yeşil gözleri umut ve huzur barındırıyor.

206 26 3
                                    

˚ ༘♡ ⋆。˚ ❀

Armin'in ilk antrenmanı ters gitti.

O kadar kötü gitmişti ki, Devasa'nın kendi kendine çöküşünü gördüğü anda Eren ayağa kalktı. Hanji herkesi güvenli bir bölgeye yerleştirdikten ve Armin'e kırmızı bir işaret fişeği atarak dönüşmesini emrettikten on dakika sonra bile, Devasa buharlaşmaya çalıştığı anda kendi kendine çöktü.

Eren ayağa fırladı. Buhar, Hanji ve diğer komutanların durduğu yere hızla yükseldi. Mikasa'nın endişeli bağırışları umurunda değildi. Devasanın çökmüş formuna doğru koştu.

Artık Armin'in neden kendi kendine çöktüğünü biliyordu. Sarışın buhar için yeterince kas kütlesi toplamamıştı. Üstelik, Armin zihinsel olarak 60 metrelik bir titanın kütlesini kontrol etmeye hazır değildi.

Eren sonunda dumanı tüten yığına ulaştığında, titanın ensesinden gelen yoğun buhar nedeniyle burnunu ve ağzını koluyla kapatmak zorunda kaldı.

Siyah duman hiç bitmiyordu, bu da tek bir anlama geliyordu, Armin insan ve titan formu arasında sıkışmıştı. Eren onu dışarı çıkarıp sağlık bölümüne taşıdı. Hanji hemen herkesin gitmesini istedi. Armin kolayca başka bir dönüşümü tetikleyebildiğinden ve tüm bu bina dağılabilirdi.

Eren başını iki yana salladı.

"Onunla kalacağım, olası bir patlamadan kurtulabilecek tek kişi benim."

Eren mırıldandı.

"Lütfen..."

Hanji derin bir nefes aldı. Eren dışındaki tıbbi kanat için tam tahliye emri verdiler. Eren, dumanı tüten Armin ile baş başa kaldı. Armin'in bir gözü ve vücudunun sol yarısının derisi eksikti.

Eren, yatağının yanında oturuyor ve Armin'in iyileşmesi için gereken süre boyunca elini tutuyordu. Armin bazen iyileştirici güçleri cildi kaplayacak kadar hızlı olmadığında sızlanıp ağlardı.

Eren saçlarını arkaya atıyor ve sürekli tatlı şeyler fısıldıyor. Yeşil gözleri umut ve huzur barındırıyor. Keşke Armin de kendi gözlerini açacak kadar iyileşebilseydi.

Armin gözlerini açtığında ve Eren kendine bakan iki göz küresi gördüğünde, tuttuğunu bilmediği nefesini dışarı verdi. Alınlarını birbirine bastırıp gülümsedi.

"Tekrar hoşgeldin." diye mırıldandı.

"Doktor sana su içirmemi söyledi."

Armin konuşmak için ağzını açtı ama o dolgun ve öpülesi dudaklardan duyulabilir hiçbir ses çıkmadı. Bu yüzden Armin sadece başını salladı.

Eren şişeyi biraz kaldırdı. Armin tüm suyu kıyafetlerine dökmeden önce bir kez yutkunmayı başardı. Eren gözlerini kıstı.

"Armin bundan daha fazlasını içmelisin."

Eren, Armin'in uyuşmuş vücudunun başını hafifçe yukarı kaldıracak şekilde nazikçe konumlandırarak mırıldandı ve tekrar Armin'in dolgun dudaklarına su şişesini bastırdı.

"L-lütfen ben--"

"Şş, Armin yanıyorsun."

Eren alçak bir sesle mırıldanıyor, Armin başını çevirmeye çalıştığında hafifçe Armin'in dudaklarına bastırıyor. Armin nefes nefese.

"Yutmak için acele-"

"Biliyorum," diye mırıldanıyor.

"Ama bir an önce iyileşmek istiyorsan daha fazla su içmelisin, yani..."

Eren bu sefer cevabını beklemiyor, şişeyi yana yatırıyor ve Armin'in dudaklarından geçirtiyor, şişe Armin'in ağzının kenarından düşüyor. Yavaş yavaş, Armin yeniden buharlaşmaya başlıyor. Eren, vücudunun kendini tekrar iyileştirecek enerjiye sahip olduğunu düşünmeyi seviyor.

"Bu... acıyor."

Armin mırıldandı, yarı kapalı gözleri yere yapışmıştı. Eren ona yandan sarıldı.

"Sus, sus tamam." diye mırıldandı.

"Geçecek ve titanında ustalaşacaksın."

Armin sessizce başını salladı Eren'in omzuna yaslandı. Hiçbirinin derin bir nefes almaya vakti yok çünkü bir sonraki an Eren boğazının düğümlendiğini hissetti. Eren yataktan fırladı.

Öksürdü, öksürdü ve öksürdü.

Çiçeklerin solunum yollarını sıyırdığını ve içlerinde yeni yaralar açtığını hissediyordu. Bu sefer iki çiçek eline düştü ve Eren sadece şansına küfredebildi. Neden şimdi? Armin yavaşça kendini yataktan kaldırdı.

"Eren..." diye mırıldandı.

"Yanlış bir şey mi var?"

"Hayır hayır."

Eren ona güvence verdi, çiçekleri ceplerine tıktı ve doğruldu. Arkasını dönmeden önce hızla dudaklarını temizledi. Sarışına gülümsedi.

"Önemli değil."

Ama elbette, yarı ölü bile olsa Armin'in gözleri, asla görmemesi gereken ipuçlarını algıladı.

Gözleri yaşardı ve tekrar yatağa yığılırken üstünü örttü. Konuştuğunda sesi suçlu ve yorgundu.

"Sen, kan kustun..."

Armin sızlandı.

"Buhar yüzünden olmalı..."

Eren yalan söylerse, Armin öğrenecektir. Böylece Eren hiçbir şey söylemez. Onun yerine Armin'in başını omuzlarına yaslar, sırtının her tarafında anlamsız desenler çizer.

Armin, yüzünden akan yaşlara engel olamaz.

❀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙢𝙖𝙧𝙞𝙜𝙤𝙡𝙙𝙨 - 𝙚𝙧𝙚𝙢𝙞𝙣 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin