2. rész

374 12 0
                                    

Ella szemszöge:

... Amikor 2 fiút látok meg. Elkezdtek közeledni felém. Kb. ugyanúgy néztek ki, ezért arra jutottam, hogy ikrek lehetnek. Eközben az agyamban ezek a kérdések jártak: Honnan ismerős az egyik srác?, Hozzám jönnek?... Mire "felébredtem" ide értek HOZZÁM! Fasza, legalább megvan az egyik kérdésemre a válasz🙄. De várjunk csak! Azok az én irataim?

Oh, basszus erre az emberre estem rá 😅- jutott hirtelen eszembe.

(Akire ráestem-?,
Annak az ikertestvére (gondolom) -??)

?: Ez a tiéd? - kérdezte meg óvatosan az irataimra mutatva.

Én: Igen, köszi, hogy megtaláltad. - Itt elakartam volna menni, de Jázmin sikeresen visszarántott.

J: Hogy megtaláltátok nekünk az iratokat cserébe van kedvetek eljönni velünk kajálni? - kérdezte meg a fiúktól akiknek felcsillant a szemük e kérdés hallatán.

?&??: Igen- válaszoltak egyszerre ami megröhögtetett Jázminnal bennünket.

Az utat a Mekiig  végigbeszéltük. Megtudtuk a fiúk neveit is. ? -nek Marcus,?? -nek pedig Martinus. Azt is megtudtuk, hogy Norvégiából származnak és az is, hogy híres énekesek. Rólunk is kaptak pár információt és elkezdtek követni instagramon. A Mekiben kikértük a kajákat és leültünk egy szabad asztalhoz. Marcus közben többször is engem figyelt, de nem úgy ahogy Martinus. Ezek után Jázmin eljött hozzánk és itt is aludt, a fiúk pedig elvileg kibéreltek egy házat és oda mentek.

Én: JÁZMIN! -ordítottam le a konyhába ahol az említett személy feldézsmálja az édességeket.- Mi volt ez az egész? - Ekkor egy nagy tállal lépett be a szobámba telis tele édességekkel. (De jó neki, hogy nem bír hízni vagyis nem látszódik meg rajta.)

J: Tudod szimpinek tűntek, de azért is mert amikor elindultál láttam, hogy Marcus elszomorodik, szerintem tetszesz neki, amúgy meg illetlenség elmenni anélkül, hogy nem adsz nekik semmit az iratokért cserébe.

Én: 1. Nem hinném, hogy tetszek neki.
       2. Ez mondjuk igaz.

J: Fogadunk, hogy tetszel Marcusnak? Megkérdezem van-e dolguk holnapra.

Én: Oké, am neked bejön Marcus vagy Martinus? -kérdeztem egy vigyorral a pofámon.

J: Nem! -vágta rá egyből a választ.

Pedig már azt hittem🙄.
Jázmin ráírt a fiúkra míg én elmentem lefürödni, mert azóta már 21 óra körül van.

Marcus szemszöge:

Mikor beértünk a lakásba Martinus egyből felráncigált a szobámba és elkezdett kikérdezni.

(Marcus-M, Martinus-T)

T: Tán tetszik neked az a lány? -kérdezte tőlem míg én megmerevedtem (nem úgy!😂)

M: Milyen lány? -kérdeztem meg nagy nehezen hátha nem egyre gondolunk.

T: Bro, ne hülyíts már, szerinted melyik? Ella!

Basszus erre most komolyan mit mondjak? És igen, hát persze, hogy egy lányra gondolunk.

M: Öhmm...Mennyi az idő? Elkéne menni fürödni, mert már besötétedett. - Nagyon jó, miért csak ez jutott eszembe??

T: Még pont annyi az idő, hogy mondj a kérdésemre egy normális választ. -mondta már kicsit türelmetlenül.

Ekkor megcsippant Martinus telefonja. Ezaz!!! Akkor én most szépen ellógok fürödni.
Fürdés közben végig azon gondolkodtam, hogy miért nem mondtam el neki, hogy nem, nem tetszik. Lehet szerelmes vagyok belé?



Remélem tetszett nektek ez a rész is! Szerintetek mi fog itt történni?🤔
Nemsokára találkozunk, de addig is sziasztok❤️

Just these girls (Marcus and Martinus story) Where stories live. Discover now