De 1ste speeltijd

33 0 0
                                    

Hoofdstuk 3

De leerlingen gingen naar buiten het was hun eerste speeltijd dit jaar. Loes, Luna en Frank hebben al meteen een slachtoffer gevonden. Hij was klein en dat was hun reden om hem te pesten.

Luna zegt: "Heey Loes zie die dwerg daar. Dat is echt zo’n ukkie hea pahahahahah"( Wijst naar Pim ) Loes op een lach toon: "Hahaa oh my god ... het is precies ne kleuter. Hahahaa." Frank meteen op een geïrriteerde manier: "Die boekentas is precies nog groter. Dan hem hahahhah ." "Kom !" zegt Loes. "Laten we naar hem toe gaan." "Ja dat is een fantastisch idee schat" zegt Frank. De bende gaat naar Pim. Pim ziet hen afkomen en voelt zich opgelucht. Eindelijk zal hij niet meer alleen staan op  de speelplaats hij heeft vrienden dacht hij. Hij ging naar hun toe met een breedte glimlach. "Hey ik ben Pim." zegt hij. Luna : "Aaah Pim ik dacht eigenlijk kleuter hahahah." "Loes man das veel te lief hoe ge da zegt ik zal het eens voordoen se." Zegt Loes. "Heeey pim gij lijk op verdoeme hard op een verneukte Spin. Zo doe ge da dus Luna." Zeg Loes en geeft een high five aan haar vriendin. "Hahahaahha dies best wel goe eigenlijk Luna." Zegt Frank. "Maar wacht effe . Seg Loser geeft die boekentas dies veel te groot voor u." "Neen !" zegt Pim . "Die is van mij wat kunt gij daar nu mee doen. " Loes meteen : "Ej Loser ni zo praten tegen mijn vriendje hea." Ze duwt Pim kei hard op de grond. Pim had pijn veel pijn maar liet het niet merken. In de verte zag Jefke dit allemaal gebeuren en liep naar Pim toen. Jefke schoot in actie en zei meteen:  "Eeeej losers laat Pim gerust !" Maar dat had hij beter niet gedaan. Loes schoot meteen in actie: "Wa he niet grof doen kleuter ga is naar u echte school DE KLEUTERSCHOOL dus enne neem u vriendje maar mee."  Maar met Jefke valt niet te sollen. Als je een vriend van hem bent neemt hij het op voor je en diste het groepje meteen terug. "Ik ben misschien klein maar mijn karakter is veel  beter als dan dat  van jullie samen , Wij hebben verstand !" Op dat moment kwam Meneer Rogiers af.  Een aantal leerlingen zagen date er iets gebeurt was en hadden hen verwittigd. "Wat gebeurt er hier nu weer ?" Bromt meneer Rogiers. Jefke schoot in actie en legde alles uit. "Ze duwde Pim op de grond en schelde hem uit en omdat hij een vriend van mij is neem ik het op voor hem maar nu zijn ze met mij ook bezig." "Is dat zo." Zeg meneer bedenkelijk . Plots uit het niets gaf hij een antwoord :"Jullie kantoor nu !" "Maar meneer." Wilde Luna nog zeggen maar niets hielp ze moesten naar zijn kantoor. Ze zaten binnen en meneer gaf meteen heel zijn preek: "Wij dulden geen pestgedrag hier. Er is nu geen sanctie maar de volgende keer wel." "Maar meneer .. wacht u zei wat?" zegt Loes verbaasd. "Hij zegt dat we geen sanctie krijgen Loes "zegt Luna. "Aaah dan is het goed." zegt Loes. Jullie mogen beschikken" zegt de meneer.De Bende meteen: "Oke meneer."  Ondertussen was de school geëindigd. Het was tenslotte een woensdag .

Together foreverWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu