{7. Rész}

356 11 0
                                    

-Annyira cuki!-Guggolt mellé 3 lány.

-Alice vagyok.-Mosolygott a fekete hajú lány.

-Én Marlene.

-Én pedig Lily.-Mosolygott rá a nő.

-Sziasztok!-Integetett. Miután be falta a csokit nővéréhez lépet.

-Gyere Liliom.-Le törölte róla a csokit.-James! Teddy! Tudjátok jól, hogy hátra látok!-Mondta a mögötte álló fiúknak akik mű könnyeket dobáltak.

-Fenébe!-Mondták egyszerre.

-Így igaz ,Jamei. A nővéred elől nincs menekvés!-Állt öccsével szembe. Pár múlt béli fel nevetett. De Teddy és Al is.-Neked is szól, Drága másik öcsém. És neked is óriás!-Nézett fel a fiúra.

-Rendben, Dora.-Mondta a két testvér.

-Ezt el kell tanulnom!-Mondta Euphemia.

-Egyszerű.-Kezdte magyarázni Dora.-Apa példáját kell venni. Elsőben megszerezte a bölcsek kövét, Másodikban egy baziliszkuszt ölt meg a 16 éves Tom Denemét, Harmadikban azt hitte megakarja ölni egy szökött Azkabani rab akiről kiderült, hogy a keresztapja, Negyedikben Trimágus tusa....-És mindent el hadart.-Hetedik év. Horcruxokat gyűjtött majd Megölve Voldemortot de anyától és tőlem fél.

-Mert a Potter lányok... félelmetesek!-Nézett nővérére James Sirius.

-Nem is...-Mondta Teddy.

-MERT NEKED NINCS MITŐL FÉLNED!!!-Kiabálta nevetve James Sirius, Albus Perselus és Frank.

-Az mázli!!-Vigyorgott Sirius.

-Az bizony!-Puszilt barátnője hajába. Minden múlt bélinek egy pillanatra el állt a lélegzete. Viszont utána páran vigyorogtak.

-Holdsáp!! Az unokám és a fiad együtt van!!!-Vigyorgott James.

-Khm... Teddy több mint khm 12 éve khm szereti Dorát.. Khm.-,, Köhögött" James.

-Nem 9?-Kérdezte Alice.

-Én 11-re emlékszem!-Gondolkodott el Frank. Dora fel vont szemöldökkel nézett a fiúra.

-10?-Gondolkodott Rose.

-És én csak tegnap tudtam meg...-Nézett karba tett kézzel Teddyre Dora.-Szóval?

-13...-Sóhajtott a fiú.

-És mindenki de mindenki tudta!-Nevetett James Sirius.-Csak Dora nem jött rá! 

-Ne nevess már!-Mondta Teddy.-Aranytekergő szabály!

-Addig amíg nem mondtad el neki!

-Aranytekergők?-Kérdezte Dumbledore. James Sirius büszkén húzta a ki magát.

-A roxfort történelmében én kaptam a legtöbb bűntető munkáját!-Mondta vigyorogva.

-És mit fogsz kapni anyától...-Gondolkodott Al.

-Köszönöm a biztatást Al.-Grimaszolt öccsének.

-Ő A PONTOS HASONMÁSOM!!-Vigyorgott James.

-O Nem csak ebben!-Nézett rá James Sirius és Nymphadora. Páran értetlenül néztek.

-Gyerünk öcsém.-Legyintett Dora. James Sirius helyén egy szarvas lett.

-És miért ütött Jamesre?-Vonta fel a szemöldökét Fleamont.

-Öhm...-James is átváltozott.

-Hé és én?-Változott át Sirius is. Lily Luna egyből simogatni kezdte őket.

-Nekünk patronusunk van.-Mondta a Teddy-Dora páros.-És egymásnak még nem láttuk!-Minden animágus vissza változott... Páran dühösen néztek a fiúkra.

-Expecto Patronum!-Mondta a páros. Két farkas futott körbe mindenkit. Lily Luna próbálta el kapni őket és ekkor....

BUMM

-Mindenki pálcát!-Mondta Mordon és be léptek.-Kik vagytok?

-APUCI!!!-Rohant az érkezőhöz Lily Luna.

-Kérdezz valamit! -Nézett Dorára Mordon.

-Ha az apám vagy.. Tudod, hogy milyen tetoválásom van.

-Egy Liliom.

-És még?

-Teddyvel egy közös hold és egy őzsuta ami mellett egy szarvas van.

-Ő az.-Mondta a lány és megölelte.

::::::::::::::::::::::::::::::::::

Majd' 1 órás búcsú után használták az időnyerőt. Haza tértek. 

PROLÓGUS

Teddy 1 évvel később megkérte Nymphadora kezét aki hatalmas örömmel mondott igent. 2 Hónap múlva már Mr. és Mrs. Lupinnak hívták őket. És itt állnak... 16 évvel később az esküvő után. Egy 15 éves fiúkkal Remus Sirius Lupinnal, 13 éves lányukkal Andromeda Ginerva Lupin, 10 éves fiúk Harry Edward Lupin és Dora 4 hónapos terhes. Teddy Auror míg Dora a szent mungóban ápoló nő. És mindketten egy napon, egy órában és egy perceb haltak meg, boldog élettel...

VÉGE

Remélem tetszett a történet. És a következő részben érkeznek az ígért borítók az ígért történethez. De ha szeretnétek ki teszek új szavazást az új történetről. Az ígért történet nem más mint Hermione ikre akire egy bizonyos Mardekáros herceg figyel fel rá. Remélem ez is tetszett és a következő is fog. Köszönöm a kommenteket, szavazatokat, olvasásokat és mindent!! Puszi

Hanna Nikoletta <3

Hanna Nikoletta <3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az időben minden kiderül...Where stories live. Discover now