6

1.5K 70 4
                                    

ორივენი გაოფლილები ერთმანეთს თვალებში უყურებდნენ, უეცრად ჯონგკუგის ტელეფონმა დარეკა და ერთმანეთს მოშორდნენ.

- გისმენ ჯიმ. ბოხი ხმით უთხრა გუკმა ჯიმინს.
- სად ხარ ჩამოდიხვედი?
- კი ოთახში ვარ...ეს თქვა და მოკუნტულ შ/ს-ს შეხედა, რონელიც ხელების გათავისუფლებას ცდილობდა ბორკილებისგან.
- მაშინ შემოგივლი. უთხრა ჯიმინმა
- არა არა იყოს მე გამოვალ მითხარი სად ხარ...
- ბიბლიოთეკაში გელოდებით ბიჭები.
- ვინები ხართ?
- მე, ჯინი, თეჰიონი და ნამჯუნი
- ჰოსოკი და შუგა სად არიან?
- მოდი და მოგიყვებით...ჩაეცინა ჯიმინს.
- კარგი, კარგი გამოვალ...

ჯონგკუგმა ჯიმინს ზარი გაუთიშა და საწოლზე შიშვლად მწოლიერ შ/ს მიუახლოვდა, საწოლზე ზურგით დააწვინა და ზევიდან მოექცია.

შ/ს ჯონგკუგს თვალებში უყურებდა, მაგრამ ჯონგკუგი გოგოს უფრო და უფრო უახლოვდებოდა. შ/ს-მ თვალები დახუჭა და მოვლენების განვითარებას ელოდებოდა.

ჯონგკუგმა საწოლზე მიბმულ გოგოს ბორკილები მოხსნა, და ზევიდან დააწვა, ყურთან ტუჩები ახლოს მიუტანა და ჩასჩურჩულა
,,შენ ჩემი იქნები შ/ს" ჯონგკუგი წამოდგა ტანსაცმელი ჩაიცვა.

გოგონამ საწოლზე არსებული საბანი გადაიცარა და იმაზე ფიქრობდა ჯონგკუგმა თავისი სახელი სადიან იცოდა...

ამასობაში ჯონგკუგი მაშოს მიუახლოვდა, გოგო ვერ ინძრეოდა სრულიად შოკირებული იყო არ იცოდა ჯონგკუგი რას იზამდა ჯონგკუგი საწოლის კიდეზე ჩამოჯდა, მარცხენა ხელში ოთახის გასაღები ეჭირა.

შ/ს ჯონგკუგს გაოგნებული უყურებდა, ყველაფერს ელოდა გარდა ამისა რაც ჯონგკუგმა გააკეთა...

ჯონგკუგი შ/ს-კენ დაიხარა და ტუჩებზე რბილად აკოცა...

შემდეგ კი ოთახიდან გავიდა და გარედან კარები ჩაკეტა, ოთახს შიგნიდანაც ჰქონდა შერჭობილი გასაღები...

გაოგნებისგან, შოკისგან, შიშისგან და გაკვირვებისგან შ/ს ჩაეძინა.

ოთახში ჯერ კიდევ მისალაგებელი იყო რაღაც რაღაცეები, მაგალითად ის ნივთები რომლითაც შ/ს თავისი კარტა დაკარგა...

შ/ს ჯონგკუგის ლოგინში საბანში გახვეულს ეძინა. დაღლილი იყო და დასვენება ნამდვილად არ აწყენდა.

ხვალ ბევრი საქმე ჰქონდა, ზეგ კი სწავლა იწყებოდა უკვე და საქმეები მართლაც, რომ თავზე საყრელად ჰქონდა და ახლა ეს...

Jungkook POV
ოთახიდან გამოვედი და კარები გარედან ჩავკეტე, ბიბლიოთეკაში მივდიოდი, ბიჭების სანახავად. არდადეგები ამერიკაში გავატარე და ორი თვეა ისინი არ მინახავს.

ბიბლიოთეკაში შევედი და იქვე არსებულ სკამებზე ისხდნენ და მე მიყურებდნენ.
- ჯონგკუგ შე ძველო სად დაიკარგე ამდენს ხანს?
- მორჩი ლაყბობას ჯიმინ... მიაძახა ჯონგკუგმა ჯიმინს
- ჯუნგკუგ რა გჭირს სახე აწითლებული გაქვს? ეჭვიანი თვალებით ჰკითხა ჯინმა.
- რაა? გაუკვირდა ჯონგკუგს და უფრო აწითლდა სახეზე, რომ მიიდო ხელი. სახეზე ხურდა და გონებაში მაშინვე შ/ს წარმოუდგა თვალწინ.
- რაშია საქმე გუკუნია ჰა?? ჩაეძია ნამჯუნი...
- ვინმე გაიცანი? ჰკითხა თეჰიონმა და თვალი ჩაუკრა...
- კარგი მე თავი დამანებეთ... ჰოსოკი და იუნგიჩი სად არიან..? ეჭვი შეიტანა გუკმა.
- ხო რაც შეეხება მათ, ისინი...ისინი გასართობა არიან წასულები... უთხრა ჯიმინმა.
- ამ ორს შორის რა ხდება? ორი თვე დაგტოვეთ და უკვე ყველა გოგო დააკოჭლეთ? თქვენლაწირაკებო...ჩაცინვით უთხრა
ჯონგკუგმა
- გავუმდი შენც კი გეტყობა რასაც აკეთებდი. უთხრა ნამჯუნმა
- ვერ გავიგე ეს არის ჰიონი თუ მე. ჩაიცინა თეჰიონმა

ერთიანად გადაიხარხარეს და რამოდენიმე საათში დაიშალეს... ბიბლიოთეკიდან გამოვიდნენ. ჯიმინი და თეჰიონს ერთი ოთახი ჰქონდათ, ჯინს და ნამჯუნსაც იგივე სიტუაცია ჰქონდათ. მხოლო ჯონგკუგი მოხვდა უცნაურ გოგოსთან ერთად სახელად შ/ს. ჯონგკუგი თავისი ოთახისკენ მიიწევდა ნელი ნაბიჯებით.

ელოდა, რომ როდესაც ოთახში შევიდოდა ნაჯახით დახვდებოდა შ/ს და თავ პირს დაულეწავდა, რომ მისი კარტა ჯონგკუგმა აიღო.
დერეფანში შევიდა, სულ ბოლოში მიიწევდა. გასაღები საკეტშო შეაცურა და გადაატრიალა.

შიგნით შესულს საოცარი სანახაობა დახვდა...

🔞Perverted Roommate - გარყვნილი ოთახის მეზობელი🔞Where stories live. Discover now