8. Joel x Joonas - Mikä tapahtuu backstagella, pysyy backstagella

800 32 26
                                    

(A/N: Ilmeisesti Joel ja Joonas pussas lavalla ainakin siellä Tampereen keikalla [jossa satuin itsekin olemaan] ja tää one-shot perustuu siihen. Myös VAROITUS: LUKU SISÄLTÄÄ SMUTTIA. Lue omalla vastuulla.)

Kesken biisin Joel marssi Joonaksen luokse, käänsi hänet ympäri ja suuteli häntä. Yleisöstä kuului vaimeaa kiljuntaa, mutta selvästikään kaikki eivät nähneet.

Joonas vastasi suudelmaan yhtä suurella intohimolla, joskin hieman hämmentyneenä. Joel selvästi innostui, mutta keikkaa piti jatkaa. Onneksi jäljellä oli enää pari biisiä.

Niko päästi ilmoille karjaisun, joka lopetti Dark Siden ja keikka oli ohi. Viimeisten kiitosten jälkeen bändi poistui nopeasti lavalta.

Joonas tarttui heti Joelin käteen ja veti hänet sivuun, kun muut menivät juomaan. "Mitä nyt-" "Shhh", Joonas keskeytti. Hän veti Joelin backstagen sivualueelle, jossa oli tyhjä teltta. Kaikki muut olivat aivan lavan takana. Joonas johti Joelin sisälle hämärään telttaan ja suuteli häntä kiihkeästi. Joel vastasi suudelmaan ja Joonas ujutti heti kielensä hänen suuhunsa. Kielari oli raju, Joel ja Joonas olivat toisissaan kiinni kuin heidän henkensä olisi riippunut siitä.

Teltassa oli muutama sohva sekä kaikkien bändiläisten tavarat. Joonas irrottautui suudelmasta saadakseen happea ja veti Joelia kohti yhtä niistä. "Ei me täällä voida Joonas, me jäädään kiinni", Joel vastusteli. "Eikä jäädä, muut on dokaamassa tuolla", Joonas sanoi. "Ei tänne tuu ketään."

Joel nyökkäsi ja työnsi Joonaksen selälleen sohvalle. Hän avasi Joonaksen takin napit, muttei vaivautunut ottamaan sitä pois. (A/N muistakaa et Joonaksella oli vaan se takki keikoilla) Joonas avasi housujensa napin ja vetoketjun ja veti ne alas. Joel teki samoin omille housuilleen ja veti paitansa pois. Joonas ihaili hänen ruumiinrakennettaan - Joel näytti aivan mahdottoman seksikkäältä.

Joel alkoi suudella Joonaksen kaulaa ja hyväili häntä samalla boksereiden päältä. Joonas puri huultaan tukahduttaakseen äännähdykset, mutta silloin Joel lopetti ja katsoi häntä silmiin. "Sä ite sanoit et me ei jäädä kiinni joten mä haluun kuulla sut", hän sanoi. Joonas nyökkäsi.

Joel ei kuitenkaan jatkanut samaa juttua, vaan veti sekä omansa että Joonaksen bokserit pois. Joonas huohotti jo nyt. Hän halusi Joelia enemmän kuin koskaan. Keikalta jäänyt adrenaliini teki kaikesta vain intensiivisempää.

"Mä oletan ettei sulla oo kortsua tai liukkaria täällä", Joel sanoi. Joonas pudisti päätään. "Mennään ilman. Kyllä mä kestän", hän vakuutti. "Otat sit multa suihin ensin ettei tarvi mennä kuivana", Joel totesi. Joonas nyökkäsi, kiipesi sohvalta alas ja meni maahan polvilleen.

"Suu auki", Joel käski. Joonas avasi suunsa kiltisti ja Joel työntyi sisään. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun Joonas otti mieheltä suihin, joten hän tiesi jo hyvin mitä tehdä. Hän liikutti päätään edestakaisin ja pyöritteli samalla kieltään Joelin kalua pitkin minkä ehti. Joel alkoi huokailla nautinnosta ja upotti sormensa Joonaksen hiuksiin.

Hetken kuluttua Joel vetäytyi ulos Joonaksen suusta. "Eiköhän toi riitä, mee takas sohvalle. Selälteen vai mahalteen?" hän kysyi. Joonas mietti hetken ja päätyi kiipeämään sohvalle selälleen. Hän halusi katsoa Joelia silmiin.

"Nuole nää vielä märiks", Joel sanoi ja työnsi kaksi sormea Joonaksen suuhun. Joonas totteli ja nuoli Joelin sormia, kunnes Joel veti ne ulos. Hän alkoi käydä epätoivoiseksi ja alkoi miettiä, panisiko Joel häntä ollenkaan.

Joel työnsi ensin yhden sormen Joonaksen sisään ja melkein heti perään toisen. Joonas sulki silmänsä. Joelin sormet ulottuivat pitkälle ja muutaman työnnön jälkeen alkoivat tuntua hyviltä, mutta Joonas kaipasi enemmän.

"Joel, oo kiltti, mee jo asiaan", hän pyysi. Joel naurahti. "Vittu sä oot kiimanen. Mut kun nyt kerran noin kauniisti pyysit."

Ennen kuin Joonas ehti vastata, Joel oli jo hänen sisällään. Joonas puri huultaan. Se sattui hieman, mutta Joelin sormet olivat jo valmistaneet häntä jonkin verran.

Hetken kuluttua Joel alkoi liikkua. Joonas huokaili hiljaa. Kipu haihtui ja Joelin liike alkoi tuntua suorastaan laittoman hyvältä. Joel nopeutti tahtia hetki hetkeltä ja yhtäkkiä vaihtoi hieman asentoa, mikä sai Joonaksen voihkaisemaan ja tarrautumaan käsillään Joelin selkään. Joel virnisti ja jatkoi siinä samassa asennossa, Joonaksen päästämät äänet kiihottivat häntä entistä enemmän.

"M-mä tarvin enemmän", Joonas sai sanottua. Joel otti kiinni Joonaksen kalusta ja alkoi vedellä vetoja samassa tahdissa muiden liikkeidensä kanssa. Joonas voihki kovempaa. Hän tulisi ihan pian.

"M-mä tuun", Joonas ilmoitti. Jokainen työntö, jokainen nautinnon aalto, teki puheesta entistä vaikeampaa. "Mäkin tuun ihan just", Joel sanoi huohottaen. Lopulta viimeinen veto sai Joonaksen reunan yli ja lämmin aalto vyöryi hänen ylitseen. Se oli voimakas, se sotki kaikki hänen aistinsa hetkeksi. Palattuaan maanpinnalle hän tajusi Joelin tulleen hänen sisälleen lähes samaan aikaan.

Joonas huohotti raskaasti. Hänen sydämensä hakkasi kuin juoksulenkin jäljiltä. Hän oli hikinen ja uupunut, mutta samalla niin onnellinen. Joel antoi hänelle nopean pusun huulille ja meni sitten laukkunsa luokse kaivamaan sieltä puhtaat vaatteet. Suihku saisi nyt odottaa. Joonas odotti, että hänen hengityksensä tasaantui, ennen kuin hän nousi laittamaan vaatteet takaisin päälleen. Muu bändi oli jo varmaan niin kännissä, ettei kukaan huomaisi vaihtuneita vaatteita.

Joonas käveli Joelin luokse. Yhtäkkiä hänen taskustaan putosi kortsu. Joel naurahti. "Vai ei muka ollu kortsuja? Sulla on varmaan liukkarikin tuolla laukussa", hän tokaisi. "En myönnä enkä kiellä. Mut olihan se hauskaa näinkin", Joonas huomautti.

Joel pudisti päätään epäuskoisena ja nauroi. Joonas oli aivan mahdoton. Mutta niin oli Joelkin, ja ehkä juuri sen takia he rakastivat toisiaan.

"Jos nyt kuitenkin sovitaan, että mikä tapahtuu backstagella, pysyy backstagella", Joel sanoi. "Totta kai. Kuten aina", Joonas sanoi virnistäen. "Tuu nyt. Pojat odottaa."

Sanamäärä: 802

Jooh että semmosta :D tää oli mun eka kerta ikinä ku kirjotin smuttia että älkää tuomitko pls, tässähän sitä tulee harjoteltua

Kuten aina, ehdotukset seuraaviin osiin on auki ja luen myös toki vanhojen osien kommentteja jos sinne on tullu jotain!

Blind Channel One Shots [TAUOLLA]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora