6. with Frozen

35 3 0
                                    

"Хөөе Брайн, наашаа суу Frozen гарч байна"

'Blah blah blah'

"Хурдан ирээд суу, яг эхлэх гэж байна"

'Blah blah blah'

"Дахиж сануулахгүй шүү, одоо л ирж үзэхгүй бол сүүлд нь хэлэхгүй яасан юм бэ гэж гоншигносон ч би тоохгүй шүү"

'Blah blah blah'

-
-
-
-

Жизель хариу өгсөнгүй. Магадгүй түүнийг уурласан байх хэмээн таамаглаад зочны өрөө рүү орвол Жизель эгдүүтэй гэх чинь буйдан дээрээ суучихсан хүүхэлдэйнийхээ үйл явдалд орсон уу? гэлтэй сууж байлаа.

Брайн хөнгөхөн инээмсэглээд 'Том болдоггүй гүнж юм аа' гэж өөртөө шивнээд, буйдан дээр суулаа.



Frozen-ий төгсгөлд:

'Өөө чи яасан сонин юм бэ, ийм гоё хүүхэлдэй гэдгийг нь хэлсэн бол анхнаасаа үзэх л байсан шд'

"Хохино муу азгүй илжигний чих, хэн чамайг далжигнаж намайг үл тоо гэсэн юм"

Брайн инээчихмээр байсан ч Жизелийн одоогийн төрх нь яг л 1700, 1800аад оны эрхэмсэг хатад шиг хайр татам байсан тул өөрийгөө барин, өвдөг сөхөрч сул дуугаар 'Болчимгүй зоригт боол намайг өршөө. Хэзээ нэгэн цагт хэлэх нь жам байсан шиг цаг нь иржээ. Үнэндээ хатантаан би танд-'

Брайны үгийг тасдан Жизелийн утас дугарсан ба яаралтай дуудлага байсан тул аргагүйн эрхэнд хариу өгж, өөрийх нь хэрэг гарсан гэдгийг Брайнд мэдэгдээд явлаа.

Брайн санаа алдаад 'Новш гэж дахиад л чадсангүй' хэмээв..


Odoons tegeed 4n heseg yvaad l duusna shuudee! Vote set follow

би гунигтай төгсгөж болох уу?

•Өвөлд хайртай болгох 10н шалтгаан• ✔Where stories live. Discover now