( saat gece 3.30
* Beste'nin anlatımından*
Uyandığımda hava hala karanlıktı. Bade nerdeki acaba ? Yanımda uyması gerekiyordu.
Hemen Bade'yi bulmak için kalktım. Ev büyüktü ve karanlık olduğu için yürümekte zorlandım. Aşağı indiğimde dışarının kapısı açıktı.Hırsızmı girdi acaba derken oturma odasından sesler gelmeye başladı. Sessiz adımlarla giderken gördüğüm şey ile şoktaydım.
Kerem ile Bade koltukta yanyana uyuyakalmışlar. E kapı niye açıktıki ozaman. Bade'yi kaldırmak için ilerken ikiside ıslaktı. Ne yapmış bunlar böyle. Dışarıdaki yağmur durmuştu ama sis vardı. Bade üstünü değiştirmesi lazımdı yoksa hasta olcaktı ikiside. Bade'yi sarstım biraz. Aniden bişi olmuş gibi korkuyla uyandı.
*Bade'nin anlatımından*
Uyandığımda karşımda Beste vardı. Birinin bana sarıldığını hissettim. Arkamı döndüğümde Kerem'in uyuyan yüzünü görmem bir oldu. Uyuyunca çok tatlı oluyordu. "Ya kızım sen salak mısın kalkk hemen" diyordu iç sesim ama ben hareket edince bana daha sıkı sarılmaya başladı. Kollarında huzur vardı. Fakat eski okulumda yaşadıklarımdan dolayı erkekler ilgimi çekmiyordu. Onun için zorlada olsa kalkmayı başardım. Hala uyuyordu. "Oha be bununda nasıl derin bi uykusu varmış. Deprem olsa uyanmaz" .
Yukarı çıktım ve dolabımdan kalın kazaklarımı giydim. Üşüyordum ama kombileri açtığımız için ev sıcaktı. Kerem'i kaldırmaya gittiğimde çok masum bir bebek gibi uyuyordu. Saçları dağılmıştı. Saçlarına dokunuyordum. Elim nasıl saçlarına gitti. Ama saçı yumuşacıktı . Onun yanına uyudum ve biraz seyrettim . Hareket etmeye başladı . Napıcağım şaşırdım. Tam kalkacakken elimi birinin tuttuğunu hissettim. Hayırr yaaa bu Kerem benim onu izlediğimi farketmiş olmalı. Telaş içinde elimi çekmeye çalıştım. Hareket etmemle Kerem'in üstüne düşmem bir oldu.
Hadi bakalım Bade kurtar kendini.
-Sen benimi izliyorsun Bade
- Yok ben şey seni uyandırcaktım ıslak ıslak yatmışsın hasta olucan.
- He yani sen beni düşünüyorsun ?
-Yok ya seni ne düşüncem. Hasta olursun başıma kalırsın ye dedim ben
- Tamam inandım . Ben üstüme ne giyebilirim Bade
-Babamın eski kıyafetleri var . Olur sana onlar.
-Tamam olur.Koşa koşa babamın eski pijamasını ve kazağını getirdim. Elimden yavaşça aldı ve banyoya gitti.
( 10 dk sonra)
Kerem yukarıdan sevinçle geliyordu.
-Bunlar bana tam oldu. Babanın zevki iyimiş . Teşekkürler
- rica ederim babam öldükten sonra atmak istemedik.
Arkadaşlar izlenme artarsa bölümler artıcak . İstagram sayfamı takip etmeyi unutmayın; renkli_yazar
Oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birleştiren Tesadüfler
Chick-LitHikayede +18 yoktur rahatlıkla okuyabilirsiniz. Oy vermeyi unutmayın. Takip edin