{4. Rész}

334 12 0
                                    

-Dora.-Ölelte át lányát Harry. Nymphadora remegve ölelte apját.-Miért nem mondtad el?-Simogatta a haját.

-Féltem...A Azt mond mondta, hogy ,hogy bántani fog még jobban h ha e el mond mondom...-Sírta a apja nyakába hajolva lábujjhegyen. 

-Apa.. Mit csinált Conor Lenával? Mi az a Megerőszakolás?-Kérdezte boci szemekkel Lily. Harry látszólag el gondolkodott.

-Liliom...-Kezdte Harry de James közbe szólt.

-McLaggen bántotta Dorát.-Mondta húgának.-Aki nagyon megfog halni!-Roppantotta ki újait ökölbe.-Aranytekergők?-Nézett pár fiúra.

-Aranytekerők!-Össze pacsiztak. Pontosabban James, Teddy, Albus, Scorpius, Freddie, Louis és Frank.

-C Cukik vagytok...-Törölte le könnyeit Dora.

-Az én nővéremet senki nem bánthatja!-Ölelte meg a három Potter gyerek.

-Hogy érdemeltelek meg titeket?

-Mi téged!-Lily keze nővére táskájában volt. Majd ki vette onnan és ott volt a lány telefonja ami zizegett.

-ANYUCI!!-Megnyomta a zöld gombot.-Anyuci!

-Lily! Jól vagy? Hol van a nővéred? Apukád? Mindenki jól van?

-Igen. Lena itt vagy ahogy Apuci is. Lena sír...

-Lily, miért sír a nővéred?

-Azt mondta, hogy m meg megerőszakolták. Jamei azt mondta azt jelenti, hogy bántották Lenát.

-MI? Dora...-Lily nővérének adta a telefont.

-Sz Szia anyu...

-Nymphadora.

-Anyu...

-McLaggen.?

-Ő..

-Hatodik?

-Hatodik.

-Ő HALOTT!-Mondta egyszerre Ginny Harryvel.

-Ha bárki bántani mer akármelyikőtöket az hatalmas bajba kerül!-Mondta idősebb Ginny.-Hermionéval nagyon sietünk! Dora ne aggódj... Szeretlek.

-Én is téged anyu...-Le tette. Teddyt ölelte meg egyből.-Jobb lesz?

-Ígérem.-Puszilt a hajába.

Valahogy el ment ez a téma és minden féléről beszélgettek. Vagy azon szórakoztak ahogy a két metamorf mágus mit csinál. Scorpius, Al és Rose pedig külön beszélgettek. Lily el aludt apja karjaiban. 

-El aludt...-Mondta a fiatalabb Harry.

-Teddy...-Kezdte Dora.-beszélhetnénk..?

-Persze...-Mondta a fiú. Ki mentek a nappaliba és be zárták az ajtót és eszükbe sem jutott, hogy mindenki hallgatózik.-Baj van?

-Említetted...,hogy tetszik neked valaki.. Igazából amikor nálunk voltál hallottak amikor be mentek hozzád de aludtál.. Mindössze annyit mondtál, hogy nagyon szeretlek de nem mondtad kit...-A Lupin fiú teljesen el pirult és le is döbbent.

-Öhm...

-Nem mondod el? Miért nem?

-Tudod, hogy a legjobb barátom vagy...-Változtatta vissza haját de sötétkék lett. A Lány bólintott. A Semmin kezdtek el veszekedni.-Mit akarsz hallani?-Borult ki Teddy.-HOGY SZERETLEK?-Dora teljesen le döbbent Teddy szája elé kapta a kezét.

-Mit mit mondtál..? T te szeretsz engem..?-Lépet közelebb.

-Igen...-Hajtotta le a fejét.

-Mint barátot?

-Nem. Szerelmes vagyok beléd, Marls.. Mióta tudom, hogy mit jelent az, hogy szerelem.-A Lány csak dermedten állt.-Mondj valamit.. kérlek. Akármit.-A Lány nem mondott semmit csak közelebb lépett és megfogta Teddy arcát majd le csapott az ajkaira.

A Fiú annyira le döbbent, hogy nem reagált így Dora is vissza állt lábára( mivel Teddy annyival magasabb, hogy lábujjhegyre kell állnia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Fiú annyira le döbbent, hogy nem reagált így Dora is vissza állt lábára( mivel Teddy annyival magasabb, hogy lábujjhegyre kell állnia.) Viszont Teddy megfogta a lány arcát gyengén, le hajolt majd megcsókolta. Nyelvével bejutást kért amit a lány habozás nélkül megadott neki. Levegő hiány miatt el váltak.

-Én is szeretlek, Teddy...-Mosolygott rá a lány és átölelte a fiút...

-VÉGRE!-Rohant ki Minden jövőbéli Harryn kívül.

-Végre el mondtad!-Néztek Teddyre. A Pár el nevette magát ahogy mindenki más is...

___________________________  

Az időben minden kiderül...Where stories live. Discover now