A/N: Jooh. Se ois smuttia taas. En ota täyttä vastuuta koska kirjotin suurimman osan tästä tänä aamuna lievässä darrassa eilisten bileiden jäljiltä :D Ja sit krapulapäisenä unohdin tietysti julkasta mut tässä tää nyt ois
Kello oli jo 1:03. Aleksi istui studiolla koneen ääressä kuulokkeet päässään. Kaikki muut olivat jo hänen tietääkseen lähteneet kotiin, mutta hän teki tuttuun tapaan töitä yömyöhään ja joskus nukahteli työpöytänsä ääreen.
Yhtäkkiä joku kuitenkin käveli hänen taakseen ja otti hänen kuulokkeensa pois. Aleksi kääntyi hämmentyneenä ja kohtasi poikaystävänsä Tommin kiiluvat silmät hämärässä studiossa. "Mitä sä täällä vielä teet? Kello on jo vaikka mitä", Aleksi sanoi. "Samat sanat", Tommi totesi. "Sunkin pitäis olla jo kotona." "Mut mun pitää saada tää loppuun-" "Aleksi."
Aleksi huokaisi. Tommin kanssa ei voinut tapella näistä asioista. Etenkään silloin, kun Tommi katsoi häntä silmiin. Hän tuijotti sinertävillä silmillään ikään kuin suoraan Aleksin sieluun ja se oli vähällä viedä Aleksilta jalat alta joka kerta.
"Mitäs katot?" Tommi kysyi herättäen Aleksin ajatuksistaan. "Sua kai", Aleksi sanoi punastuen. Hän toivoi, että studion pimeys peittäisi sen. Tommi hymähti. "Sanonko mä sulle ikinä sitä miten sulonen sä oot?" hän kysyi. Aleksi punastui enemmän. Nyt Tommi varmasti näki. Kaikenlaiset kehut saivat Aleksin aina tomaatiksi, etenkin kun ne tulivat Tommilta.
Tommi naurahti ja nosti Aleksin tuolista jaloilleen. Aleksi halasi heti Tommia tiukasti ja tarrautui häneen kiinni. "Väsyttääkö?" Tommi kysyi. Aleksi pudisti päätään. "Oon vaan kaivannu sun kosketusta koko päivän." "No jos sä kosketusta kerran kaipaat niin-" Tommi aloitti vihjailevasti. "Tommi ei- ei me täällä voida vaikka mä kyllä haluaisinkin", Aleksi keskeytti naurahtaen. "Ja miksei?" Tommi kysyi. "Koska tää on vuokrattu studio, hyvänen aika, me joudutaan pulaan jos joku saa tietää", Aleksi huomautti. "Sitte kukaan ei saa tietää", Tommi vastasi.
--
"Mgh.. Tommi..." Aleksi huokaili Tommin vedellessä kiduttavan hitaita vetoja hänen kaluaan pitkin. Kiimainen pariskunta oli lopulta päätynyt studion leveälle sohvalle, molemmat jo alasti. "Mitä asiaa?" Tommi kysyi rauhallisesti. "Älä kiusaa... mee jo asiaan", Aleksi pyysi. "Oo kiltti... mä teen mitä vaan." "Ai mitä vaan?" Tommi varmisti virnistäen. Aleksi epäröi hetken, mutta nyökkäsi sitten.
"Sitten me tehdään näin." Tommi nosti Aleksin sohvalta, kävi itse siihen makaamaan ja viittoi Aleksin tulemaan päälleen. "Ai sä haluut että mä- Tommi, mä en oo ratsastanu koskaan, en mä osaa", Aleksi sopersi. "Kerta se on ensimmäinenkin. Tuu nyt vaan, mä näytän", Tommi rohkaisi. Hän laittoi itselleen kortsun ja levitti liukkaria juuri ennen kuin Aleksi istui hänen päälleen hajareisin.
"No niin. Sit vaan katot et se menee sisään ja liikut ylös ja alas, mä autan", Tommi ohjasi. Aleksi nyökkäsi ja nousi sen verran, että pystyi laskeutumaan Tommin kalun päälle. Hän henkäisi terävästi. "Ei kai satu?" Tommi kysyi ja asetti molemmat kätensä varovasti Aleksin vyötärölle. Aleksi pudisti päätään ja alkoi liikkua varovasti ylös ja alas huokaillen samalla. Tommi auttoi nostelemalla häntä varovasti.
Aleksin huokailu koveni hetki hetkeltä ja muuttui voihkinnaksi tahdin kiihtyessä. Tommi osui juuri siihen herkkään kohtaan hänen sisällään joka kerta ja nautinto oli tekemässä hänet hulluksi. Hän puri huultaan ja nopeutti tahtiaan entisestään. "Mä tuun ihan just jos sä jatkat tota", Tommi sanoi huohottaen. Hänkin nautti selvästi. "M-mä en oo vielä niin lähellä", Aleksi sanoi. "No sen voi korjata", Tommi vastasi ja alkoi vedellä vetoja Aleksin kalua pitkin hänen liikkeidensä tahdissa. Aleksi voihki kovaäänisemmin ja vain pienen hetken kuluttua laukesi Tommin kädelle. Hetkeä myöhemmin Tommi tuli myös ja Aleksi lopetti liikkumisen. Hän huohotti raskaasti, vetäytyi pois Tommin kalun päältä ja romahti hänen rinnalleen.
Kesti muutama minuutti, ennen kuin Aleksi pystyi nousemaan pois sohvalta. Hän oli aivan uupunut, mutta vaatteet oli pakko laittaa päälle. Tommikaan ei varmasti jaksaisi enää ajaa, joten he jäisivät studiolle yöksi. Luultavasti siihen samalle sohvalle.
Aleksi päätyi laittamaan vain bokserit jalkaan ja t-paidan päälleen. Tommi teki samoin ja haki jostakin komerosta kaksi vilttiä. "Tätä sohvaa saa levitettyä jonkun verran nii kyllä me molemmat tässä mahdutaan nukkumaan", hän sanoi. "Pojat tulee tänne heti aamusta, toivotaan vaan ettei ne epäile sit mitään." "Sähän ite sanoit ettei me jäädä kiinni että tää on sit sun vastuulla", Aleksi sanoi. "Juu. Tuu nyt tänne", Tommi sanoi ja viittoi Aleksi viereensä sohvalle. Aleksi hymyili ja tarrautui aivan Tommiin kiinni viltin alla.
"Nuku hyvin, äläkä unohda että mä rakastan sua", Tommi kuiskasi. Aleksi hymyili - Tommi ei sanonut tuota usein suoraan. Hän osoitti mieluummin rakkautensa välittämisenä ja teoilla. "Mäkin rakastan sua", Aleksi vastasi. Pian molemmat olivatkin jo vaipuneet syvään uneen.
Sanamäärä: 670
DU LIEST GERADE
Blind Channel One Shots [TAUOLLA]
FanfictionOne shotteja Blind Channelista VAROITUS: Osa tarinoista saattaa sisältää ahdistavaa tai k-18 sisältöä Ehdotuksia uusille osille saa aina laittaa, saa ehdottaa sekä pareja että ideoita osien juoniin