დილით ადრე გაეღვიძა შ/ს. ვიღაცის ხელს გრძნობდა მის წელს, ხოლო ზურგზე თავს. უკან გაიხედა და ტკბილად ჩაძინებული ჯონგკუგი შერჩა ხელში. სახეზე უყურებდა და უცებ ჩაეღიმა.
ტვინში რაღაცამ დაარტყა უცებ და თავი შემოატრიალა ღიმილი, კი სახეზე შეაშრა.
,,შენ რა, რომ უყურებდი გაიღიმე სულელო გოგო?!" - დატუქსა საკუთარი თავი.
ჯონგკუგის ხელის მოშორება სცადა, მაგრამ გეგონებოდათ, რკინა ჰქონდა შემოხვეული და არა ადამიანის ხელი.
ბოლოს როგორც იქნა დაიხსნა თავი გუკის მკლავებიდან და მარტო ახლაღა შეამჩნია, რომ ტრუსიკით და მაიკით ეძინა.
გონებაში ერთი წამით გუკის ბალიშით გაგუდვა იფიქრა, მაგრამ შემდეგ მიხვდა, რომ ციხისთვის ახალგაზრდა იყო.კიდევ მადლიერი დარჩა, რომ ლიფი ეცვა. ამ მომენტში გუკის მიმართ ნდობა გაუჩნდა, რომ ლიფი არ შემოახია და მისი ამ სიტუაციით არ ისარგებლა.
გასაღების საქმე უნდა მოეგვარებინა. ადმინისტრაციაში უნდა წასულიყო და ახალი გასაღები აეღო. ტანსაცმელი ჩაიცვა გაემზადა და ოთახიდან გასვლას აპირებდა, რომ მიხვდა, რომ თუ გუკი გაიღვიძებდა კარებს ჩამეტავდა და შიგნით ვეღარ შევიდოდა. ჯონგკუგს ტუმბოზე ედო გასაღები შ/ს-მ გასაღებს ხელი დასტაცა და ოთახიდან ჩუმად გავიდა.
კარები გარედან ჩაკეტა და ადმინისტრაციისკენ წავიდა. ადმინისტრაციაში მისვლისას გასაღების დაკარგვის თაობაზე მიმართა უფროს და უფროსმა მოახსენა, რომ ბედი იმისი, რომ კიდევ ერთი ზედმეტი გასაღები ჰქონდათ საცავში.
შ/ს ოთახში უნდა დაბრუნებულიყო, რომ ტელეფონზე უცხო ნომერი ურეკავს:
- შ/ს სად ხარ? ჩემი გასაღები შენ აიღე?! - ჰკითხა ცოტა გაბრაზებულმა ბიჭმა.
- ჯონგკუგ?! ჩემი ნომერი საიდან იცი?! - გაოგნებული ლაპარაკობდა გოგო.
- მე ბევრი რამ ვიცი შენ შესახებ! ახლა კი მითხარი. ჩემი გასაღები შენ გაქ?! - არ ეშვებოდა გუკი.
- კი მე მაქვს. - მოკლედ მოუჭრა შ/ს-მ.
- დროზე მომიტანე, ოთახს ღიას ვერ დავტოვებ. და ხო ისე შენი გასაღები რატომ არ წაიღე?! იქნებ იმიტომ, რომ გინდა ზედმეტი ყურადღება მოგაქციო? - ეჭვი შეეპარა გუკს.
- ნუ ბოდავ რაღაცეებს მისტერ გარყვნილებავ. - დასცინა შ/ს-მ.
- მოხვალ შენ აქ! - დაემუქრა გუკი შ/ს-ს.შ/ს-მ ტელეფონი გაუთიშა და ოთახისკენ დაიძრა. ცოტა ეშინოდა რადგან, როდესაც გუკი რამეს ისეთს იტყოდა აუცილებლად ასრულებდა ამის გამო კი ტანში შიშის ჟრუანტელმა დაუარა.
საცხოვრებელი ოთახების შენობაში შევიდა და თავისი ოთახისკენ შეშინებული მიდიოდა.
მივიდა ოთახთან და საკეტში გასაღები შეაცურა. არ იცოდა გუკი სად ელოდა კარებთან თუ საერთოდ ჩასაფრებული იყო, რომ ისევ მაგრად გაეჟიმა შ/ს.კარები შეაღო თუ არა ცხვირ წინ გუკი აეტუზა.
- ახლავე მომიყვები რატომ აიღე ჩემი გასაღები ნებართვის გარეშე და იმასაც გამოისყიდი, რომ მისტერ გარყვნილება დამიძახე! - ბოხი ხმით უთხრა ჯონგკუგმა შ/ს-ს.
- არ ვარ ვალდებული აჩოტები გაბარო მისტერ გარყვნილებავ! და საერთოდ ვინ მოგცა უფლება, რონ ძილში მეხები და ტანსაცმელს მხდი!! ის არ გეყო, რომ ჩემი სინდისი შემილახე ახლა იმასაც კი ითხოვ აჩოტები ჩაგაბარო და ამას პლიუს შენს საწოლში მაწვენ, მხდი პიჟამოს მაცმევ და ჩემთან ჩახუტებული იძინებ?! - ლაპარაკისგან ძალა გამოცლილ გოგოს თვალებიდან ცრემლები წამოუვიდა და გუკს აწყლიანებული თვალებით უყურებდა.გუკმა შ/ს-ს ხელს ხელი დასტაცა და კედელზე ზურგით ააკრა, შ/ს-ს სახესთან სანტიმეტრები აშორებდა. თვალებში ჩახედა და აწყლიანებულ თვალებში უყურებდა. ,,ოჰ ღმერთო გუკი ამას ვერ ხვდებოდა, მაგრამ შ/ს-ს თვალები ისეთი ლამაზი იყო...
- მომისმინე შ/ს, კიდევ დამიძახებ მაგ სახელს და შენი აჯობებს! - გუკმა სიტყვები მიახალა გოგოს და მოშორდა.
- ზუსტადაც, რომ ჩემი აჯობებს მისტერ გარყ... - ეს სიტყვები უნდა ეთქვა შ/ს-ს, როცა ჯონგკუგი მივარდა ხელები კედელზე ააწევივა და ორივე ხელით უჭერდა.
- კარგი, დიდ ძუძუებაბ, შენ მოისურვე ეს და ასეც იქნება, ახლა სასწაული თუ გიშველის!ჯონგკუგი შ/ს-ს ტუჩებს დაეწაფა. შ/ს კოცნაში არ ჰყვებოდა, ხელების განთავისუფლებას ცდილობდა, მაგრამ ძლიერად უჭერდა გუკი მას.
გუკმა ტუჩზე უკბინა შ/ს-ს, გოგომაც ამოიკვნესა, გუკმა დრო იხელთა და ენა შ/ს-ს პირში შეუსრიალა, რის შემდეგ შ/ს-ც აჰყვა კოცნაში...———
რეებს ვბოდიალობ?:()
STAI LEGGENDO
🔞Perverted Roommate - გარყვნილი ოთახის მეზობელი🔞
Storie d'amoreშ/ს სასწავლებლად საზღვარგარეთ გაემგზავრება და ოთახის გაყოფა გარყვნილ ბიჭთან ერთად მოუწევს, რომელიც კოლეჯის playboy ია... განცხადებას შეიტანს ოთახის მეზობლის შეცვლასთან დაკავშირებით შ/ს, მაგრამ ადგილები შევსებული დახვდება და მოუწევს კოლეჯის playboy-ს...