~CLARET~...
Claret කියන්නේ ගැඹුරු දම් පාටට හුරු රතු පාටක්. හරියට ම කිව්වොත් ලේ වල පාට. ඉතින් ඔයාලට තේරෙනවා ඇති ඒ නම දාන්න හේතුව.Base of the Story
Draculaගෙ කඳුළුයි ඔහුගෙ භාර්යාව වුන Elisabethaගෙ ලේයි එකතු වෙලා එකිනෙකට වෙනස් විශේෂ බල තියෙන මැණික් ගල් දහ තුනක් නිර්මාණය වුණා. ඒවයේ හිමිකාරිත්වය ලැබුණේ ලෝකය පුරා විසිරිලා තිබුණ පිසාච වංශ 13 කට.
*Dracas : අන් අයගේ මනසට ඇතුළු වීමේ බලය.
*Vyrad : කාලගුණය පාළනය කිරිමේ බලය
*Vamaliya
*Nosferas
*Pyras
*Lycana
*Upiry
*Caminada
*Vikla
*Tova
*Belov
*Grimur
*Arrufatඑක් එක් වංශයට අයිති වුන මැණික් ගලේ බලය අනුව එම වංශයට එහි බලය හිමි වුණා. මේ සියලු වංශ අනිත් වංශ වලට අයත් මැණික් ගල් අයිති කර ගැනිමේ අරමුනින් එකිනෙකා සමග යුධ වැදුනා. එය 'වංශ යුද්ධය' නමින් හැඳින්වූවා.
අවසානයේ වංශ කිහිපයක් විතරක් යුද්ධයෙන් ජය ගත්තා.මේ වංශ වලට අයත් පිසාචයන් තම අතවැසියන් එහෙමත් නැත්තන් මෙහෙකරුවන් විදියට යොදා ගත්තෙ සෙවනැලි පිසාචයන්. සෙවනැලි පිසාචයන් යනු උපතින්ම පිසාචයන් වූවන්ට ගොදුරු වූ මිනිසුන්. ඔවුන් පිසාචයන් වූ මොහොතේ ඉඳලා ඔවුන්ගේ අතිතය අමතක වෙනවා . ඒ වගේම ඔවුන්ට වංශයේ බලයන් හිමි නොවුණු අතර ඔවුන්ටම වෙන් වූ නීති පද්ධතියක් තිබුණා.
ඔවුන්ට පිසාචයන් සමග ප්රේම සම්බන්ධතා පවත්වන්න බැහැ. එවැනි දෙයක් සිදු වුණොත් ඒ සදහා නියම වූ දඩුවමට ලක් වෙන්න සිද්ධ වෙනවා.
පසු කාලීනව පැනවූ නීතියට අනුව පිසාචයන්ට මිනිසුන් සපා කෑම හෝ ලේ උරා බීම තහනම් වුණා.Source : The Heir of Night by Helen Lowe
MAIN CHARACTERS
* Bae Suzy
Vyrad වංශයේ උරුමයක්කාරිය වන ඇය ස්වභාවයෙන් ඉතා තැම්පත් චරිතයක්. ඇයගේ උපතේදී ඇයට මව අහිමි වූ අතර එතැන් පටන් ඇය හැදී වැඩුණේ ඔවුන්ගේ මෙහෙකාරියක් වූ සියොන්ගී සේවනේය. වංශ යුද්ධයේදී සිදුවූ තම පියාගේ අභාවයෙන් පසු, තරුණ වියේදීම වංශයේ නායිකාව ලෙස පත් වූ ඇය එතැන් පටන් තම ආශාවන් හා නිදහස පසෙකලා වංශය වෙනුවෙන්ම කැප වී ක්රියා කරන්නියක් විය. සියල්ලන් සමසේ සලකන ඇයට සියලු දෙනාගේ ගෞරවය නොමදව හිමි විය.
*Kim Taehyung
................................................................
................................................................
................................................................
................................................................
......................
YOU ARE READING
~🖤❤️CLARET❤️🖤~[sinhala ff] [✔️]
FanfictionShe is freezing.... But still warms me up..... *FEELINGS* It's hidden in your heart until you give an answer to it.......