OGŁOSZENIE

107 3 2
                                    

SIEMA JANUSZE... CÓŻ... EHHHH...

JESTEM TUTAJ DZISIAJ... WIEM MIAŁ BYĆ ROZDZIAŁ, ALE...

OGÓLNIE ZDAŁAM SOBIE SPRAWĘ Z JEDNEGO FAKTU...

A MIANOWICIE, ŻE DAŁAM...

D.U.

P

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

P.Y.

TAK... ZDECYDOWANIE. ALE NIE TAKIEJ ŁADNEJ JAK WYŻEJ...

JESTEM ZŁA NA SIEBIE, JAKO ARMY I JIKOOKERS, BO JAK WIECIE OPARŁAM FANSERVIS NA RAMACH CZASOWYCH, REALNYCH, MNIEJ WIĘCEJ TAK JAK JAK TO BYŁO NAPRAWDĘ, NA PODSTAWIE PRAWDZIWYCH WYDARZEŃ ITD. 

NO I PISZĄC KOLEJNY ROZDZIAŁ, ZDAŁAM SOBIE SPRAWĘ, ŻE... POKRĘCIŁAM FAKTY I OKRESY. EHHH... KIEPSKI ZE MNIE REPORTER. 

OGÓLNYM ZAMYSŁEM BYŁO - JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE JIKOOKI SĄ RAZEM. I TAK JAKOŚ MI SIĘ WPASOWAŁA TRASA WINGS 2017 ROKU I PAMIĘTNY WYJAZD DO JAPONII.  WIEDZIAŁAM, ŻE BYŁA TEŻ GDZIEŚ PAMIĘTNA WOJNA W MANILII. NO I LILKA PATRZY... BACH... KONCERT W MANILII BYŁ W MAJU 2017 ROKU PODCZAS TRASY. OK. IDEALNIE PASUJE...  

TYLE ŻE...

MANILA I ICH "WOJNA" NIE BYŁA PODCZAS TEGO KONCERTU W 2017 TYLKO... KILKA MIESIĘCY WCZEŚNIEJ WE WRZEŚNIU 2016!!!!!!!!!!

NO DEBIL ZE MNIE NO....

TAK SIĘ WKURZYŁAM, ŻE RZUCIŁAM TO WSZYSTKO W KĄT I ODECHCIAŁO MI SIĘ PISAĆ. OGÓLNIE ZAŁAMKA NA MAKSA... 

JAK MOGŁAM TAK SIĘ POMYLIĆ? 

:(

:(

:(

:(

:(

:(

CZUJĘ SIĘ Z TYM TAK ŹLE, ŻE NIE MOGĘ NIC NAPISAĆ... EHHH... 

WIEM, ZE TO TYLKO FF I MOGĘ W NIM WSZYSTKO...

NO... ALE... NO...

WIEC NA RAZIE NIE BĘDZIE ROZDZIAŁU. AŻ SIĘ OGARNĘ. 

MUSZĘ POMYŚLEĆ CO Z TYM ZROBIĆ. PEWNIE TAK NIE WYTRZYMAM I POJAWI SIĘ GDZIEŚ ROZDZIAŁ, ALE MUSZE TO JAKOŚ OGARNĄĆ. 

JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM

I....

DO NAPISANIA

WASZA ZAŁAMANA L. 

FANSERVIS #JIKOOKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz