"Din nou la şcoală. Dacă de sărbători reuşisem să uităm de examenele ce aveau să urmeze revenirea la şcoală ne-a întors pe tărâmul realităţii.
Am continuat să merg în fiecare Duminică la Biserică. Predica era partea mea favorită pentru că era singura parte din Liturghie pe care o înţelegeam. La una din predici preotul a vorbit despre cele trei căi pe care omul poate merge către Dumnezeu. Prima cale este calea robilor: omul face binele pentru că se teme de iad ( sincer cred că e cumplit să trăieşti mereu cu spaima că vei ajunge în iad, există riscul să cedezi nervos). A doua cale este cea a negustorilor: omul face binele pentru a fi răsplătit de Dumnezeu ( cam egoistă abordare) iar a treia cale este cea a fiilor care pur şi simplu îl iubesc pe Dumnezeu fără să ceară nimic în schimb. După experienţa trăită în biserica din Bogdan Voda am înţeles că îmi este tare dragă calea fiilor." Desenul reprezintă o bisericuţă maramureşeană.
" Viaţa mea a luat o întorsătură neaşteptată şi pe plan emoţional. Băiatul timid a devenit o persoană tare dragă sufletului meu. De fapt am sentimentul că suntem suflete pereche.
Inima mea e plină de două mari iubiri : una de pe pământ şi una din cer. Trăiesc fericirea deplină.
Când am păşit pragul acestui liceu , eram deznădăjduită, dar acum plec cu Dumnezeu în suflet."
Aici se terminau însemnările. Ultimul desen reprezenta un înger cu un crin în mână. Privirea îngerului era foarte duioasă.
Alex realiză că trecuse de miezul nopţii. Dar nu-i era somn deloc. Se simţea ca atunci când ai citi o carte captivantă iar la sfârşitul ei ai dori ca autorul să scrie şi continuarea.
Cu greu reuşi să adoarmă. În vis îi apăru iar frumoasa adolescenta cu părul lung şi ochii mari care îi ceru imperativ : Trebuie să returnezi jurnalul la bibliotecă! Apoi dispăru.
CITEȘTI
Iubirile unei adolescente
AventuraÎn depozitul bibliotecii liceului, Alexandru, un elev timid,dar eminent, găseşte un jurnal cu coperţi din piele. El aparţinuse unei adolescente , probabil, al unei fete care fusese elevă al aceluiaş liceu. Jurnalul îl va ajuta să se maturizeze emoţi...