Vio szemszöge:
Megegyeztünk Svédorazàgban és hogy egy naprameglàtogatjuk a szülő "falujukat" Norvégiában
Vio: még sose repültem- szorítottam meg Martinus kezét- kicsit félek!
Tin: nem kell nem lesz baj, inkabb aludj
Probaltam elaludni, kis probàlkozas utàn sikerült is.
Leszálltunk és elmentünk a szàllodàba. Rajtam kicül mindenki fáradt volt.
Tin: hogy lesznek a szobak? Marcus egyutütg leszünk?
Mac: én Ellával gondoltam együtt lenn...
Vio: annal jobb! Akk Tinus egyutf vagyunk.- probaltam nem tul örülni...
Volt egy kis indőnk vacsora elött berendezkedni.
Kipakoltuk a borondoket ès lementünk vacsizniMarcus szwmszöge:
Jó kis esténwk néztünk elé! Ma elcsábítom Ellát!semmi nem állít meg.
A hotelban volt egy kis bár ès ott pont bulit tartottak vacsi utan, szóval benéztünk. kértünk pár piát ès máris jól éreztük magunk.
Mac: kèrsz mèg valamit?
Ella: Nem már igy is sok volt. Mennèk inkabb a szobába, mar 3 óra.
Mac: okè, lèpjünk!
Anyira izgatott lettem h teljesen felpörögtem! Amikor a szoba elè èrtünk már nem bírtam, oda fordultam ès lekaptam. Persze viszonozta ès szenvedèlysen belèptünk a szobánkba...Martinus szemszöge:
Ott maradtunk ketten Bioval a hotel bárjában.
Tin: nem megünk mi is vissza?
Vio: de persze! Már ugyis fáradt vagyok.
Felèrtünk ès mindketten nagyon fáradtak voltunk. Lefürodni indultam amikor valaki benyitott.
Vio: baj lenne ha èn is jönnèk?..
Tin: dd-dehogy.- azàn beállt hozzám...Csodàs este volt mindkettönknek ès amennyit tudok marcusèknak is. Bár annyit nem tudok roluk mivel marcus nem volt tul beszèdes reggel....
Szóval jol telt vegre az estenk főleg az első.
YOU ARE READING
Just these girls (Marcus and Martinus story)
Short StoryMarcus már felakarja adni a szerelmet amikor hirtelen...🔞🤭Nem tervezem az egész storyt túl hosszúra viszont remélem tetszeni fog nektek!😊