3. BÖLÜM (ASTRAL GEZGİNİ)

30 5 58
                                    

Ortam hiç olmadığı kadar gergindi...

Sessizlik sanki odada çığ gibi büyüyor ve bizi de etkisi altına alıyordu, bir şey söylemek istiyor ve uygun kelimenin dilimden çıkması için bekliyordum ama ardına saklanıyor gün yüzüne çıkmıyordu bir türlü.

Aynı şekilde baş koruyucuya da enerji denen şeyi gösteriyordum ama yanımda olan iki insanın da sesi çıkmıyordu, bu şey her ne ise bende korkmaya başlamıştım, Uzay'ın anlattığı hiçbir gruba benzemiyordu.

"Melezlerin melezi!" Baş koruyucu sonunda sessizliğini bozduğunda Uzayı da beni de germişti, melezlerin melezi, bu ne anlama geliyordu?

"Efendim ne demek istiyorsunuz?" Uzay benim sormak istediğimi dillendiren kişi olmuştu, herkes oturduğu koltuklara geri dönerken baş koruyucu kendisine yöneltilen soruyu cevaplamak için biraz düşünmek zorunda kalmıştı.

"Demek istediğim şu ki çocuklar, daha önce böyle bir şey görmemiştim. Buna benzer bir duruma sahip sadece 18. Yüzyıla ait bir örnek var."

"Yani bu durumu yaşayan bir tek ben değilim değil mi?" Sorduğum soruya karşılık bakışların bütün hedefi beni buldu, daha önce böyle bir durumun yaşanmış olması bana bile tuhaf gelmişti.

"Hayır Evrin değilsin, bilmelisin ki biz koruyucular tüm dünyadayız daha önce yaşanan olaysa Fransa'da ki bir koruyucu ailesi.

Bazı koruyucular enerji ikizleri daha doğmadan öldükleri için yoktur, sahipsiz kalmışlardır.

Aynı karargâhta büyümüş iki genç de böyle bir duruma sahiptirler. Zamanla sahipsiz iki koruyucu birbirine âşık olur, aşkları o kadar büyür ki enerjilerini birleştirmek isteyecek kadar da ileri giderler, bunu başarabilmek için de bir ayin arayışına girerler.

Ne yazık ki o zamanın bilgisizliği ve şartları yaşadığımız yüzyıldaki gibi olmadığından yanlış ayin kullanırlar, ölümden dönen çift artık enerji ikizidir. Evlenirler de fakat büyük bir sorun çocukları olduğu zaman başlar.

Albert Sansef adındaki oğulları büyür ve koruyucu eğitimlerine başlar, fakat enerji özü anlaşıldığında herkesin dikkatini çekerler çünkü oğulları Albert'ın enerji özü 'Mor'dur. Melezlerin melezi kabul edilen bu koruyucunun özellikleri takdire şayandı.

Albert Sansef her iki grup enerjisini de kullanabiliyordu. Ateş grubunun en kadim ayinlerinin üstesinden geliyor, sadece su grubu koruyucularının yapabildiği en tehlikeli mühürleri kırıyordu.

Yani diyeceğim o ki, sen dünyaya gelen ikinci farklı grupsun. Albert'ın 'mor' enerji grubunun öncüsüyse sende 'Bronz' grubunun öncüsüsün."

Uzay ve ben de ağzımız beş karış açık baş koruyucuyu dinlemiştik, bronz grubunun öncüsü mü? Bu genç yaşımda daha neler duyacaktım kim bilir? "Efendim yani diyorsunuz ki; alışılmışın dışında yeni enerji özü grubu açıldı."

"Aynen öyle Uzay ama bu grubun hayatta kalacağını sanmıyorum, hangi enerji özü daha baskınsa o aktarılır ve görünen o ki Evrin'in baskın enerjisi ateş." Bu başta korkutsa da baş koruyucunun söylediği şeyler üstüme su serpmişti, melezlerin melezi ha?

"Artık bireysel eğitimlerin başlamış bulunmakta Evrin, 2 grubun özelliklerine de sahip olduğun için 2 eğitmenle ayrı dersler alacaksın ama babanın şuan ki durumunu da es geçemeyiz bu yüzden Uzay seni kaldığın eve geri götürecek Erdi'nin dikkatini çekmemek için gündüz eski hayatına devam ederken gece karargâhta alacaksın anlaştık mı?" Baş koruyucuyu onaylarcasına kafa salladım, Uzay'ın ayaklandığını görmemle bende oturduğum yerden kalktım. "Peki öyleyse, çıkabilirsiniz."

Yeryüzü KoruyucularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin