Dragă jurnalule,
Drumul spre Columbia nu a decurs așa cum mă așteptam.
Eram în drum spre aeroport, când dintr-o dată, o băbuță nenorocită a început să strige după poliție speriată. M-a amuzat, credeam că este nebună și are nevoie de o pisică, dar ghinionul meu era că toată lumea se holba la mine. Mă gândeam că fața mea șifonată le-a captat atenția, până am văzut un afiș, cât casa de mare, cu mine.
ANDRADA M-A DENUNȚAT!!!
Am luat-o la fugă, dracu' știe dacă am fost urmărit de cineva sau nu. Cert este că dorința mea de-a fi faimos s-a împlinit peste noapte. Acum îmi pare rău că i-am cerut Zânei Măseluță să devin faimos. Credeam că lumea mă va admira și-mi va cere autografe, dar, în schimb, strigă după jandarmi!
Am furat peruca unui chelios, n-a putut să țină pasul cu mine, să mă alerge. ERA GRAS! După ce mi-am pus-o în cap, au început să mă ia mâncărimile, de zici că am luat-o cu păduchi. Mă gândesc dacă s-o mai port sau nu. Oare calviția se ia?
Mi-am aruncat telefonul la gunoi, apoi am intrat într-un second hand. Am cumpărat cele mai uzate haine, le-am îmbrăcat, apoi m-am ascuns după clădire și le-am făcut franjuri. Am luat niște pământ moale, care avea și căcat de câine în el, dar nu am observat și m-am dat pe față. Hainele le-am murđărit tărându-mă prin noroi, ca un animal. Ce distractiv era pentru Kusky! Nu-i înțeleg nici acum plăcerea de a se tăvăli în mizerie, dar asta mă face să fiu mai aproape de el.
Norocul meu a fost că nu mi-am luat bagaj mult. Am urna în care stă Kusky și pe tine, atât mi-a mai rămas din puținul pe care-l aveam înainte. Acasă nu mă mai pot întoarce. Am încercat s-o fac, casa mea este înconjurată de polițiști.
Acum stau în cur pe un ziar, cu o cutie de carton cerșind bani, în fața blocului ei. Mă gândesc că e deghizarea perfectă, cine dracu' s-ar gândi să aresteze un boschetar care pute mai rău ca o hazna? Îi voi analiza fiecare mișcare nenorocitei, iar când prind momentul oportun, o voi omorî, o voi tranșa și o voi mânca!
Andrada, baby, te-ai pus cu cine nu trebuie!
CITEȘTI
𝕵𝖚𝖗𝖓𝖆𝖑𝖚𝖑 𝖚𝖓𝖚𝖎 𝖚𝖈𝖎𝖌𝖆ș î𝖓 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊
Mystery / Thriller|| ℙ𝕤𝕚𝕙𝕠𝕝𝕠𝕘𝕚𝕔 | 𝕋𝕙𝕣𝕚𝕝𝕝𝕖𝕣 | 𝔻𝕣𝕒𝕞ă || 𝓞𝓫𝓼𝓮𝓼𝓲𝓲𝓵𝓮 ș𝓲 𝓭𝓸𝓻𝓲𝓷ț𝓮𝓵𝓮 𝓵𝓾𝓲 𝓼𝓾𝓷𝓽 𝓶𝓪𝓲 𝓹𝓾𝓽𝓮𝓻𝓷𝓲𝓬𝓮 𝓭𝓮𝓬â𝓽 𝓶𝓸𝓻𝓪𝓵𝓲𝓽𝓪𝓽𝓮𝓪 𝓼𝓸𝓬𝓲𝓮𝓽ăț𝓲𝓲 𝓭𝓲𝓷 𝓬𝓪𝓻𝓮 𝓯𝓪𝓬𝓮 𝓹𝓪𝓻𝓽𝓮.