szkoła odc. 9

625 38 95
                                    

Per. Polska

No siemano kabanosy papierosy kocury bambury i inne dzikie anomalie, autorka mi dała cynk że książka wybuchła i mam się brać do roboty, a więc dziękuje wam za tą wielką aktywność <3

No dobra ale koniec tego pierdolenia jak ciocia Frania po pogrzebie tej jadźki z pod 13. Trzeba. Iść. Do. Szkoły.

Niestety.

Ubrałam ubrania które wcześniej leżały na wieszaku, znaczy krześle, znaczy wieszaku. Czyli ubrałam czarną bluzę oraz bordowe jeansy a
do tego czerwone trampki.
Wzięłam plecak i wyszłam z mieszkania, wtedy doszło do mnie że się nie spakowałam, ani nie zjadłam, i że jest 5 rano. Kocham mieć ustawiony budzik na 5:40.

Wróciłam do mieszkania i spakowałam:
-jeden zeszyt
-jedną książke domyślcie się od czego
-dwa długopisy bo pewnie niemiec będzie chciał mi ukraść.
-power banka
-twoje pieniądze z komunii
-taniec z gwiazdami

Zostawiłam plecak pod drzwiami i poszłam zrobić sobie śniadanie, zaczęłam popisywać się przed samą sobą swoimi zdolnościami kulinarnymi niczym Magda Gessler i przyrządziłam iście wykwintne danie czyli. Parówki z mikrofali.

Zaniosłam swój gorący talerz zimnego jedzenia do salonu i siadając na kanapie włączyłam telewizor. Akurat leciała szkoła na tvn.

P: jacy idioci, zupełnie jak u mnie w szkole, no i kurwa reklama skąd wiecie że wpierdalam berlinki??? To takie oczywiste że wpierdalam niemieckie parówki?.o kurwa to źle zabrzmiało, jak dobrze że mnie nikt nie słyszy prawda? ... Prawda...?gdy skończyłam oglądać i żreć była już 7:01 więc stwierdziłam że wyjdę ponieważ mam dosyć daleko do szkoły tak jak wspomniałam w jednym z wcześniejszych rozdziałów, ale możecie tego nie pamiętać ponieważ autorka pisze raz na pół roku, leniwa d00pa.

Chwyciłam plecak i klucze leżące na półeczce obok drzwi i otworzyłam je z mocnym impetem chcąc powitać dzień jak postacie z seriali na netflixie dla niewyżytych nastolatków. Niestety jedyne co usłyszałam to odgłos osoby spadającej ze schodów, pomyślałam przez chwilę że to pani grażynka  zmieszkania obok ale to tylko Niemcy.

Czekaj to Niemcy o kurwa.

P: na prawo i sprawiedliwość nic ci nie jest???
N: poza tym że mam złamane 7 żeber? Nie. Czemu mnie wyzywasz od pisu???

Zakluczyłam mieszkanie i zeszłam na półpiętro gdzie leżał Niemcy.

P: jebać pis
N: tak wiem 
P: co  ty tu robisz?
N: chciałem cię podwieźć do szkoły ale teraz to ty mnie musisz zawieść do szpitala
P: EEE to jest szkoła tvn a nie szpital tvn
N: a tam pierdolisz

Niemcy złapał się mojej zajebistej seksownej nogi i się podniósł jakoś.

N: to co teraz bo jest dopiero 7
P: żabka
N: omg

Zeszliśmy pod blok gdzie wsiadliśmy do super cool autka niemca.

P: od kiedy ty masz auto
N: od wczoraj
P: i wszystko jasne
N: kupisz mi hot doga
P: nie to ty mi kupisz
N: ok
P: ez

Po wpierdoleniu hot dogów i kupienia sobie żarcia do szkoły (i kwaśne żelki) pojechaliśmy w końcu pod tą budę.

7:40 to była godzina na zegarku niemca i różnież o tej godzinie weszliśny do szkoły. Poszliśmy pod piękną sale od jakże pięknego przedmiotu zwanego matematyką. Usiedliśmy pod ścianą i zaczęłam grać w jakiś shit na telefonie opierając się o mój prywatny materac (czyt. Szwaba) wtedy przyszła nadufana francja z miną jakby połknęła 3 żaby przed szkołą, Belgia z podbitym okiem, Hiszpania na pół przytomna, Rosja który wyglądał jak najebany, Ameryka która wyglądała jakby najebała Rosje.

szkoła tvn wydanie countryhumansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz