მისი მოლოდინები არ გამართლებულა.
შ/ს მის საწოლში ეძინა, საბანში გახვეულს.
ჯონგკუგმა კარები გადაკეტა.
მძინარე გოგოს მიუახლოვდა, ტანსაცმელი გაიხადა, შემდეგ კი მძინარე გოგოს საბანი გადახა, ხელში აიყვანა და თავის საწოლზე.შ/ს-ს საბანი გადახადა და გოგონას საწოლზე დააწვინა. შ/ს ჩემოდანი გახსნა და მოკლე თეთრი მაიკა იპოვა, პიჟამოს გავდა და მაგიტომაც ამოიღო.
შ/ს წამოაყენა და მაიკა ჩააცვა, შემდეგ კი საწოლში ჩაავინა და საბანი გადააფარა.თვითონ თავისი საწოლისკენ წავიდა, ტუმბოზე ტელეფონი დადო მაღვიძარა 08:00-ზე დააყენა და ლოგინში ჩაწვა. მთელ ლოგინი შ/ს სურნელით იყო გაჟღენთილი, ჯონგკუგმა რამის ჭკუა დაკარგა, ხარბად ისუნთქავდა სურნელს.
მთელი ღამე წრიალებდა, ვერ იძინებდა.
წამოდგა ფანჯარა გააღო და გარეთ გაიხედა. მისი ფანჯრიდან კოლეჯის ბაღი ჩანდა.უკვე დილის ოთხი საათი იყო და როგორც იქნა ძილი მოერია. ლოგინში ჩაწვა და მალევე ჩაეძინა.
დილით შ/ს-ს მაღვიძარა აღვიძებს. თავის ტელეფონს დასტაცა ხელი, მაგრამ მისი ტელეფონი არ რეკავდა, ცეხზე წამოდგა და მიხვდა, რომ ჯონგკუგის ტელეფონი იყო.
ჯონგკუგს ზიზღით შეხედა და მისი ტელეფონი გამორთო. აბაზანაში შევიდა შხაპის მისაღებად და თვალწინ დაუდგა ყველაფერი რაც გუშინ მოხდა. თვალებზე ცრემლი მოადგა და მწარე ტირილი დაიწყო. წყალი თმას და სხეულს უფრო და უფრო უსველებდა.
ჯონგკუგი შ/ს-ს არც თუ ისე ხმამაღალმა ტირილმა გამოაფხიზლა და თვალები დაჭყიტა.
ლოგინიდან სწრაფად წამოდგა ჯერ შ/ს საწოლს შეხედა და იქ, რომ არ დახვდა მიხვდა, რომ აბაზანაში იყო.,,ღმერთო რა არ გაცლიან ძილს, ვინ არის ეს. ყოველ დილით ასე ტირილს აპირებ?!" მიაძახა ჯინგკუგმა.
შ/ს-მ ძალები მოიკრიბა. ბანაობას მორჩა და სარკეში ჩაიხედა, გაანალიზა, რომ ტანსაცმელების შემოგანა დაავიწყა და თავბედი იმ მომენტში ისე იწყევლა, როგორც არასდროს.
პირსახოცი შემოიხვია და აბაზანის კარები მტკიცედ გამოაღო. ჯონგკუგს გახედა სწერვა სახით და ჯონგკუგმაც საწოლში აპლაკულმა გამოხედა.
შ/ს ჩემოდანში ტანსაცმელების ქექვა დაიწყო, როცა ჯონგკუგმა მიაძახა:
- რა გაბღავლებდა, ხო შეიძლება ადამიანი დააძინო?!
- გუშინ დეკორივით, რომ არ გაგეპტყელებინე საწოლში და ჩემი სინდისი არ წაგეღო არ გაიღვიძებდი. - კბილებში გამოსცრა შ/ს-მ.
- და მაგაზე ჯღაოდი?! როდესმე ხომ უნდა დაკეგარგა უკვე 19 წლის ხარ. ყველა გოგო მასე, რომ ტიროდეს ვისგანაც ეგ წამიღია მაშინ ეს სამყარო ცრემლებად იქნებოდა სავსე. - ჩაიცინა გუკმა.
- სწორედაც იმიტომ შეგარქვი მისტერ გარყვნილებავ. - მოკლედ მოუჭრა შ/ს-მ.ჯონგკუგი საწოლიდან წამოხტა იმის იმედით, რომ შ/ს დაიჭერდა და ჭკუას ასწავლიდა, მაგრამ შ/ს აბაზანაში შევარდა და კარები გადაკეტა. ჯონგკუგმა კარებს იქით მდგომ შ/ს მიაძახა. იცოდა, რომ ამ სიტყვებზე კარებს გააღებდა და სამაგიეროს გადაუხდიდა.
- ამ ჯერად დამისხლტი ხელიდან შ/ს, მაგრამ შემდეგ ჯერზე ვერ გამექცევი.
ეს სიტყვები უთხრა ჯონგკუგმა კარებს იქით მდგომ გოგოს, რომ კარები მაშინვე გაიღო.
გოგო გაოგნებული გამოვარდა აბაზანიდან.
- საიდან იცი ჩემი სახელი ჯონგკუგ?
- მარტო შენ კი არ იცი ყველაფერი. - თან უთხრა და თან ტანსაცმელს იცმევდა.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔞Perverted Roommate - გარყვნილი ოთახის მეზობელი🔞
Romantizmშ/ს სასწავლებლად საზღვარგარეთ გაემგზავრება და ოთახის გაყოფა გარყვნილ ბიჭთან ერთად მოუწევს, რომელიც კოლეჯის playboy ია... განცხადებას შეიტანს ოთახის მეზობლის შეცვლასთან დაკავშირებით შ/ს, მაგრამ ადგილები შევსებული დახვდება და მოუწევს კოლეჯის playboy-ს...