1 noiembrie 2021

90 18 0
                                    

Dragă jurnalule,

Ieri a fost una dintre cele mai îngrozitoare zile din viața mea. M-am simțit încolțit. Să dea naiba! Am fost chemat la secția de poliție să dau tot felul de declarații intime...

Andrada a intrat în panică când a văzut că "porcușorul" ei a dispărut și e de negăsit. M-a bănuit pe mine imediat, de parcă aș fi fost singurul ciudat cu care a intrat în contact. Pe George de ce nu l-a bănuit? Ăla vinde pornografie infantilă. Eu măcar sunt mai finuț și am obraz..

Revenind la chinul pe care l-am suportat ieri, trebuie să mărturisesc că m-am simțit abuzat psihic! Mi-au pus întrebări în legătură cu Kusky, de parcă are vreo treabă câinele cu pasiunile mele nevinovate. Doamne, cât a trebuit să mint! Nu puteam să le spun că a mâncat de ziua lui pulpa lui Iacob... S-a lins pe bot dragul de el!

Am reușit să duc în eroare polițiștii. M-am prefăcut că sunt timid și speriat. Reținut și șocat. Dacă arătam încrezător și liniștit, le-aș fi dat de bănuit. Așa, simulând niște emoții de fătălău, au crezut că sunt vreun ciudat care se sperie de bătaia vântului și întreține, cel mai probabil, relații sexuale cu câinele lui.

Bineînțeles că nu fac asta. Ar fi culmea! L-oi pupa eu pe bot când îi spăl boașele, dar fac asta pentru că îmi e drag de el. E ca și copilul meu. Mâine-poimâine parcă văd că aduce o cățea cu burta mare acasă...

Am scăpat de resturile lui Iacob. Le-am dat la maidanezi, să mănânce și ei. Organul bărbătesc l-au ronțăit greu de tot. În cele din urmă, au început să se joace cu el prin noroi. Lui Kusky i-am făcut la comandă niște jucării, nu are nevoie de resturile unui prăpădit gras.

Îmi este milă de Andrada. Era plânsă și avea fața trasă. Cred că ar trebui să îi fac cadou un vibrator. Ăla nu gâfâie ca un mort în călduri și nici nu cade pe tine ud și lipicios după câteva secunde. Oricât de mult suferă după Iacob, îi este mai bine cu un vibrator.

To do: Cumpără un vibrator cu multe viteze pentru Andrada! ✔️

𝕵𝖚𝖗𝖓𝖆𝖑𝖚𝖑 𝖚𝖓𝖚𝖎 𝖚𝖈𝖎𝖌𝖆ș î𝖓 𝖘𝖊𝖗𝖎𝖊Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum