Jázmin szemszöge:
Hát mit láttam, csak nem az én édesem jött felénk? A következő pillanatban meg Martinus csusszant be Vio mellé. Marcus csak úgy nézett ki, mint akitől elvették a cumit.
Jaz: Mi történt Marcus, nem volt jó a gyónás?
Marcus csak megforgatta a szemeit és leült Elláékkal szembe, mivel Ella mellett Gabi ült és eléggé benne voltak a beszégetésben. És ekkor jöttem rá mi is a baja Marcuskának.
Martinus: Hogy őszinte legyek elég szar lekoptató szöveg volt a csajos nap.
Vio: Ne hisztizz már. Vásárlás közben összefutottunk Mironékkal. Ő volt a kedvencem ksikoromban a rokoni társaságban.
Martinus: Ő szóval ők a rokonaid. - mosolygott.
Vio: Hát igazából csak Miron. Ella melletti csávó, Gabi Miron haverja, de Jázminnal szerettük volna őt összehozni, de másképp vette a lapot.
Jaz: HÉ, ezt hallottam. Ez tiszteletlenség meghcalni az én szeretett papocskámat. Mit szólna ehhez Isten?!
Marcus szemszöge:
Ki ez a csávó? És miért ül ilyen közel Ellához?? Ez a csávó pár óra alatt többet ért el nála, mint én valaha...
Vio: Marcus , jól vagy?
Marcus: Hm? Ja, igen. Fárasztó volt ez a gyónás.
Ekkor Ella erre nézett. És azzal a cuki mosolyával rámvigyorgott, majd visszafordult a csávóhoz. És egy kicsivel később csak azt veszem észre, hogy itt ül mellettem.
Ella: Hogy vagy a tegnap este után? Kicsit sokat ittunk...
És ekkor nem tétováztam tovább. A pillanat tökéletessé vált az alkalomhoz...
Marcus: Jól, de ha már felhoztad a témát, nem szeretnéd holnap megismételni? Most talán kevesebb piával. Persze csak ketten - és ránéztem arra a csávóra, aki mindeközben Ellát bámulta.
Ella: P-persze! Örömmel.
Marcus: Akkor holnap este 8-kor mondjuk nálam? Majd elküldöm addig Martinust is.
Ella: oké!
Vio szemszöge:
Épp ettem, amikor Marcus idekiáltott.
Marcus: Vio holnap bébicsőszködnöd kell Martinus felett!
Vio: Legyen, ahogy akarod. - és rámosolyogtam Martinusra.
Igaz elég baráti még a kapcsolatunk, de majd holnap beizzítjuk a levegőt köztünk. Remélem sikerül! Hozza magával a kócos haját is.
' Másnap '
Este 7 óra volt még csak és az ajtón kopogtak. Meglepődtem és nem tudtam ki lehet az, talán a szüleim itthon hagytak valamit. De nem ők voltak, Martinus állt az ajtóban és mosolygott rám a kócos hajával ahogy kértem. Valamit hozott szatyorban is.
Martinus: szia Vio!
Vio: sziaa! Gyere bentebb, ha mersz.
Martinus bejött és lecuccolt aztán elővette a szatyrot és a konyhába vitte.
Martinus: Csinálok vacsit, te addig foglald el magad. Ha már befogadsz én is had kényeztesselek.
Vio: jójó, megyek is!
Egy ideig csak néztem és szokás szerint kényelmesbe volt öltözve: szürke melegítő, nagy pulcsi. Szerettem a szürke melegítőt rajta...
Ella szemszöge:
Mikor megérkeztem pontban 8-kor már majdnem elértem az ajtót de kopogás helyett nekiestem... Marcus kinyitotta a nagy puffanásra az ajtót és látta h ott fekszem előtte,
Marcus: Óó nem gondoltam h ilyen hamar a labaim előtt fogsz heverni. - nevetett
Ella: Ma is hoztad a jó humorod úgy látom...
csak röhögtünk és Marcus felsegített.
Marcus: ne félj nem csak te voltál béna ma! Én odaégettem a kaját amit csinálni akartam estére. Tudod nálunk Martinus a konyhatündér.
Ella: oh semmi baj. Én se vagyok olyan rossz a konyhában, szóval segítek.
bementünk a konyhába és összedobtunk valami norvég kaját ami elég gyorsan megvolt és leültünk az asztalhoz enni. Persze a vörösbor sem maradhatott el!
Marcus: Ízlik az étel?
Ella: Persze, bár ez az én érdemem is.
Marcus: igazigaz
Ella: Akkor koccintsunk a sikeres kajára.
Marcus: Szerintem inkább az első ra-randinkra.
Szólni se tudtam hiszen eddig nem jelentettük ki, hogy ez egy randi, de most nagyon boldog lettem!
Vacsi után táncoltunk is a nappaliba. Minden olyan tökéletes volt. Aztán egyszer csak a földön találtam magam... Kicsit lehet kiütött a bor meg a sok stressz.
Marcus felsegített az ágyra és betakart aztán azt súgta nekem: Holnap folytatjuk, mert még a legjobb része hátra van.
És elaludtam...
Puszipuszi a rajongóknak, hamarosan folytatás😍💕
YOU ARE READING
Just these girls (Marcus and Martinus story)
Short StoryMarcus már felakarja adni a szerelmet amikor hirtelen...🔞🤭Nem tervezem az egész storyt túl hosszúra viszont remélem tetszeni fog nektek!😊