Marcus szemszöge
A kórházban megvizsgálták a lábam és azt mondták semmi baja csak meghúztam. Azért a járás nem nagyon ment.
Mikor haza értünk mindenki olyan szomorú volt mert úgy tűnt le kell mondani a bulikát.
Mac: nyugodtan menjetek nélkülem, elleszek itthon.
Tinus: Valakinek mégis itthon kéne veled maradnia bro.
Ella: Majd én beáldozom magam-röhögött
Tinus: Akkor csak ketten megyünk Vio
Vio: oké... 😳
******************Jazmin szemszöge
Jaz: Sziasztok nem tudom miért nem veszitek fel de valami nagyon jót kéne elmesélnem! Hívjatok, puszii
Nem hiszem el hol lehetnek megnézem snap térképen. Oh... Vio a város másik részén van, idk mit csinál ott. Úgy tűnik nem őt fogom megkeresni. Ella itt van a közelben és szerintem tudom is mi ez a hely.
***************
Odamentem hozzá(persze,hogy Marcus szállodájában van) és kopogtam, senki nem nyitott ajtót így hát megpróbáltam kinyitni az ajtót. Nyitva volt! Ella kijött a zaj hallatára.Ella: szia, mit keresel itt?
Jaz: a hűtőt - röhögtem
Ella: hát én is azt keresem, úgy ennék most egy kis fagyikát
Jaz: miért pont fagyit? Tél van!
Ella: Marcus ezt kivánja most-mosolygott rám
Jaz: hát jó, én kiszolgálom magam aztán utána majd beszélünkElmentem a hütőhöz és kivettem Ellának is a fagyit és ő berohant vele a szobába.
Ella szemszöge
Amikor benyitottam a szobába oda se néztem csak bementem és megfordultam becsukni az ajtót.
Marcus kozben megkérdezte ki volt az. Felé fordultan és már válasszolni akartam amikor neki ütköztem a fagyival a kezembe.
Ella: Úristen úgy sajnálom! Hozok gyors egy törlőpapirt.
Mac: Jaj nem kell! Majd gyors átveszem-röhögött miközben törölgette a fagyit magaról, én is ùgy törölgetném...Odamentem a szekrényéhez hogy kivegyek egy pólót aztán odaadtam neki. Ő közben már levette az előzőt, nem bírtam megszólalni... Eszembe jutott hirtelen az álmom.
Mac: Ellaaa, ideadod a pólót légyszi- nézett rám és mosolygott
Jázmin hirtelen benyitott és mindketten oda néztünk.
Jaz: öhm úgy tűnik megzavartam valamit mint mindig...
YOU ARE READING
Just these girls (Marcus and Martinus story)
Short StoryMarcus már felakarja adni a szerelmet amikor hirtelen...🔞🤭Nem tervezem az egész storyt túl hosszúra viszont remélem tetszeni fog nektek!😊