{2. Rész}

427 18 0
                                    

-Vic, te jössz.-Mondta idősebb Harry.

-Victorie Weasley vagyok.-Molly Weasley el mosolyodott. -21 Éves vagyok és hollóhátas voltam.  Most házvezetőnek tanulok.

-Dominique Weasley vagyok. 19 éves és Griffendéles voltam. Most  a Gringottsban tanulok mint apa..-Nézett Billre. Mielőtt megszólalhatott volna Louis megelőzte.

-Louis Weasley vagyok. Vic és Dom a nővérem. 14 vagyok, Griffendéles és őrző,.

Miután minden Weasley és Longbottom be mutatkozott jött a maradék Potter is. Természetesen csak miután el magyarázták mit keres ott egy Malfoy.

-Végre! Itt az egyetlen és igazi James Sirius Potter,.-Hajolt meg.

-Köszönöm Harry.-Nézett mindkettő Harryre Sirius.

-16 Vagyok és Griffendéles, Fogó és csapat kapitány. Természetesen csínytevő. Mindenki szerint mint akikről a nevemet kaptam.-McGalagony a fejét fogta.-Ne aggódj Minnie, ott van neked Dora!-Mutatott nővérére.-Albie!

-A Al Potter vagyok...-Lépet előre Harry hasonmása.

-Teljes név Albie baba.

-Albus Perselus Potter vagyok....

-MI??

-Mindenki jól hallotta.-Mondta idősebb Harry.-Folytasd Al.

-15 Vagyok és fogó... Mardekáros..Liliom.

-Sziasztok!!!-Mosolygott a kislány nővére karjaiban.-Lily Luna Potter vagyok. Lena.. Hány éves vagyok?

-7 éves vagy Lily.-Mosolygott húgára.

-7 éves vagyok és a Roxifortba még nem járhatok.

Dora épp, hogy át adta húgát apjának amikor mind zenét kezdtek hallani. Dora comb csizmájához hajolt és ki vette szárából telefonját.

-Anyu az...-Nézett Jamesre. A Zene el hallgatott.-Le tette, még élsz anya kezei miatt..-Tette vissza az eszközt.-De tőlem nem!-Akart neki támadni de Teddy vissza fogta.

-Dora!-Szólt lányára.

-Apa. védj meg!!-Bújt apja mögé James.

-Ne félj a nővéredtől!-Nézett a lányára akit már Teddy, Freddie, Hugo, Al és Scorpius fogott vissza. Mindkét Potter fiú a falig ment. 

-Marls!-Mondta Teddy mire észre vette a kezeket magán a lány egyből abba hagyta és le vette magáról legjobb barátja kezeit.

-Van csoki békám!-Mutatta a táskáját a lány.-Tudom, hogy éhes vagy, Hugo.-Adott egyet Unokaöcsének. Miután a 2021-eseknek adott kivéve Teddynek el kezdett a múltbélieknek.-És Tessék Sirius.-Adott egyet Siriusnak is.-Nem hitted, hogy ki hagylak, ugye?-Adott egyet Teddynek is.

Mindenki fel nyitotta. Miután meg ette a csokiját megnézte a kártyát. Rengetegen fel nevettek.

-Én Hermionét kaptam!-Nevetett fiatalabb Harry.

-Mio néni már megvan!-Mondták a jövőbéliek.

-Sikerült! Megkaptam!-Vigyorgott Al.

-Nem! Nem lehet, hogy legyőztél, Al!-Mondta Freddie.-De megkaptad!

-Kit?-Kérdezte mosolyogva Dumbledore.

-A Prevett ikreket.-Mondta Al a kártyát mutatva majd nagyanyjának adta.

-Ez te vagy Remus!-Mondta Sirius kártyáját mutatva.

-Én Dorcast kaptam.-Mutatta a férfi.

-Én megint apát!-Mondta Hugo.

-Én megint Ginny nénit!-Mondta Rose.

-Lunát!-Mondta Ginny. Mindenki el mondta kivéve Dora.

-Én Siriust és Marlene McKinnont.-Mutatta a lány. Ismét meghallotta a zenét így elő vette a telefont és megnyomta a zöld gombot.

-Lena?-Hallatszódott egy női hang.

-Anya.

-Hol vagytok? Keresztanyád azt mondta, hogy el tűnt az időnyerő ami az irodjábában volt.

-Képzeld anyu... James el vette!

-Hall engem?

-Kristály tisztán.

-JAMES SIRIUS POTTER!-Lilyn és Dorán kívül mindenki megugrott a hangra.-HOGY MERTED EL LOPNI AZ IDŐNYERŐT?!? HOL A BÚBÁNATOS MERLINBEN VAGYTOK?

-1995. Grimmauld tér.-Felelte Al.

__________________________

Az időben minden kiderül...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum