4 noiembrie 2021

80 14 8
                                    

Dragă jurnalule,

Mă doare inima. Kusky a murit sub niște circumstanțe bizare. Mă găsesc nevoit să investighez și să aflu cine e nenorocitul care mi-a ucis câinele. O să-l torturez până moare, al naibii psihopat!

Îi cumpărasem Andradei vibratorul, nu-l despachetasem. Fugisem câteva clipe pân' la magazinul din colț, să cumpăr niște bobițe pentru Kusky, iar când m-am întors... Dumnezeule, nu pot să scriu, e prea mult pentru mine!

Așa... Am stat câteva minute și mi-am făcut curaj să scriu.

Iar când m-am întors, bietul de Kusky era în cadă, plină ochi de apă, iar vibratorul era băgat în priză și plutea lângă el. A murit electrocutat! Îmi vine să omor pe cineva numai când mă gândesc! Ce nebun mi-a omorât câinele? Îl fac carne tocată când îl prind!

Andrada mi-a scris și mi-a spus că îi pare rău pentru ce a făcut atunci la secția de poliție. M-a invitat la un suc. I-am spus că nu am chef și că port doliu, iar ea mi-a trimis un videoclip în care-și strângea cu poftă sânii. O am tare numai când mă gândesc... E ceva suspect la ea, asta-i sigur. O tipă normală la cap n-ar trimite lucruri indecente altuia când suferă după iubitul ei.

Oare e cineva normal la cap în ecuația asta? Cred că eu și Kusky eram singurii sănătoși la cap, dacă e să spun adevărul... Ce ar face Kusky în locul meu? Ar tăbărî pe savarină imediat! Trebuie să mă bărbieresc și să-mi aranjez părul. Dacă nu era în memoria lui Kusky, nu fugeam la suc de savarină.

Păzea, Andrada, că vin!

𝕵𝖚𝖗𝖓𝖆𝖑𝖚𝖑 𝖚𝖓𝖚𝖎 𝖚𝖈𝖎𝖌𝖆ș î𝖓 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum