2

1.6K 94 1
                                    

ბიჭი მის გვერძე მოთავსდა და ზურჩანთაც გვერძე მიიდო.
ტელეფონს ფრენის რეჟიმი გამოურთო და ტელეფონში ერთიანად მოუვიდა ათასი შეტყობინება...
• გამოტოვებული ზარები
• მესიჯები
• შეტყობინებები
დაუტვა და ყველას ნახვა გადაწყვიტა, დრო მაინც თავზესაყრელად ჰქონდა.

შ/ს-მ იფირა ალბათ მალე მოვა მისი რეისიო, არ მოეწონა შეხედვის თანავე, არც ბიჭმა შეარჩინა ერთმანეთს მტრებივით უყურებდნენ, ისეთ როჟებს უკერავდნენ მტრისას.

ბიჭის ტელეფონი აზუზუნდა და ეკრანზე ნომერი გამოისახა...
- გისმენთ. ბოხი ხმით თქვა ბიჭმა...

შ/ს ნახევარზე მეტი ესმოდა, ტელეფონი ყურზე არ ჰქონდა მიდებული, გეგონება ჰაერს ასმენინებს სალაპარაკო ზარსო...

საწყალი გოგო თურმე ეს უჟმურა ბიჭიც შ/ს-ს რეისით მიფრინავდა კორეაში.

ამერიკაში ბრძანდებოდა ვაჟბატონი არდადეგებზე და ახლა ისევ სწავლისთვის ბრუნდებოდა კორეაში.

აშკარად ეტყობოდა, რომ ბევრი ფული ჰქონდა, მაგრამ შ/ს უჩნდებოდა კითხვა კერძო თვითმფრინავით რატომ არ მგზავრობდა...

ბიჭი ლაპრაკს მორჩა და შ/ს-ს გახედა, შ/ს თვალები აარიდა. ბიჭი არ მოეშვა და ისევ დაჟინებული მზერით განაგრძო შ/ს ყურება.

შ/ს მეტის მოთმენა აღარ შეეძლო დაჟინებული მზერა პირდაპირი მნიშვნელობით წვავდა და თან ტვალეტში უნდოდა...

ვეღარ მოითმინა და წამოდგა, ბიჭს მიუბრუნდა და შეწუხებული სახით უთხრა :

- უკაცრავად, შეგიძლიათ ჩემს ნივთებს მიხედოთ? საპირფარეშოში მინდა... მორცხვი მზერით ჰკითხა გოგომ ბიჭს.

ბიჭმა თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია და ირონიულად ჩაეცინა...

შ/ს თავქუდ მოეჯილი გავარდა ტვალეტისკენ ერც ის არ იცოდა სად იყო...

აქეთ-იქით დაბიდიალობდა და როგორც იქნა იპოვა და შიგნით კი არ შევიდა ერთი სიტყვით შევარდა...

ტვალეტში ვინმე, რომ ყოფილიყო მის გარდა გიჟი ეგონებოდათ, ისე ელაპარაკებოდა საკუთარ თავს გიჟივით...

,,ღმერთო რატომ ვუთხარი სად მოვდიოდი?"
,,უბრალოდ ამდგარიყავი და წამოსულიყავი რა"
,,დებილი ხარ რა შ/ს"
,,წამოსვლის პირველივე დღიდანვე რეებს ხლართავ სულ გავაფრინე ღმერთო..."

ამასობაში ოთხი საათიც გავიდა, შ/ს თავის ადგილზე უჟმური სახით მქონე ბიჭის გვერძე მოთავსდა და ელოდებოდა როდის გავიდოდა ერთი საათი...

სანამ შ/ს თავის ადგილს დაიკავებდა გზიდან მოავლო თვალი როგორი სწერვა მაგრამ სიმპათიური სახე ჰქონდა მის გვერძე მჯდომ ბიჭს.

მის გვერძე დაჯდა და ძილი მოერია ქალაქიდან სამი საათი იფრინა და ახალა კიდევ ხუთი საათი უნდა დალოდებოდა...რვა საათია ზის.

თავში აზრმა გაუელვა წამოდგა და ფეხზე დგომა გადაწყვიტა...

ბიჭი გაგიჟდა და გიჟივით უყურებდა ფეხზე მდგომ შ/ს-ს.
,,რას აკეთებსო?"

ბიჭი შეეშვა და ტელეფონში სქროლვა განაგრძო.

ამასობაში გავიდა ერთი საათი, შენიბაში ქალის ხმა გაისმა ,,იწყება ჩასხდომა ჩინეთი კორეის მიმართულებით"

ეს გაიგო შ/ს და მაშინვე თავის ნივთებს დასტაცა ხელი და თვითმფრინავის შესასვლელისაკენ გასწია.

დიდი იმედით მიდიოდა და თავის ადგილს იკავებდა, იმ იმედით, რომ იმ უჟმურ საშიში გამომეტყველების მაგრამ ცოტა სიმპათიურ ბიჭის ყურება აღარ მოუწევდა...

თავისი ადგილი იპოვა და კომფორტულად მოთავსდა, გაუმართლა ისევ ფანჯრის მხარეს იყო. აფრენამდე ხუთი წუთიღა იყო დარჩენილი.

მის გვერდით ვიღაც მოხუცებული ქალი დაჯდა, მაგრამ ერთი ადგილის გამოტოვებით...

ყურადღება არ მიაქცია, რადგან ეგონა ის ცარიელი ადგილი თავისუფალი იქნებოდა მთელი ფრენა, მაგრამ შეცდა...

მის გვერდით იმ ბიჭის ადგილი იყო, რომელსაც სწორედ გაურბოდა...
ჩანთა ზედა განყოფილებაში შედო და ქალბატონს ბოდიშის მოხდით უთხრა ,,თუ შეიძლება, რომ შემატაროთო"

შ/ს გაშტერებული უყურებდა ბიჭს...

🔞Perverted Roommate - გარყვნილი ოთახის მეზობელი🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora