Ella szemszöge
Csak néztem Marcus arcát, hogy mit reagál. Kicsit már megijedtem de elkezdett nagyon nevetni.
Mac: Tényleg hozni kene még egy üveg bort! -jelentette ki
Ell: Oke, vettem az adást és kisétáltam a konyhába.Vio szemszöge
Ott tancoltunk a tömegben már vagy 1 órája. Nagyon jól éreztem magam! Martinus egyszer csak közelebb jött és elkezdett beszélni.
Tin: Nagyon meleg van itt bent nem megyünk kicsit kintebb?
Vio: Ja, persze menjünk.Kintebb mentünk és ránéztem a telómra, láttam hogy 3 nem fogadott hívásom van jázmintol. Üzenetben is írt, hogy hol vagyok mert nagyon fontos lenne. Gyors probaltam visszahívni de nem vette fel. Mar tökre megijedtem hogy baja esett ezert felhívtam Ellát. De ő se vette fel, nagyon ideges voltam már!!
Tin: Mi a baj?
Vio: Csak aggódok Jázmin miatt és nem veszi fel a telefont se Ella.
Tin: Megpróbálom Marcust felhívni.-egy kis idő múlva vissza jött hozzám- ő se veszi fel.
Vio: Akkor menjünk el Jázminhoz! Itt a kocsid?
Tin: itt, de arról megfeledkeztünk, hogy vezetnem kéne és ittam már.
Vio: Akk megyünk busszal. -röhögtem el magam bar idk miertMarcus szemszöge
Ella még vissza nem jött azon gondolkoztam, hogy miért nem találom furának az álmát. De nem sokáig tartott ez a gondolat mert vissza ért hamar és el is felejtettem.
Ell: na itt vagyok!
Mac: jaj mar kezdtem aggodni, utanad kell kusznom, mivel jarni nem tudok.
Ella csak röhögött. És töltött a poharamba.Ella: szerinted Vioék haza jönnek vagy berelnek lakast? -nezett egy kicsit idiótán rám és őszintén nem értettem ezt a kérdést.
Mac: miért ne jönnének haza?
Ell: Ahh hát nem látod köztük a tüzet?
Mac: nem figyeltem.Én sose veszek észre ilyeneket. - nevettem el magam.Ezután nem nagyon emlekszem mi történt.... Kicsit sokat ittunk.
Martinus szemszöge
Egy félórába telt legalább az út, végig röhögtük és nem is nagyon tudom min. De jól éreztük magunk.
Konkrét betörtük Jázmin ajtaját és amit ott láttunk..
Vio:JÁZMIN!!!Puszika szilveszterig babáim😩💕✨
YOU ARE READING
Just these girls (Marcus and Martinus story)
Short StoryMarcus már felakarja adni a szerelmet amikor hirtelen...🔞🤭Nem tervezem az egész storyt túl hosszúra viszont remélem tetszeni fog nektek!😊