Sory że tak późno ale coś mi nie pykło no, nie jestem stworzona do obietnic.
Btw dzięki za 200 gwiazdeczek <3Chuj.
Tak to znowu ja, ten zjebany kraj który chce najebać pewnej żabojadce.
Czekałam w hali na Amerykę,Łotwę,Japonię,Estonię i Finlandię.
Ale żadne z nich nie przyszło...
Nie chciałam wracać do pokoju, chłopaki na mnie krzywo patrzą, a Niemcy faktycznie wygląda jakby miał mi coś za złe.
Położyłam na podłodze koc i użyłam plecaka jako poduszki, i tak leżałam...
Nie mogłam zasnąć więc sięgnęłam po telefon. Przez godzinę oglądałam jakieś zjebane tik toki.
Po chwili usłyszałam dźwięk otwierających się drzwi. Wstałam a Ameryka i Japonia zapaliły światło. Za nimi weszli Estonia, Finlandia, Łotwa i Rosja.
P:kurwa mać godzine na was czekałam
A: no sory no no ale no ten no no wiesz no no no no ruska szukaliśmy no
P: a na chuj tu ta menda?
R: gówniarzu, uważaj sobie
P: nie
F: to co teraz?
P: chodźcieUsiedliśmy w kółeczku na kocyku na środku hali.
F: to co teraz?
P: ym może zaczniemy od Łotwy? O czym tak dokładniej gadały Francja, Hiszpania i Grecja?
Ł: no tak ogóln-
P: dokładnie a nie ogólnie
Ł: no mówiły że Francja kocha Niemca i tak dalej i że muszą cię jakoś z nim skłucić, no i mówiły że będą Cię obgadywać, gadać na ciebie jakieś niestworzone rzeczy, że będą Cię chcieli jakoś ośmieszyć przy wszystkich. No a potem wyszły.
E: w łazience mówiły że będą chciały ci coś zrobić na lodowisku
P: to im się akurat nie udało
A: dobra lepszy temat, jak zajebiemy Francje?
R: możemy ją porwać w ostatni dzień i zostawić w lesie?
A: kurwa żartowałam debilu
R: NO ALE NIE ZGINEŁABY, I mean nie od razu
P: proponuje jej utopić telefon w kiblu i tyle
R: a to też da sie zrobić
P: serio? :D
R: ale nie za darmo
P: dam ci paczkę chipsów :D
R: :D
P: no i umówieni, ale co dalej?
J: może by ją tak zabić?
A: wykreśliliśmy tę opcje tą opcje
F: czyli ją zabijemy.
E: może pogadaj z Niemcami w końcu na ten temat? Widziałam że ciągle go unikasz.
P: ta... Nie chce mi się z nim o tym gadać
F: Estonia ma rację, tak naprawdę Francja chce zrazić do ciebie głównie jego, a bądźmy szczerzy, Niemcy aż takim idiotą nie jest.
A: co prawda to prawda Polska, oni mają racje pogadaj z nim.
J: albo go popodrywaj i wkurw Francje
R: czy tylko ja się czuje niezręcznie w tej dyskusji?
J,A,P,E,: tak
F: nie
P: bruh, dobra pogadam z nim
J: wyrwij go
P: sama se go wyrwij
J: skoro prosisz
P: EEE ŻARTOWAŁAM UWAŻAJ SOBIE GÓWNIARO
R: polska dżelys
P: a spierdalajcie mi z tądWstaliśmy z podłogi i wszyscy wyszli, ja wziełam swoje rzeczy i zrobiłam po chwili to samo.
Idąc korytarzem nie widziałam nikogo, jakby wszyscy zapierdalali sprintem albo zmienili się w sonica. Idąc tak też w sumie nic nie widziałam bo jakiś debil zgasił światło. Idąc tak wpadłam na kogoś. Tak był to Niemcy kto by się domyślił naprawdę jaki fascynujący zwrot akcji, widać że Autorka się postarała.
N: Heeeeej~
P: pizde sklej. nie gadam z tobą kutasiarzu
N: co-Spojrzał na mnie jak na nie wiem co.
P: no co? Spodziewałeś się Francji?
N: nie, spodziewałem się Ciebie
P: ta, akurat, od kiedy mi walisz takimi hejkami.
N: you know
P: noł aj dont dlatego kurwa pytam spierdolino.
N: słuchaj
P: mam inny wybór?
N: nie, a teraz słuchaj, ta pizda ma do ciebie problem, i myśli że w to weszłem.
P: a nie weszłeś?
N: jakbym w to wszedł to bym Cię na lodowisku jeszcze piznął o ścianę.
P: aaaa no tak, zapomniałam że ty to ty.
N: no widzisz? To co robimy z Francją?
P: to jest dobre pytanie, w sumie możesz dalej ją wkręcać.
N: a przyjdziesz dzisiaj spać do nas czy tak jak wczoraj pójdziszz pod mos- znaczy gdzieś w pizdu, nie żebym za tobą szedł czy coś.
P: Niemcy stalker?
N: możliwe
P: przyjde spać do ciebie bo podłoga w tej sali jest niewygodna i bolą mnie plecy bardziej niż ciebie jak siedzisz e godziny nad wypracowaniem z polskiego :)
N: słuchaj nie każdy potrafi napisać 300 słów w 20 minut w twoim zjebanym języku.
P: dobra dobra nie popłacz się
N: chodź już
P: no dobra bo się popłaczesz
N: ty byś się popłakała jakbym się nie odezwał
P: wypraszam sobie JA jestem polsza stronk i- OMOJBOŻEPAJĄK
CZYTASZ
szkoła tvn wydanie countryhumans
ParanormalChore gówno pisane przez jeszcze bardziej chorego psychopate. Nie polecam -2/10