Vio szemszöge:
Reggel felkeltem eleg vizesen és nem egyedül... Gyors felöltöztem és lementem reggelizni a szállodába. Marcus is ott volt de Ella meg aludt. Őszintén nem is nagyon beszelgettem meg marcussal kettesben. Itt az idő gondoltam és leültem hozzá.
Vio: szia, hh ilyen korán?
Marcus: szia-mosolygott- nem tudtam aludni... Te?
Vio: Èn se.😅 Ma mit terveztetek csinálni?
Mac: Hát inni biztos nem- nevetett- tegnap kicsit tul toltuk az első este örömére.
Vio: az biztos!-kiváncsi lettem,h vajon történt-e Ellával köztük valami az este folyamán. Nem birtam igy rákèrdeztem eleggé burkoltan.- És miután felmentetek tudtatok aludni egyből?- kortyoltam a kávémba.
Marcus felrenyelt.
Mac: hat nem egeszen... Igazából kicsit rátoltunk az estére még. Ti meddig buliztatok?
Vio: Hat nem sokkal utánatok felmentünk mi is a szobába...
Mac: Ès jó este volt?🥴
Mikor válasszoltam volna megjelent Martinus az asztalnál és őszinten köpni nyelni nem tudtam.
Tin: jóreggelt- ült le mellém- miről volt szó?
Én csak meglepetten bámultam.
Mac: a tegnapról beszélgettünk.
Tin: Oh elèg jó volt- mosolyodott el olyan tipikus cuki mosolyával.
Muszály volt témát váltanom mert meg nem dolgoztam fel a tegnap esti gyors történéseket.
Vio: szoval mi a terv mára?
Tin: oh igen, gondoltuk körbe nézhetnénk egy kicsit a környéken.
Vio:ez jó ötlet! Akkor megyek is készülni és felkeltem Ellát.Ella szemszöge:
Vio keltett reggel és eléggé fájt a fejem...
De a tegnap brutalisan jo volt! Ma varost nézünk szóval egy 2 órára rá el is indultunk. Marcus nagyon cuki volt, egyszer lemaradtunk a többiektől ès elszöktünk fagyizni.
Mac: milyet kérsz? Meghívlak.
Ella: fehércsokit. Köszii.
Mac: Martinusék között kicsit feszült a hangulat, te tudod miért?
Ella: nem még nem volt időm beszélni Vioval.
Mac: nekem se Martinussal, de majd beiktatom.
Tin: Hát itt vagytok!
Marcus oda sugta nekem, h hát nem sikerült a szökési terv és én elröhögtem magam.
Tin: na gyertek még sok mindent kell megmèzni.
Marcus megfogta a kezem és mentünk utánuk. Ez egy álom! Martinusékkal nem tudom mi van, de majd beszélek Vioval. Eddig kb semmit nem szoltak egymashoz és ha igen akkor pedig ossze vissza bènáznak. Azèrt várom az estét😏 Marcussal kettesben...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just these girls (Marcus and Martinus story)
ContoMarcus már felakarja adni a szerelmet amikor hirtelen...🔞🤭Nem tervezem az egész storyt túl hosszúra viszont remélem tetszeni fog nektek!😊