İzuku o gün çok heyecanlıydı çünkü quirk kontrolüne gidicekti. Herzaman hayal ettiği Allmight gibi insanları gülümseyerek kurtarma hayaline biraz daha yaklaştığını düşünüyordu. doktor onun kontrollerini yaparken annesini yanına çağırdı ve birşeyler söyledi. Kontrolden çıktığında ise doktor ona bir quirkinin olmadığını söyledi .
İzuku o kadar şaşırmıştı ki neler olup bittiğini eve gidene kadar idrak edemedi eve vardığında ise sanki tüm dünyası yıkılmıştı. Odasına çekilip tekrar o eski vidyoyu seyretmeye başladı ağlıyordu sanki tüm hayatı tükenmiş gibi hissediyordu. Annesi tüm gece onu teselli etmeye çalıştı.
(Bundan sonrasını eş geçicem zaten hepiniz biliyorsunuz) midoriya 10 aylık çalışmadan sonra sonunda gücü alıcaktı Allmight ın saçını yedikten sonra içinde bir yıldırım çakmış gibi hissetti ama sanırım bu gücü aldığımın bir göstergesi diye düşündü. Artık hedefine ulaşabilirdi önündeki engellerden bir tanesi kalkmıştı (bundan sonrasını da geçiyorum hepiniz biliyorsunuz zaten robota tek atıyor)
Annesi çok sevinçliydi yani en azından öyle gözüküyordu çünkü gözlerinde garip bir ifade varmış gibi hissediyordu evden çıktı ve sonun da sınıfına ulaştı UA kahramanlık lisesi 1-A sınıfı.
Başlangıç biraz sade oldu ama şimdilik bununla yetinin vakit bulduğumda yeni bölüm gelecek . He bu arada yazım yanlışlarına fazla takılmayın kendimi bildim bileli bu konuda kötüyüm. Birde bu ilk hikayem kötü olan yerleri acemiliğime verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA / Yaklaşan Karanlık
FantasyMidoriya hayalerine ulaşmak için yavaş yavaş adımlar atıyordu ancak annesi son zamanlarda garip davranmaya başlamıştı bu birşeylerin işaretçisi olabilirmiydi