12 noiembrie 2021

94 13 17
                                    

Dragă jurnalule,

Andrada m-a sechestrat în subsolul ei! N-aș fi crezut că este capabilă de așa ceva... În cine te mai poți încrede?

Diavolița asta împielițată mi-a ucis câinele! Cum poate dormi noaptea? Kusky era un scump, era un motiv pentru care să te trezești dimineața, dar ea l-a omorât!

Nici nu am apucat s-o ating, că am amețit și am căzut lat pe podea. Când m-am trezit, eram în subsolul ei, gol pușcă, legat de un scaun vechi, care scârțâia ca naiba și cu ochii acoperiți. Imediat cum am început să mă mișc, am simțit o lamă cum îmi traversează întreg corpul, apoi i-am simțit respirația fierbinte pe lobul urechii. Îmi plăcea întreaga situație, până m-a înjunghiat adânc în umăr!

Am fost supus la o tortură de nedescris, pentru că ce? Pentru că i-am omorât porcul pe care n-a apucat să-l taie de Crăciun? Nebune mai sunt femeile astea...

Toate ca toate, dar eu acum am fugit în Columbia, pentru că sunt vânat de o nebună! Am umărul dislocat, ochiul umflat, buza și nasul sparte, iar maxilarul meu începe să se clatine dacă bate vântul puțin mai tare.

Pe Kusky am apucat să-l incinerez, să-l bag într-o urnă, și nu prea este încântat de situație. Îmi pare rău, Kusky, dar când erai mic, ți-am promis că mergem să vizităm Columbia, iar acum încerc să-mi țin promisiunea.

După ce mă întorc acasă, știu ce am de făcut...

To do: Fă un copil cu Andrada!

𝕵𝖚𝖗𝖓𝖆𝖑𝖚𝖑 𝖚𝖓𝖚𝖎 𝖚𝖈𝖎𝖌𝖆ș î𝖓 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum