De afrekening deel 1

35 0 0
                                    

Hoofdstuk 4

Jefke en Pim stappen naar huis. Jefke: "Dat was op het nippertje he." Pim:  "Ja inderdaad. Ik zou niet weten wat ik zou doen als jij er niet was, en nog eens bedankt voor je steun." Jefke : "Niet zo triest he . Vrienden zijn er voor elkaar weet dat." Net toen Jefke die woorden zei kwam De Bende er aan de sfeer was meteen verpest. Luna : "Heey Loes en Frank daar zijn de 2 Dwergen. Hahaha !" Loes:  "Omg eindelijk laten we hen een koekje van eigen deeg geven." Frank de kinderachtigste van de bende dacht meteen dat het letterlijk was . Frank: "omg krijg ik een KOEKIEEE !  oke sorry heb er even zin in." Frank duwt Pim en Jefke op de grond  en vraagt poes lief. "Loes mag ik nu een koekje ?" Loes ligt plat van het lachen.  "Een koekje kan ik je niet geven maar dit wel" ( kust Frank)

“T’zal jullie leren losers ! En ohh hoe schattig Loes en Frank.“  Zegt Luna “Ohh sorry effe vergeten, wees blij dat we geen sanctie krijgen. Of jullie waren al lang dood.” Ze loes meteen. Maar nog geen 5 minuten later kwamen kwamen Lore en Lexie er aan ze zagen van ver wat er gebeurden en Lore schoot meteen in actie. “Heey sukkels laat hen gerust !Zoek liever iemand van je eigen grote” zegt ze. “Ja inderdaad zij hebben jullie niets aan gedaan. Dus shut up en ga weg” zegt Lexie op een beschermte toon. “ goh Lore en Lexie wat gaan jullie ons  nu aan doen het zijn kleuters ja maar ja soort zoekt soort zeker” knipoogt Luna. Stiekem kijken Casper en Jenthe door de bosjes. Ze waren namelijk juist voor bijgefiets en zagen alles gebeuren ze wilden nu alles volgen maar wel op veilige afstand. “Oooh  Jenthe zie die poeze,  bitch fight”. Zegt Casper opgewonde. “oooeehhhh lekkerrr nene grapjeee. Maar ze zijn niet mis.” zegt hij op een toon met vooral de nadruk op de r.“Jenthe in de plek van weer grapjes te maken he, moeten we beter hen gaan helpen het is altijd het zelfde met u.” Zegt casper op een serieuze mannier. “Jups wie dat het zegt hea grapjas en zot en dan slaag krijgen zeker” Zegt yenthe bang. “ Watje watje watje watje “ Zegt Casper uitdagend. Ondertussen ging het bij het groepje er ook wild aan toe en nog geen klein beetje. “Ja iedereen is mooi op zijn manier.” Zegt Lexie vriendelijk.” Ja iedereen is mooi op zijn eigen mannier peuh peuh peuh” Zegt Loes op een nabootsende toon. “ Dan doe jij niks op je eigen mannier wat je bent echt gat lelijk!” Brult ze nog na. “Kom schat en Luna we gaan weg . Wij gaan niet om met nerds.” Zegt ze op een bitcherige toon. “ see you later aligators”. Zegt Frank op een volgerige toon. Hij probeert cool te zijn maar dat is hij totaal niet. “Het word donker kom we gaan naar huis” zegt Casper. “ Word ons caspertje bang” Zegt Yenthe plagerig. “ Neeen ik moet gewoon naar huis” zegt casper kortaf.Casper en Jenthe gaan naar huis.

Together foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu