ჯერ კიდევ ძილში მყოფ გოგოს ვერ გაეგო რა გრძნობა იყო ეს. მას მისი კოცნა ესიამოვნა, მაგრამ ვერ მიხვდა. გუკმა შეწყვიტა კოცნა და შ/ს-ს სახეს შეხედა. მიხვდა, რომ ვერ გაეგო რა ხდებოდა. თვალებში შეაჩერდა და იქამდე უყურა სანამ გოგომ წიხლი არ კრა და საწოლიდან არ გადააგდო. ჯონგუკი მძიმედ დაეცა იატაკზე და სხეულის რაღაც ნაწილები ცუდად დაარტყა. ბარძაყზე ხელი მოისვა ტკივილის ნიშნად და სახე მოეჭმუჭნა.
- რატომ მომიწექი? ვინ მოგცა მაგის უფლება თავხედო! - გაბრაზებულმა უთხრა ძირს დავარდნილ ბიჭს.
- მაშინ უფლებას მოგცემდი გაყინულიყავი. სიცხე მოეცა შენთვის და მერე გეცდინა ლექციები...- მობეზრებით უთხრა გუკმა გოგოს.
- რა მომცემდა სიცხეს, სულელო, გარყვნილო ბავშვო! - წარბებ შეკრული სახით ეუბნებოდა ბიჭს.
- ფანჯარა გუშინ ღია იყო ოთახში, რომ შემოვედი. სახეზე ფერი არ გედო, გაყინულს გეძინა, რომ არ დამეკეტა ეს დაწყევლილი ფანჯარა ალბათ ხელებში ჩამაკვდებოდი და მერე მეორე საერთოდ ადამიანის სხეულს სწავლობ? როდესაც ადამიანის სხეული 35 გრადუსზე დაბლაა ვინმე ისეთი უნდა ჩაეხუტოს და გაათბოს, რომლის სხეულის გრადუსი 35ზევით არის! - ჯონგუკი ფეხზე წამოდგომით ამბობდა ამას.- მოიცადეთ ახლა თქვენ მეუბნებით, რომ მისტერ გარყვნილება ჭკუას მარიგებს? - გაკვირვებული სახით იყურებოდა შ/ს.
- რა დამიძახეე? - შემოუბრუნდა თითქმის აბაზანაში შესული გუკი.
- მისტერ გარყვნილებავ! - გარკვევით უთხრა საწილზე მჯდომმა შ/ს-მ.
- როგორ?! - გაბრაზებულის სახე აიკრო ბიჭმა სიფათზე და გოგოს მკვლელი თვალებით უყურებდა.
- როგორ?! როგორც გაიგე მისტერ გარყვნილება! გოგომ ბიჭის გაჯავრებით თქვა შემდეგ კი სახეში მიახალა სიტყვა.
- ახლა მიიღებ შ/ს!! - გუკმა გოგოსკენ სწრაფად სვლა დაიწყო. შ/ს, რომ მიხვდა, რომ საქმე კარგად ვერ ჰქონდა საწოლიდან წამოხტა, მაგრამ გუკმა მალევე დაიჭირა ხელში აიყვანა და აბაზანაში შეიყვანა.
- დამსვი, შე თავხედო - შ/ს ხელებს უშენებდა ბიჭს გულ-მკერდზე.
- მაგაზე მანამ გეფიქრა სანამ მაგას დამიძახებდი გათამამებულო გოგო! - არ შეარჩინა გუკმა და შ/ს აბაზანაში შხაპის მისაღებ ადგილას დააყენა.
- გათამამებული და უზრდელი შენ ხა... - სიტყვები გუკის მიერ მოშვებულმა ცივმა წყალმა შეაწყვეტინა შ/ს, რომელიც მის ტანზე ტაოს დაყრას იწვევდა.გოგომ პირი დააღო, გაოცებას ვერ მალავდა. თავი სულ დაუსველა, ძალიან შესცივდა. ერთ ადგილას იდგა და არ ინძრეოდა. ამას კი გუკი შორიდან უყურებდა ისე, რომ მას ერთი წვეთიც არ მოხვდებოდა.
გოგომ ბიჭისკენ სვლა დაიწყო, რომელიც ირონიული სახით უყურებდა გოგოს, რომელიც მისი სამაგიეროსგან განრაზებული და ნერვებ აშლილი იყო. შ/ს-მ გუკს ხელი ჩაავლო და მისკენ მიიზიდა. ხელები მაგრად შემოხვია გუკს და წყლის ქვეშ მოექცნენ ორივენი. გუკამ ცივი წყლის შეგრძნებისას თვალები დახუჭა და პირო დააღო. გოგო, რომელიც სიცივისგან გაშეშებულ ბიჭს ძლიერ იკრავდა იგრძნო ცივმა წყალმა როგორ გამოიწვია ბიჭის ტანზე ტაოს დაყრა.გუკს თმები დაუსველდა, ცდილობდა გოგოს ხელები გაეშვებინა, მაგრამ შ/ს ძალიან ძლიერად უჭერდა. გუკი რისი გუკი იყო თუ თვითონ არ გამოვიდოდა გამარჯვებული...
გოგოს ხელები შემოჰხვია, იცოდა, რომ შ/ს მისი ამ საქციელისას დაიბნეოდა და ასეც მოხდა. შ/ს ძალიან დაიბნა და ხელები გაუშვა გუკს. გუკმა გოგოს სახე ხელებში მოიქცია და შ/ს ცივი წყლისგან დასველებულ ტუჩებს, რომელიც სიცივისგან აკაწკაწებოდა, ხოლო წყლის მოხვედრისგან გამუქებიდა ძლიერად, მაგრამ ამავდროულად რბილად და სასიამოვნოდ აკოცა.შ/ს დაბნეულება შეეტყო, რაც ჯონგუკს არ გამოჰპარვია... კოცნა არ შეუწყვიტავს შ/ს-სთვის. საწყალმა გოგომ ძლივს გაიაზრა მის გარშემო რა ხდებოდა. ჯონგკუგი გოგოს პირში ისე ლომობდა ენის ტრიალს, როგორც არასდროს არავისთან. შ/ს ტუჩებს კუმავდა არ უნდოდა, კიარადა უნდოდა მისთვის ეკოცნა, მაგრამ იცოდა, რომ ბიჭი უბრალოდ ერთობოდა და ცდილობდა სამაგიერო გადაეხადა გოგოსთვის.
შ/ს ცოცხალი თავით არ რთავდა გუკს ენა შეესრიალებინა პირში. ბოლოს და ბოლოს სუნთქვა აღარ შეეძლოთ არც ერთს და მათი ბაგეები ერთმანეთს მოშორდნენ. გოგოს რცხვენოდა, შეიძლება არა, მაგრამ ჯონგუკს თვალებში არ ან ვერ უყურებდა. გუკი კი ჩასმირკული სახით იდგა და შ/ს სახეს აკვირდებოდა...უნდოდა მისი ტუჩები კიდევ ერთხელ მოეწუწნა, მაგრამ ამჟამად ენით...
VOCÊ ESTÁ LENDO
🔞Perverted Roommate - გარყვნილი ოთახის მეზობელი🔞
Romanceშ/ს სასწავლებლად საზღვარგარეთ გაემგზავრება და ოთახის გაყოფა გარყვნილ ბიჭთან ერთად მოუწევს, რომელიც კოლეჯის playboy ია... განცხადებას შეიტანს ოთახის მეზობლის შეცვლასთან დაკავშირებით შ/ს, მაგრამ ადგილები შევსებული დახვდება და მოუწევს კოლეჯის playboy-ს...