Poate sunt ca tine, dar poate nu. Tu nu știi și deja mă judeci. Nu...nu sunt ca tine. Nu îmi place să fiu auzită, nu îmi place să urlu, nu îmi place să ies din tipare. Poate nu suntem atât de diferiți...dar tu te-ai descoperit pe tine? Până de curând nu știam ce vreau să fac și cine sunt. Aveam vise, dar nu făceam nimic pentru a le îndeplini. Îmi era greu să vorbesc de față cu ei. Care ei? Ei prietenii... dacă mă întrebi pe mine, pot vorbi în fața a sute de oameni, dacă sunt sigură că nimeni nu mă cunoaște, pot spune ce vreau, cât nimeni nu mă aude.
Până mai ieri eram neînțeleasă, deși nimeni nu vedea asta. Eram ascunsă, dar nimeni nu știa, doar muzica mă făcea să mă simt bine. Singura persoană în care mă regăseam era el, dar de la o vreme nici pe el nu îl mai simțeam. Vorbeam cu zeci de persoane, dar nimeni nu auzea singurătate din glasu-mi.
Aveam doar speranța, dar uneori în loc să te ajute, te omoară pe dinăuntru. Vise da, realizări ba.. motoul meu în viața.
Din exterior viața mea părea grozavă... adică ce nu ar fi bine? Prieteni, familie, casă, piscină, cățel...am ratat ceva? A..daa.. pune-te in locul meu. Am prieteni...dar nu mă regăsesc în ei..îl am pe el, care nu mă mai înțelege, am familie...care e plecată mereu de lângă mine, am casă, dar la ce îmi trebuie una daca stau singură? Am cățel...la care am timp să ma duc odată pe lună...acum viața mea mai e așa perfectă? Acum mai vrei să fii ca mine, mai ai invidia de dinainte pe o persoană a cărei viața o crezi fabuloasă? Vorbesc în numele tuturor acum...și știu că am dreptate. Acum cea de a doua categorie. Tu... tu ai familia alături, ai prietenii care te înțeleg...ai un el sau o ea care e mereu acolo, ai o casă în care să stai...
Sau poate totul e doar în mintea ta.... oare prietenii nu sunt o bază, iar dacă nu sunt îi mai poți numi prieteni? Oare familia nu îți e alături...căci altfel nu ar mai fi familie..ci doar un grup de oameni pe care îi ai mereu pe cap? Oare casa e mare pentru unii și mică pentru alții, titul ținând doar de viziune? Oare e mai important timpul petrecut sau calitatea timpului petrecut? Nimeni nu își pune astfel de întrebări, dar ar trebui, ca să descoperi cine ești trebuie să știi de unde ai plecat și unde te îndrepți.