-1995. Grimmauld tér..-Felelte Al. Dora apja kezébe adta a telefonját de amikor összeért a kezük a lány el rántotta. Idősebb Harry a füléhez tartotta a telefont és arrébb ment beszélni.
-Éhes vagyok!-Mondta Hugo.-Nagyiii!!!-Nézett Molly Weasleyre.
-Apja fia...-Mondta Hermione és Dora egyszerre.
-Lena. Lena. Lena.-Mondogatta Lily fel kéretszkedve nővére ölébe.
-Mond, Liliom.
-Fogsz nekem énekelni?-Nézett rá aranyos szemekkel.
-Nem hiszem.-Rázta a fejét miközben mind az étkezőbe mentek.
-Ugyan Törpe!-Mondta Teddy miközben haja vörös lett és mindenki le ült.
-Miért énekelne?-Kérdezte fiatalabb Harry.
-Most volt egy fellépés!-Kezdte Dominique.-A Régi és aktuális diákok is készülhettek egy előadással. Mi pedig Vic-el rá vettük Lenát az éneklésre. Hátul akart táncolni de mi..-Pacsizott nővérével.
-Kedvenc öcséd miatt!-Mondta a két öccse egyszerre. Ekkor lépet be idősebb Harry.
-Harry bácsi, segíts!!-Mondta Vic.-Dora nem akar énekelni.-Mindenki a Potter lányra nézett. Ő sóhajtott.
-Ki lesz az utóhang? -Nézett Victorie és Dom párosára. Ők össze vigyorogtak.
-Gyere csak Lena!-Rángatta ki a konyha részbe Dom.
-Ismered..-Nézett unokahúgára.-Muszáj ezt...-Sóhajtott és neki látott....
Idősebb Harry hatalmas döbbenettel de büszkeséggel nézte a lányát. De nem csak ő...Viszont amikor Dora ki nyitotta a szemeit el sírta magát és fel rohant.
-Marls!-Rohant utána Teddy vagyis csak akart mert Vic elé állt.
-Ne... majd én.-Ment fel a szőke.
-Ő tud valamit?-Nézett mindenki Domra.
-Biztos mert....-Gondolkodott el.-Hatodik évében amikor nem jött haza Vic-el.. Biztos történt valami...-Gondolkodott hangosan. Majd le esett a tantusz és fel rohant.
-Csak én nem értem?-Nézett apjára James.
-Én sem..-Rázta a fejét.-Viszont Teddy továbbra is szereti Dorát....-A Fiú el vörösödött.
-Ennyire látszik?
-Még mi is rá jöttünk pedig csak pár órája ismerünk.-Mondta Fred és George.
-De ő vak hozzá!-Mondta Roxanne.
-2 éve próbáljuk rá vezetni de semmi.-Folytatta Alice.
-ÉN MEGÖLÖM MCLAGGENT!!-Hallották fentről Dominiquet. Majd hangos lépésekkel jött le idegesen pálcával a kezében.
-Ho Dom, nyugodj le.-Vette el kezéből a pálcát Harry.
-De akkor is megölöm csak kerüljön a kezeim közé!
-Miért?-Kérdezte Scorpius amikor a síró barna lány jött le.
-Dom ne mond el!!!
-Mit ne mondjon el, Dora?-Kérdezte apró idegességgel idősebb Harry.
-Azt, hogy....-Kezdte Dom de Dora be fogta a száját.
-Hogy McLaggen miatt nem jött haza hatodikban!-Lépet be Vic.
-Akkor szakítottak, igaz?-Kérdezte Frank.
-Nem bírtam volna senki szemébe nézni... ezért voltam Vic-el...-Nem nézett fel.
-Miért?-Kérdezte ismét az apja.
-MERT MEGERŐSZAKOLT!-Nézett fel sírva és még Piton, Mordon de még Dumbledore is meglepődött.-MEG TETTE! SZERINTED MIÉRT FÉLEK HA HOZZÁM ÉRNEK? Miért Teddy volt az utolsó aki karjaiban nem remegtem a félelemtől? Mert el mondtam neki csak kitöröltem az emlékeiből....-Szinte el halt a hangja.
-Nymphi.-Teddy magához szorította a lányt aki a mellkasába sírt sőt zokogott.
__________________________
Dun. Dun. Duuun. Hát ez volt Nymphadora Marlene Potter titka. Ki mire tippelt? Hogy fog Harry reagálni? És Ginny? És van egy jó illetve egy rossz hírem. Rossz hír.. beteg vagyok és, hogy mi a jó hír? Nem kevés rész lesz most. Ma biztos mivel nem kell pótolnom és igyekszek jól el látni benneteket. Puszi
Hanna Nikoletta <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az időben minden kiderül...
FantasiaMi van akkor ha Harry Potternek és Ginny Poternek van egy negyedik gyereke? Méghozzá egy lány aki másfél-két évvel a háború után született.. Kinézetre mint Lily Evans csak apja hajával. Viszont van egy titka. Senkinek nem mondta el. Viszont öccse h...