"Ya kızım çabuk olsana geç kalacağız senin yüzünden" Dilan her zaman ki gibi çok yavaştı.
Dilan benim en yakın arkadaşım, cocuklumuzdan beri birbirimizi tanıyoruz, her zaman birbirimizin yanındaydık.
Birazdan Çağatay bizi almaya gelecekti, Mor ve Ötesi gurubun konseri var bugün, ve ben çok heyecanlıyım. Çağatay da bizim en yakın arkadaşımız, abimiz gibi dir bizi hep korudu.
Tabi Dilan hazırlanabilirse gideceğiz de odadan çıkmıyor. Dilan çok seviyor süslenmeye, tabi Ayaz gelecek için daha fazla da süslendi.
Ayaz Çağatay ın kardeşi, çok tatlı çocuk ama biraz çapkın ve galiba Dilan ona aşık olmuştu!
"Dilan çabuk ayaz geldi" koşa koşa indi geri zekalı. Daha gelmediler ama inmesi için yalan söyledim.
Geldiğinde gelmediklerini gördü ve gözlerini kısaltı "Aşk olsun arkadaşına yalan söylenir mi?" dalga geçer gibi sormuştu "o aynadan uzaklaşabilirsen yalan söylemem de.. ne güzel olmuşsun sen böyle ya?" açık mavi bir elbise giymişti üstüne siyah kot ceket vardı ve beyaz ayakkabılar, saçlarını da toplamış alt kuyruk yapmıştı.
Söyledim şeye küçücük çocuk gibi sevinip güldü "Ne olmuş sana böyle Sena hanım? Bir iltifat etmeler bilmem ne.." göz kırparak bir şeyler sakliyor muşum gibi gülümsedi.
"Ne göz kırpiyorsun kızım, öyle içimden geldi söyledim" gülmeye başladı bir anda durdu yanakları kizarmaya başladı tahmin ediyorum ne diyecek "Şey..acaba Ayaz da beyenir mi?" ve tahmin ettim gibi o soru geldi.
"Beyenir beyenir de ben diyorum acaba vazgeçsen mı artık bak çok üzülürsün sonra" dedim şeye onu biraz kızdıracaktı ama gerçekleri söylemeliyim "Sena ba-" korna sesi duydumuzda Çağatay ın geldin anladık ve dışarıya koştuk yanına gittimde hemen sarıldım çok özlemiştim, aslında sadece üç gündür görüşmedik Çağatay ın işleri yüzünden, babası ona şirketi bırakmıştı on dokuz yaşında olsa da yine de çok iyi hallediyirdu işlerini.
"O kızlar bu ne güzellik böyle, kıskanırım bak sonra he" dalga geçiyormuş gibi gülümsedi
"Çok teşekkür ederiz Çağatay bey" Dilan Çağataya teşekkür ettikten sonra kolumu cimcikledi "Şey ya Ayaz yok mu?" hep ben soruyorum bu soruları Çağatay anlamasın diye ama bence farkındaydı "Onunla konsere buluşacağız, yeni sevgilisiyle tanıstıracakmiş bizi her zaman ki Ayaz işte" gülümseyerek söyledi şeye Dilanın yüzü düştünü gördümde konuyu değiştirmeye çalıştım "Hadi gidelim ozaman geç kalmayalım".
Arabaya bindimzde Dilanın söyledi şeye ikimizde şaşırmıştık "Bide şu kızla tanışmaya" kızgın bir sesle söyledi şeye kafamı arkaya çevirdim ve yalandan ona gülümsedim sus dermiş gibi omuzlarını silkerek kafanı cama çevirdi.
"Hadi bakalım biraz müzik açalım da neşemiz yerine gelsin" Çağatay müzik açtında Dilanın dedini duymuyormuş gibi yaptı.
"Ne diyorsun duymuyorum" gülümseyerek söyledi şeye Dilan kızdı ve daha fazla bağırdı "Diyorum ki neşemiz yerinde yani kimseye daha fazla neşe lazım değil".
Ayazın yeni kız arkadaşıyla tanışacak için biraz öfkeliydi, haksız da sayılmaz her hafta yeni bir kızla tanisiyirduk "Tamam ne barıyorsun ya duyorum".
"Kavganiz bittiyse susun çünkü bu gün çok güzel bir gün ve bunu mahvetmenize izin vermeyecem" müziğin sesini daha fazla açtım.
Camı açıp kafamı dışarıya çıkarttım ve parlayan kahve rengi saçlarımı rüzgarın özgürlüğüne bıraktım ve yüksek sesle şarkı söylemeye başladım.
Bu yaptım şeyi beni çok iyi hissettiriyor ve özgür, uzun zaman böyle hissetmemiştim, içimde tuhaf bir his vardı sanki bir şey olacakmış gibi ama sanmıyorum ya her zaman ki ben işte düşünmeye bırakıp kendimi rüzgara ve müziğe bıraktım...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhaba birincimi bölümü paylaştım biraz kısa oldu ama telafi etmeye çalışacağım
Umarım beyenirseniz bayyy canlaar<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
Romance-Sen beni mi takip ediyorsun?- çok merak ediyordum ne cevap verecek diye. -Evet- Nee? Bide kabul ediyormuydu? -Ya sen sapık mısın?- Sena 17 yaşında çok güzel ve özgüvenli bir kız , ailesine ve arkadaşlarına çok bağlı. Bir gün tesadüfen Barışla t...