Orion'u takip eden üçlü ayrılırken kimse onların önüne dahi geçmemişti. Hatta Orion'a bakamya korkuyorlardı. Ruh Aleminde birisi Altın Çekirdek Aleminde birini sadece baskıyla yenmişti! Orion ve kardeşleri eve vardıklarında Thea mutlu bir şekilde onları karşıladı. Ancak Orion'nun yanından umursamadan geçişi ve arkada olan üçlünün korku dolu bakışları kendisi şaşırtmıştı. Ne oldu?!
****************************
Thea olayları üçlüden dinledikten sonra Louis'i aradı. Louis hemen işinden çıkarak eve geldi. Ailesi tehlikede olabilirdi!
Orion antrenman salonunda dizlerinin üstüne çökmüştü. Acı içinde kıvranırken kalp atışları hızlandı. Orion'nun gözlerinde bir katil bakış belirdi. Orion yeni bir duygu kazanmıştı!
Orion'nun etrafındaki karanlık tekrar vücuduna çekildiğinde ayağa kalktı. Orion kıkırdamaya başladı. Bir süre sonra bu kıkırdamalar kahkahaya döndü. Aklını kaybedene kadar haykırıyordu. Antrenman odası korkutucu kahkahalara maruz kalmıştı.
Louis eve vardığında evin durumu hiç iç açıcı değildi. Herkes salonda birbirinin yüzüne boş bakıyordu. Louis buraya gelene kadar onlarca arama vardı. Telefonu hükümet tarafından işgal edilmişti.
Milli Savunma Organizasyonunda çıkan karmaşayla birlikte Orion'nun görüntüleri çoktan sızdırılmıştı. Güç ölçeği Ruh Aleminin üstünde olduğu düşünülüyordu.
Louis ailesini toparlamak için konuşma yaptı. Orion konuşmayı duymamıştı ancak konuşma bittiğinde antrenman salonundan çıkmıştı.
Louis, Orion'a baktı. Gücünü aktifleştirdiği anda Orion'nun yanında belirdi. Orion gözlerinin içine bakıyordu. Başından beri onu gözleriyle takip ediyordu. Louis gülümsedi doğru kararı vermişti!
Louis elini Orion'nun omzuna koydu "Yükselme zamanımız geldi oğlum. Artık arka planda kalmayacağız. Bu sorunu birlikte üstlenirsek üstesinden gelebiliriz." Orion, Louis'e bir süre baktı ve en sonunda yüzünde bir gülümseme oluştu "Pekala baba. Ne yapmamız gerekiyor?" Louis, Orion'a baktı. Orion ne zaman bu kadar olgunlaşmıştı?
Louis eliyle Thea ve yanındaki çocuklarını gösterdi. Orion koltuklarda oturanlara baktı. Hepsinin yüzünde ciddi bir ifade vardı. Louis gülümsedi "Sen sadece daha fazla güçlen oğlum. Gerisini biz halledeceğiz. Ah ayrıca büyükbaban birkaç güne gelecekmiş." Orion, büyükbabası geçtiğinde yüzünde istemsiz bir sevinç oluşmuştu. Ailesi bunu gördüğünde içi rahatlamıştı. Orion'nun kendisini kaybetmesini istemiyorlardı! Korktukları tek şey buydu..
Louis oğlunun ensesinden tuttu ve göğsüne çekti. Ağlamasını görmesini istememişti. Orion'nun içinde garip bir his oluştu. Boşluk..
Orion ile sarılmayı bıraktıktan sonra "İstediğin bir şey var mı? Maddi ve manevi hiç önemli değil?" Orion düşündü ve en sonunda karar verdi "Canavar çekirdekleri. Temel Kavrama Alemi ve Ruh Alemi dışında hepsi olur. Alabildiğin kadar alırsan o zaman güçlenirim. Hem hızlı bir şekilde!" Louis, Orion'a baktı. Neden canavarlar öldükten sonra onların çöp çekirdeklerini önemsiyordu? Onunla ne yapacaktı? Canavarların derileri milyarlara satılırken çekirdekler sadece birkaç milyondu.
Louis kafasını salladı "Tamam. O zaman ben gerekli parayı toplayacağ--" Orion'nun gölgesinde bir canavar cesedi çıktı. Orion eliyle işaret etti "Derisini satarak elde edebiliriz. Hepsi ruh alemi canavarıdır." Louis şaşırdı ve sonra kendini toparlayarak "A-Anladım.." Louis'in yüzüğünün içine giren 16 ruh alemi canavarı cesedi ile birlikte Louis bir süreliğine dışarı çıktı. Hükümet üstünde dokunulmazlığı olduğundan dolayı tehdit edilse bile ona zarar veremezlerdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ÇOCUĞU
FantasyIşık, görkemini göstermek için karanlığa ihtiyaç duyar. Karanlığın ise buna ihtiyacı yoktur... Kahramanların ve canavarların var olduğu bir dünyada yaşayan Orion Andreas, çocukluğundan beridir sadece kahraman olmak için sıkı çalıştı. Kendisine yapıl...