Dragă jurnalule,
Îmi vine s-o sugrum pe Andrada! Am încercat s-o abordez ca un om normal, iar ea m-a plesnit peste față. Ce este în neregulă cu fata asta afurisită? Pur și simplu am întrebat-o dacă și ea a mâncat din cenușa mamei ei... Până aici discuția a decurs bine. Apoi s-a ridicat val-vârtej de la masă, lăsându-mă pe mine în lumina reflectoarelor. Toți idioții din restaurant se holbau la mine și șușoteau între ei!
Nu cred că va mai vrea să mă vadă vreodată. Dar asta nu este o problemă pe care să n-o pot rezolva... Totuși, îmi pare rău că trebuie să folosesc cătușele noi. Mă gândeam că le voi folosi abia în primăvară, dar m-am înșelat.
Andrada va pleca peste 5 ore la cursurile de make-up. Trebuie s-o aștept în mașina lui Iacob. Pe el l-am băgat în portbagaj. La cât de gras e, mă temeam că nu încape acolo. Măcar am făcut rost de porc de Crăciun.
E prea cald în mașina asta! Parc-aș fi într-o saună... Bine că fraierul ăsta are rebusuri în torpedou, să-mi ocup timpul cu ceva plictisitor! Cine ar fi crezut că un fiu de preot chicotește cu revistele porno? Suntem în 2021! Găsești filme câte vrei pe internet. Dar de ce să judec? Or fi fost ale lui ta-su. I le-a lăsat moștenire odată cu burta aia de Moș Crăciun.
CITEȘTI
𝕵𝖚𝖗𝖓𝖆𝖑𝖚𝖑 𝖚𝖓𝖚𝖎 𝖚𝖈𝖎𝖌𝖆ș î𝖓 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊
Mystery / Thriller|| ℙ𝕤𝕚𝕙𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕔 | 𝕋𝕙𝕣𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣 | 𝔻𝕣𝕒𝕞ă || 𝓞𝓫𝓼𝓮𝓼𝓲𝓲𝓵𝓮 ș𝓲 𝓭𝓸𝓻𝓲𝓷ț𝓮𝓵𝓮 𝓵𝓾𝓲 𝓼𝓾𝓷𝓽 𝓶𝓪𝓲 𝓹𝓾𝓽𝓮𝓻𝓷𝓲𝓬𝓮 𝓭𝓮𝓬â𝓽 𝓶𝓸𝓻𝓪𝓵𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓪 𝓼𝓸𝓬𝓲𝓮𝓽ăț𝓲𝓲 𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓽𝓮.