mauvais

1.6K 118 28
                                    


Herkese selam, sizi çok özledim.. özür dilerim bir aydan fazladır yokum, beni bekleyen okuyucularımı kalpten öpüyorum güzel bi bölüm yazmaya çalışacağım. Son zamanlarda hiç bir şey düzgün gitmiyor, keşke hepinize tek tek anlatsam. Keyifli okumalar güzellerim.

Yeni bir gün daha doğuyordu bu sarayda.. her şey fazlasıyla garipti, hem Jungkook hemde Jimin için. Alfa, dün gece Omegayla fazlasıyla kötü geçinmişti. Omega o yatakta iki kişi olsalar bile tek gibi hissetmişti. İlk defa evine dönmek istemişti. Zordu işte, aşkından ilgi ve sevgi almamak çok zordu.

Güneş bordo kadife perdeleri delip, Omeganın gözüne girmeyi başarmıştı. Omega yeni güne böyle başlamıştı, gözlerini zorla aralayıp yanına baktığında Alfanın hala uyuduğunu görmüştü. Sessizce kalktı yataktan, üstüne kenardaki koltukta duran sabahlığı alıp giydi. Odanın içindeki banyoya ilerledi, soğuk suyu yüzüne vurup sarı saçlarını ince lastikle topladı. İçeri geçtiğinde Alfayı uyanık görmüştü. Onu görünce gülümsedi hafifçe, gülümsemekten korktu. Gülümseyip karşılık alamamaktan ölesiye korktu o an.

"Neden yanımda değildin? e
Endişelendim." Alfa konuşup siyah saçlarını kaşıyınca ona doğru bi kaç adım attı Omega. "Seni uyandırmak istemedim sevgilim"  Alfa gülümseyip kolunu sevgilisine doğru uzatıp onu belinden tutup kendine çekti. "Dün için özür dilerim, kabaydım."  Jimin alt dudağını hafifçe ısırıp sevgilisini öptü. "Sorun değil, kralıma itaat edeceğim." Jungkook kafasını sevgilisinin boynuna gömüp uzun uzun öpmüştü beyaz teni geri çekilip güzel çehresine bakındı. "Bu gün birlikte ayçiçeği vadisine gidelim mi?" Jimin kafasını hafifçe salladı, "gidelim" Alfa sevgilisinin belini bırakıp ayağa kalktı. Giyinme odasına girip eşinin kıyafetlerini ve kendi kıyafetlerini seçip içeriye taşıdı.  "Lila giyer misin benim için?" Omega ayağa kalkıp elbiseye bakındı "tabii ki giyerim, ama iki gün önce benim için bi elbise diktirmiştin korsesi çok güzeldi, gidip deneyeyim" Jimin koşarak odaya gitti. Üstündekileri çıkartıp yeni elbseyi kutusundan çıkarttı, üstüne geçirdi korseyi de sıkı sıkı bağlayıp aynada seçtiği tacı taktı, gözüne ilişken pelerini de giyip uzun alttan gözükmeyen kahve rengi uzun çizmeleri giydi. İçeri geçip Alfa kendini gösterdi. Alfa ellerini önünde birleştirip düşünür gibi yaptı. "Aşırı derecede... güzel olmuşsun sevgilim"

 güzel olmuşsun sevgilim"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
margueriteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin