Orion tek başına sakince yürürken yavaş yavaş hızlanmaya başladı ve en sonunda tempolu bir koşu yapmaya başladı. Temposunu arttırırken vücudundaki kaslar geriliyordu. Orion akşam saatleri olmasıyla birlikte ter içinde kalmıştı. Karanlık Vücut tekniği için antrenman yapması şarttı ve bu yüzden aksatmadan sporunu yapmalıydı. Orion eve geldiğinde kapıyı açtı ve yemeğini yedikten sonra kılıcını alarak bahçeye gitti. Bahçe eğitimine devam ederken saatler günleri kovaladı ve en sonunda o gün gelmişti..
***************************
Orion, MSO'nun test kısmında kardeşleri ile birlikteydi. Çoğunluk Ruh Alemindeydi. Bir süre sonra bir kişi duvarların üstünde öne çıktı. Macceon "Benim adım Macceon. MSO'nun başkan yardımcısıyım. Bugün testler için bilgi vermek için buradayım. Öncelikle ilk test sayıyı düşürmek içindir. Ayrıca diğer amacı zekadır. İkinci test gücünüzü ölçer. Üçüncü test ise.." devamını getirmedi ve sadece sırıttı. Macceon'nun bu tavrı herkesi korkutmuştu.
Macceon devam etti "Şimdi öncelikle Temel Kavrama Aleminde olanlar gri kapıdan geçsin. Ruh Alemleri ise lütfen yeşil kapıdan geçin." Orion gri kapıya yöneldi. Zaten daha teste girmeden kardeşleriyle ayrılmıştı. Orion gri kapıdan girdiğinde eline bir anda bir kağıt belirdi. Orion kayıtsızca kağıda baktı. Nasıl eline geldiğini bilmiyordu ancak test ile ilgili olduğunu anlamış ve gizlice açarak içindeki kelimeyi okudu. Katil.
Orion kelimeyi okumasıyla elindeki kağıt kayboldu. Macceon birkaç dakikanın geçmesiyle tekrardan belirdi "Öncelikle kafanızdaki soru işaretlerini gidereceğim. Elinize gelen kağıtlarda Katil veya Masum yazan bir kelimeyi okudunuz. Bu ilk testte ne olacağınız anlamına gelir." katılımcılar aralarında fısıldaşırken bir süre sonra Macceon tekrar konuştu "İlk kestin amacı zekanızı ölçmektir. Toplam on kişi rastgele bir biçimde seçilecek ve her on kişilik gruba bir katil atanacaktır. Masumların amacı katili bulmak veya katil onları öldürmeden size verilen görevi tamamlamaktır. Katilin amacı ise masumlar görevini tamamlamadan onları öldürmektir. Çok basit ve açıklayıcı değil mi?" bir anda sesler yükseldi. Herkes ölme korkusunu hissettiklerinde korkmuşlardı.
Macceon tekrar konuştu "Katiller için ise kurallar vardır. Size verilen gizli bir hançer olacaktır. Bu hançeri sadece siz kullanabilirsiniz. Her öldürme arasında toplam otuz saniye zaman olacaktır. Bu yüzden seri öldürme yapamayacaksınız. Ayrıca katillere özel olarak bir kit verilecek. Bu sayede kişiyi açık alanda öldürmek yerine için yaralayabilirsiniz ve o kişi kötü duruma sokabilirsiniz." Orion gülümsedi daha şimdiden aklına fikirler geliyordu.. Macceon kimse bir şey demeden devam etti "Ayrıca katili öldürmeniz tek bir yolu vardır. Bu da toplu olarak birini idam edilmek üzere oylamaya sunmaktır. Ah.. Sanırım demeyi unuttum. Katil isterse kendi yanında sadece bir kişiyi testten geçirebilir. Ayrıca katil ile birlikte kalan son 2 kişi testi kazanırlar. Ancak katil birini öldürmek zorundadır." Orion'nun aklına bir sürü fikir geldi. Macceon gülümsedi "Herkese bol şans.." herkes tek tek binaya ışınlandılar.
Orion kendini bir masanın etrafındaki sandalyeye otururken buldu. Orion hemen etrafındakileri süzdü. Dört kız ve kendisiyle birlikte altı erkekten oluşan bir gruptular. Kendisine güvenen altın sarısı saçlara sahip olan bir genç erkek ayağa kalktı "Bence önce kendimizi tanıtalım. Böylece herkes kişi hakkında bir izlenime sahip olur." bütün herkes onayladı.
Siyah saçları ve siyah gözlere sahip olan ince belli bir kız ayağa kalktı "Adım Katrina. Bu yıl 23 yaşıma girmiş bulunmaktayım. Güney Şehrinde eskiden bir korumaydım."
Mor ve pembe karışık olan saçları olan sporcu fiziğine sahip olan kız kalktı "Adım Elsa. Bu yıl 24 yaşıma girmiş bulunmaktayım. Güney Şehrinde bir hemşireyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN ÇOCUĞU
FantasíaIşık, görkemini göstermek için karanlığa ihtiyaç duyar. Karanlığın ise buna ihtiyacı yoktur... Kahramanların ve canavarların var olduğu bir dünyada yaşayan Orion Andreas, çocukluğundan beridir sadece kahraman olmak için sıkı çalıştı. Kendisine yapıl...