Capitolul 3

25 7 0
                                    

Ziua cea mare...oarecum ..era doar un mic filmuleţ, no? Știu că am spus că nu mai am nicio teamă în a vorbi cu el..dar.. puteam să șterg ce scriam la un mesaj dacă mă răzgândeam..însă dacă spuneam ceva atunci..ceva ce nu îmi doream...ugh aș strica totul ca de obicei, însă tot ca de obicei Mica era acolo pentru mine.
"Parcă nu aveai emoții!" și îmi aruncă o privire..ei bine nu sunt sigură ce fel de privire..dar... mi-o aruncă.
"Și acum parcă am! Ajută-măă!"
"Uite..ești cea mai bună prietenă a mea. Dacă nu ai fi grozavă cu siguranță nu ai ocupa acest loc" și mă lua în brațe.. ♥
Ding-dong ..ring-ring..ați înțeles voi.. Joey era la ușă cu zâmbetul său larg și orbitor.
"Ești gata de întâlnire? "
"Da..? Da..!"

Ok..prima noastră întâlnire..acum nici măcar nu știu dacă la celelate prime întâlniri eram așa ..nu..nu eram...bine bine, dar oare ce s-a întâmplat? Păi dacă stau să mă gândesc nici măcar nu îmi aduc aminte ce s-a întâmplat...a da "Shiny". Nici măcar nu e numele ei, defapt nimeni nu cred că îi știe numele... nici măcar profesorii.. pe teste scrie Shiny și în catalog e trecută porecla ei.. nu prea înțeleg cum a reușit..doar că obține mereu ce dorește. Primaa zi în care ne-am cunoscut a fost la grădiniță. Îmi plăcea un băiat foarte mult .. și el mă plăcea ..până când Shiny s-a băgat .. apropo aș putea să îi spus Fără nume? Urăsc să aud de Shiny .. mulțumesc.. revenind.. mi-a furat "iubitul" la grădiniță...apooi ghiciți ce? Clasa a doua... Stevens... și asta nu e tot.... clasa a patra... apoi am cam renunțat să mai concurez cu ea... era prea neîncrezătoare și să mai vorbesc cu cineva..până când a apărut Mica..ea a schimbat totul..dar nu mult. Ei... cred că e logic de ce sunt așa speriată acum, adică dacă o dau în bară și cu el...poate Fără nume îl va fura...oarecum! Joey trebuia să fie al meu.. cel puțin temporar.

"Mergem?"
"Da.." Și am zâmbit..un zâmbet foarte stupid, genul ăla de te ia durerea de cap dacă îl vezi.

Și am plecat .. și mergeam și mergeam și mergeam și niciunul nu scotea o vorbă, sau cel puțin așa cred..eram oricum prea agitată ca măcar să îl ascult.. până m-a tras de mână și se uită încruntat la mine.

"Îți pasă măcar de ce spun?"
"Da..doar că... ha :3"
"La ce film mergem?"
"Ce vrei tu.."

Acum știu că o să sune stupid..dar eu nu suport să aleagă cineva la ce film mergem fără să ma consulte măcar, însă acum ...acum deja depășisem numărul de cuvine pe care aș fi vrut să le spun.. da exact... aveam planificat un număr de cuvinte pe care să le folosesc le drum...ce copil imatur și agitat eram. Oricum filmul a fost grozav, dar Joey nu era prea încântat.

"Tot nu pot scoate mai multe cuvinte de la tine?"
"Păi .. poate poți..."
"Spune-mi și am să o fac.."
"Fă-o și am să răspund"

Ajunsesem la conversația aia stupidă.. din care nu mai ieșeai și o continuai până unul din voi adormea...sau probabil că nu.. nu.. nu a fost deloc așa... am mai continuat cu trei fraze și am ajuns acasă ..unde ce să vezi mă aștepta Mica atât de încântată ..parcă ar fi fost ziua mea.. dar nu.. pentru ea era mai importantă întâlnirea mea decât aniversarea..ei bine și pentru mine...cred că e destul de evident.

"Copiii!"
"Ce? Ce te-a apucat"
"Cum se vor numi copiii?"
"Mica ești nebună?"
"Meh...nu schimba subiectul și nu îmi mai spune Mica!!"

Da da da.. Mica e la fel de exagerată cum o știați... și la fel de nervoasă când îi spuneam Mica.. cel mai tare lucru e că eu eram mai scundă decât ea, dar pur și simplu nu mă deranja..

"Când vă mai vedeți?"
"Mâine.."

A da.. am omis să spun că cele trei fraze erau despre noua noastră întâlnire.. sau cel puțin era o întâlnire teoretic..practic nu cred că ne vom comporta ca la una adevărată...

AliveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum