Muazzam Dövüş

48 7 25
                                    

  midoriya son hızda dövüşün olduğu yere doğru koşuyordu yetişmek ve bakugou ile todorokiyi oradan çıkarmak zorundaydı. o sırada duyduğu patlamayla bakugou nun nerede olduğunu anladı ve yönünü patlamaya doğru çevirdi vardığı sırada todoroki ve bakugounun ayakta bir şeye karşı tetikte olduklarını fark etti. Siyah portal dan çıkmış olan el geri çekildi ve yerin sarsılmasıyla birlikte portal kapandı. " sanırım kaçtılar " diye düşündü midoriya. todoroki ve bakugou ya aizawanın onları otobüse çağırdığı hakkında yalan söyleyip geri dönmeye başladı.

  O sırada allmight ve nomunun dövüşünde çoktan dövüşleri deprem alnına taşınmıştı dövüşleri daha 3 dakika süremeden deprem bölgesinin yarısı yıkılmıştı ( hadi biraz savaşın içine girelim ). Allmigt ın attığı her yumruk hedefini buluyor ancak nomuda ona karşılık vermekte gecikmiyordu ikisinin de attığı her yumruk etraflarında bir hava akımı oluşturuyor ve etrafı biraz daha yıkıyordu nomu bir kez daha karşılık verdi ve allmightı gemi kazaları bölgesine kadar fırlattı sonrasında arkasından zıplayarak bir tekme savurdu ve allmıghtı suyun dibine yapıştırdı bununla birlikte bölgenin suyu tamamen boşalmaya başladı allmıght kendisine gelen yumruk tan son anda kaçındı ve bir yumruk daha attı ve karşılıklı birbirlerine vurmaya devam ettiler artık bina dayanamıyordu ve iki dakika sonra bina yıkılmaya başlarken allmıght o muazzam yumruğu atıp nomu yu tavandan dışarı fırlattı. Bina yıkılmadan kendisinde çıktı ve çocukların yanına gitmeye başladı yaralanmıştı kolu kırılmış ve kaburgasında oluşan çatlakları hissetmeye başlamıştı. attığı her adım ona acı veriyordu ancak hiç bir şey yokmuş gibi davranmaya çalışıyordu. 

  Çocukların yanına vardığında kirishima " sensei o neydi öyle tüm USJ yıkıldı düşmanı yendiniz mi? " almıght evet dedi ve "diğerleri nerde ?" diye sordu. Bunu söyledikten sonra izukunun içeride dinlendiğini ve öbürlerinin de etrafı kolaçan ettiğini söyledi. bu sırada kaminari buradan okuldakilere ulaşmaya çalışırken lida nın izukunun emriyle okula yardım getirmeye gittiğini söyledi. Allmıght bunları duyduktan sonra herkesi yanına çağırdı ve durum değerlendirmesi yapmaya başladı çoğu kişi birkaç kişiyi yendikten sonra bir boşluk yaratıp kaçmıştı, bakugou ve kirishima bölgeden uzaklaştıktan sonra kirishima dönerken bakugou onun yanından ayrılmıştı, todoroki ve hagakure bakugoularla aynı şeyi yapmıştı. izuku, tsuyu ve mineta ise düşmanların %90 ' nı girdabın dibine gönderip daha sonra aizawayı kurtarmışlardı. Tüm bunlar konuşulduğu sırada polis ekipleri ve öğretmenler oraya geldi ve sona kalan çerezlik düşmanları hallettiler.


  USJ olayından beri bir hafta geçmişti Allmıght sonunda recovery girl in odasından kurtulmuştu. Polis ekipleri olaydan sonra öğretmenler eşliğinde çocuklara olay hakkında ifade aldılar. Sonunda okul başladığında 1-A sınıfı okulun ana gündem maddesi olmuştu herkes onlar hakkında konuşuyordu. Aizawa sınıfa girip herkes yerine oturduğunda konuşmaya başladı " evet çocuklar haftaya UA festivali başlıyor hepinizden bu haftayı antrenmanlara harcamanızı istiyorum " sınıf bir anda heyecanlandı ancak lida " efendim olaydan sonra bu kadar erken festival yapmak sıkıntılı değilmi" aizawa "aslında bu UA in kriz yönetiminin mükemmel olduğunu göstermek için yaptığımız bir şey. Şimdi kostümlerinizi giyin ve antrenman alnına gelin. Ayrıca izuku dersten sonra öğretmenler odasına gel" dedi ve sınıftan çıkmaya başladı. 

  Herkes çok heyecanlanmıştı UA festivali Japonya' da ki en büyük festival olarak görülüyordu ve çocukların savaştan sonra profesyonel kahramanların yanında stajyer olarak çalışıp mezun olduktan sonra bir ajansa girmeleri kolaylaşabilirdi. 

  Dersten sonra izuku aizawanın dediği gibi öğretmenler odasına gitti ve bir masanın etrafında oturan öğretmenlerin yanında bir polis memuru, müdür nezu ve allmıghtı gördü. İzuku öğretmenlere saygısını sunduktan sonra neden oraya çağırıldığını sordu.  

Nezu: Her ne kadar tüm sınıfı sorgulasak da birkaç kişi haricinde herkes senin orada yaptıklarından bahsetti.

izuku: yanlış bir şey mi yaptım?

almıght: hayır yanlış birşey yapmadın genç midoriya hatta oradaki savaşın kazanılmasında belkemiğiydin verdiğin kararlar mükemmele yakındı ve arkadaşlarından herhangi birisinin şu anda hayati bir tehlike altında olmamasının sebebi sensin bu yüzden seni bugün buraya çağırdık ancak sana sunacağımız teklife gelmeden önce polis bey sana birkaç soru soracak.

polis: merhaba midoriya ben dedektif naomasa tsukauchi hemen konuya girelim sana sorucağım ilk soru aizawayı kurtarma girişimindeyken baş villainin yüzünü grüp görmemiş olman.

izuku: evet görmüştüm derisi solgunu ve kafasında 4, 5 tane el vardı ellerden biriside yüzündeydi bu yüzden yüzünü tam göremedim ayrıca yanındaki kurogiri diye seslenilen siyah bulutun ona shigaraki tomura diye seslendiğini duydum bütün bildiklerim bu kadar. 

tsukauchi: teşekkürler midoriya sana soracağım soruların hepsini cevapladın.

nezu: evet midoriya şimdi sıra sana sunacağımız teklife geldi. Normalde UA festivalinde başlangıç konuşmasını yapan kişi o sene giriş sınavında en çok puanı olan kişi olur ancak bu sene olan olayda senin gösterdiğin başarılar ve kısa zamanda gösterdiğin gelişme sebebiyle bu sene konuşmayı senin yapmanı istiyoruz.

izuku: maalesef bu teklifinizi reddetmek durumundayım.

midnight: neden peki?

izuku: 1. si eğer ki oraya çıkarsam üst sınıflar kendi senelerinde neden böyle bir şey yapılmadığı için sinirlenebilir 2. si öyle büyük bir kalabalık karşısında konuşmaya çalışırsam kalp krizinden gencecik bir yaşta ölebilirim 3. olarak kacchan ı uzun zamandır tanıdığım için ne söyleyeceğini tahmin edebiliyorum bu yüzden onun konuşması daha iyi olur.

nezu: peki öyleyse ancak bakugou nun ne söyleyeceğini öğrenebilirmiyim

izuku: festival sırasında görmeniz daha iyi olur ayrıca bu konuşma bu oda içerisinde kalırsa çok sevinirim.

nezu: peki öyleyse çıkabilirsin 

  İzuku odadan çıkar ve ;

nezu: kesinlikle ilginç bir çocuk.

vlad: ancak merak ettiğim bir şey var bir çocuk öyle bir kriz anında nasıl o şekilde kararlar verebilir. aizawa bu çocuk neyin nesi böyle.

aizawa: keşke bilsem.



( evet bir daha ki bölüm festival olacak düşüncelerinizi yazın lütfen bu arada bir dahaki bölüm küçük bir farklılık olacak )

BNHA / Yaklaşan KaranlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin