#14 🔞🤭

145 1 0
                                    

Marcus szemszöge:
Egeszen elvoltunk egész nap! Mindenki feloldodott és annyi látványosságot megnéztünk h leszakad a lábam igy estére. Megbeszéltük a többiekkel h ma nincs buli hanem pihi van. Ella épp fürdik, kissé unatkozok.
Ella: végeztem.
Mac: jó sokáig tartott...
Ella: ugyan mar! Belefértem egy órába simán!
Mac: oh h a lányoknál az rövid idő.😅
Ella csak nevetett és törölközőbe csavarva elment a szobánkba felöltözni. Èn persze vártam, nem tudom pontosan, hogy viselkedjek a tegnap után. Majdnem megtörtént, majdnem lefeküdtünk...
Ella: min agyalsz ennyire?
Mac: semmin... Vagyis, őszintén a tegnapon...
Ella: na igen, hát ha gondolod megbeszélhetjük.- mondta és leült mellém.
Ella: mi lenne ha...- és ekkor lekaptam. Nem birtam tovabb!
Viszonozta. Sokáig smároltunk eléggé szenvedélyesen, aztán megindultunk a szoba felé. Beértünk és akkor már vegképp nem birtam! Az ágyra löktem magammal együtt.
Mac: kár volt a törölközőt átcserélni- sugtam a fülébe- ezt csak nehezebb levenni majd!
Ő csak mosolygott és megcsókolt. Folytattuk meg egy ideig a smarolast amikor áttértem a nyakára és egyre lentebb. A ruháktol elkezdtünk megszabadulni. Egyszer csak az ujjaim bepattantak és ő nagyon élvezte! Olyan jo erzès volt nèzni ahogy elvezi. Egyszerűen olyan jó nedves és puha volt.
Ezutan engedélyt kértem a szájába a nyelvemmel. Sikeres volt és átdugtam a nyelvemet, ő pedig ráharapott. Ezutan már nem birtam és szépen lassan behelyeztem férfiasságom szűz lukába. A bigmac befért sikeresen.
Mac: jó kislány
Ella: ahhh csak csinaald, annyira jo vagy benneeeh-nyogdécselte cexin.
Gyorsítottam, háttérben ment az i see red. Ezt addig csinaltuk mig mindketten el nem értük a mennyek kapuját.
Lefekudtem mellé az agyra és összebújva elaludtunk.

Ella szemszöge:
Megtörtént vegre! Erre vartam ugy kb mióta az eszemet tudom! Sose gondoltam h ez lehetséges. De végre nem csak álmomba pattogtunk... Csodás este volt! Varom a holnapot h elmeseljem Vionak és Marcussal is beszelnem kell. Remélem hivatalosítjuk a dolgot az egesz után, hiszen ő vette el a szüzességem. Minden lány erre vágyik szerintem.

Just these girls (Marcus and Martinus story) Where stories live. Discover now