22

1.7K 79 9
                                    

იმ დღეს ჯონგუკს არ მობეზრებია მისი სიყვარულის ცქერა, რომელსაც მშვიდად ეძინა. ხან თმაზე, ხან სახეზე ეფერებოდა და მისი სურნელით ვერა და ვერ ძღებოდა. ერთი ორჯერ ტუჩებისკენაც გაიპარა და კოცნა მოჰპარა, მისი ტუჩები ძილის დროს უფრო გაბერილი და სისხლისფერი იყო. ჯონგუკი მძინარე შ/ს-ს მოსიყვარულე სიტყვებით ამკობდა და ეუბნებოდა, როგორ უყვარდა ის მას ასე ძალიან, რომ თავსაც გასწირავდა მისთვის. ეუბნებოდა, რომ მისი ყოველი ღიმილი, წარმოთქმული სიტყვა და ნებისმიერი საქციელი თუნდაც უბრალო სიარული როგორ უყვარდა. ხან თმაზე, ხან ლოყაზე, ხან შუბლზე კოცნიდა. გუკი ასე ძალიან არასდროს არ ყოფილა შეყვარებული. შ/ს-მ კი მისი გული დაისაკუთრა.

თითქმის მთელი დღე შ/ს ძილში, ჯონგუკმა კი მის ცქერაში გაატარა.
უკვე მოსაღამოვებული იყო, ორივეს ერთმანეთზე მიხუტებულებს ეძინათ. კარზე კაკუნი გაისმა, ჯონგკუგმა თავი წამოსწია და აქეთ-იქით მიიხედ მოიხედა. კარებზე ისევ კაკუნია, გუკმა გოგო ფრთხილად გადააწვინა მეორე მხარეს და კარებთან მივიდა, საკეტი გადაატრიალა და კარები გააღო. კარს იქით ჯინი დაინახა, ანერვიულებული თვალებით. ჯონგუკი ჯერაც არ იყო გამოფხიზლებული, ჯინმა კი შემოსვლაც მოასწრო უკვე.
- რა ხდება სოკჯინ? - გუკმა თავის მძინარე ტურფას გახედა, რომ მიხვდა, რომ არ გაეღვიძებოდა ჯინს დაუწყო დაკითხვა.
- ტელეფონი სად ჯანდაბაში გაქვს? - ჯინმა ყვირილით ჰკითხა ჯონგუკს და მის პსუხს ელოდა.
- ჩუმად, რა გაყვირებს. ვერ ხედავ ნამცხვარს სძინავს. - გუკმა შ/ს მიუთითა და ტუჩებზე ხელი მიიდო.
- ნამცხვარი? - ჯინს გაეცინა - საწყალი გოგო. ამას რამდენ ხნიანი ჩეკი აქვს გამოწერილი? - ჯინმა კარგად გადაიხარხარა ჯონგუკის სიტყვებზე.
- სამუდამო - ჯონგუკს არ დასტყობია სახეზე არც ირონია, ან ხუმრობა. მისი სიტყვები კლდესავით მაგარი და წყალივით კამკამა იყო.
ჯინს სახეზე სიცილი შეახმა, ჯონგუკს შეხედა, შემდეგ კი მძინარე გოგოს გახედა, რომელსაც ცხვირი წითელი, ხოლო დანარჩენი სახის ნაწილები ვამპირივით თეთრი ჰქონდა.
- შენ რა სერიოზულად ამბობ ამას? - ჯინს სახე დაუსერიოზულდა და მზერა ისევ მძინარე გოგოდან ჯონგუკზე გადაიტანა.
- ხო ჰიონ, მე ის მიყვარს. - ჯონგუკს თავისივე სიტყვების უკვირდა, მაგრამ მას შ/ს მართლა უყვარდა.
- ვიღაც გაზრდილა... - ჯინს გაეღიმა და ჯონგუკს გადაეხვია. გუკს სახეზე ღიმილმა გადაურბინა.
გოგოს გახედა და და ჩაეცინა. - რას ეძახი? ტორტი? - ჯინს თვალები აუცრემლიანდა სიცილისგან და ჯონგუკის დაჭყეტილ თვალებზე კიდევ უფრო გაეცინა.
- ჰიონ... - ჯონგუკმა თვალები აუბრიალა ჯინს.
- რა გინდა, ჰიონ, ჰიონ, ჰიონ, სულ ჰიონი, რომ გაკერია მაგ პირზე?! - ჯინმა ხელების აქეთ-იქით ქნევა დაიწყო.
- ჩუმად, ცუდად იყო და დასვენება სჭირდება. - გუკმა შ/ს გახედა, აშკარად ღრმა ძილში იყო.
- რატო რა სჭირდა? - ჯინს სახე შეეცვალა.
- გული წაუვიდა, სიცხე ქონდა და დაბალი გემოვლობინი აქვს. - გუკმა დამწუხრებული სახით მოუყვა ჯინს მისი ნამცხვრის სისუსტეზე.
- რაღა გამოფიტული გოგო შეგყვარებია შე შეჩვენებულო. - ჯინს ისევ გაეცინა.
- შენ კაცი ვერაფერზე ვერ დაგელაპარაკება წესივრად რა. - გუკმა სვლა კარებისკენ იწყო.
- შენ რა მაგდებ? - ჯინს გაუკვირდა. - ასე უხდი არა შენ ჰიონს მადლობას? - ჯინი კარებში გავიდა და ჯონგუკს გონებაში ახრჩობდა.
- ჰიონ! - ჯონგუკმა თვალები უჭყიტა ჯინს და ანიშნა გაჩუმებულიყო.
- კარგი, მაგრამ რამე, რომ დაგჭირდება ჩემთან არ მოხვიდე. - ჯინმა ხელები გადაიჯვარედინა და იქაურობას ნეკ-ნელა ციკდებოდა. ჯონგუკს ჯინის ასეთ ქმედებაზე ჩაეცინა და მარები მიხურვის შემდეგ გადაკეტა.
- ჩემო ნამცხვარო... - ჯონგუკმა გოგოსკენ იწყო სვლა. - როგორ მიყვარხარ ჩემო პატარა გულის დამპყრობელო... - გუკმა საბანი ასწია და საწოლსი შეძვრა. შ/ს შეიშმუშნა და თვალების ნელა გახელა დაიწყო.
- ჯონგუკ? 
- ჩემო ნამცხვარო? - გუკმა იგივენაირად კითხა მის წინ მწოლიარეს.
- გიყვარვარ? - შ/ს-მ უეცრად დაუსვა ეს კითხა გუკს და არც ძნელი მისახვედრი არ იქნება მემგონი, რომ მისი პასუხი 'კი იქნებოდა'
- არა, არ მიყვარხარ! - გუკმა ეს სიტყვები წარმოთქვა და მის რეაქცის დაელოდა.
- რა?! - შ/ს თვალები ჭყიტა. - რას ქვია არ გიყვარვარ? ეს ყველაფერი ტყუილი იყო? შენ რა ამ დროის მანძილზე მატყუებდი? - საწოლზე წამოჯდა შ/ს და ჯონგუკს აცრემლებული თვალებით უყურბედა. - ვიცოდი ყოველთვის ვიცოდი, რომ არავის არ ვეყვარებოდი, ღმერთო რატომ ვარ ასეთი უბედო? რატომ შემაყვარე თავი და ახლა რატომ მეუბნები იმას, რომ არ გიყვარვარ? იდიოტი ხარ ჯონ ჯონგუკ! მეზიზღები, ვერ გიტ... - სიტყვების დამთავრება ვინ აცალა? ჯონგუკი ს/შ ხელებს წვდა ორივე დაუჭირა და საწოლზე დააწვინა, თვითონ კი ზემოდა მოექცა. ტუჩები მისას შეახო და აკოცა, გოგოს პირში ენას უმისამართოდ ასრიალებდა.
შ/ს ხელებს აქეთ-იქით იქნებდა, ცდილობდა ჯონგუკის ხელებიდან დამძვრალიყო, მაგრამ ის ძლიერი იყო. მისი დაკუნთული ხელები გოგოს მაჯებს ძმიერად უჭერდნენ და არ აძლევდნენ საშვალებას თავისუფლება შეეგრძნოთ.

🔞Perverted Roommate - გარყვნილი ოთახის მეზობელი🔞Where stories live. Discover now