-két évvel a háború után született.. Kinézetre mint Lily Evans csak apja hajával. Viszont van egy titka. Senkinek nem mondta el. Viszont öccse h...