Midoriya revirden çıkarken bakugou ile kirishimanın maçı başlıyordu ve midoriya bakugounun maçı kazanmasını seyrederken [ eğerki onunla karşılaşırsam yüksek ihtimalle kaybedicem ] diye düşündü. Midoriya iida ile olan maçına çıkarken çok gergindi en yakın arkadaşıyla kapışacaktı arenaya çıktığında ise bu düşüncelerin hepsi gitmişti çünkü iida nın gözündeki bakış adeta "onunla tüm gücümle savaşmam gerekiyor diyordu" diyordu. Midoriya bununla birlikte iida nın karşısına dikildi ve "tüm gücünle saldır" dedi.
Midnight "1, 2, 3 BAŞLA" dediğinde iida bir anda bulunduğu yerden müthiş bir hızla midoriya ya doğru fırladı ve midoriyayı tutmaya çalıştı midoriya son anda kaçınarak %5 i açmayı başardı. iida kaçınan midoriyaya doğru hızla dönerek bir tekme atmaya çalıştı ve bununla birlikte bacağının kavrandığını hissetti. Midoriya tam onu fırlatacakken iida havada midoriya nın kafasına bir tekme geçirmeye çalıştı. Bunu gören midoriya iida yı bıraktı ve gelen saldırıdan kaçındı. Kaçınma konusunda başarılı olunca açıkta kalan iida ya sert bir yumruk attı ve onu arenanın sınırına kadar fırlatmayı başardı. Tam sınırda durmayı başaran iida tekrardan atağa geçti ve gülümseyen midoriyanın tuzağına düşerek dengesini kaybetti ve gelen yumrukla kendini arenanın dışında buldu.
Kazanan yine midoriya idi maç bittiğinde koşarak iida yı yerden kaldırdı ve onu tebrik etti daha sonra ise arenadan çıkıp arkadaşlarının yanına ilerlemeye başladı ancak karşısına bir iskelet çıktı. midoriya "allmight sonunda final maçına erişebildim". Allmight "genç midoriya buraya kadar geldiğin için tebrikler seninle finalden sonra konuşacağız şimdi bir öğretmen olarak halletmem gereken şeyler var" dedi ve gitti. Midoriya neler olduğunu anlamamış olsa da arkadaşlarının yanına gitmeye devam etti.
Yerine oturduğunda maç başlamak üzereydi Midoriya nın finalde kiminle karşılaşacağını belirleyecek maç. Bakugou ağır adımlarla elleri ceplerinde arenaya doğru çıkarken karşısındaki tokoyami de aynısını yaparak yavaşça arenaya çıktı. Bu savaş çoğu kişi tarafından tokoyaminin lehine gözükse de sadece birkaç kişinin bildiği bir şey vardı.
Midnight yine her zamanki gibi "1, 2, 3, BAŞLA" dedi ve bakugou doğrudan bir atak yaparak dark shadow a saldırdı. Bunun üzerine tokoyami geri zıplayarak saldırılardan korundu ve karşı saldırıya geçti. Gelen saldırılardan özgünlüğünü kullanarak kaçan bakugou direkt olarak tokoyami nin üzerine fırladı ve önünü kesen dark shadow a oldukça büyük patlamalar gönderdi. Seyirciler bakugou nun düşünmeden saldırdığını ve kaybedeceğini düşünüyordu. Ancak seyircilerin düşüncesinin aksine dark shadow geri çekiliyordu. Tam bunlar olurken bakugou son bir patlamayla tokoyamiyi arena dışına fırlatmayı başardı. Herkes şaşırarak bakarken kazandığını duyan bakugou yine ellerini cebine sokarak arenadan çıktı.
Midoriya gözlerine inanamıyordu her ne kadar tokoyaminin zayıflığının ışık olduğunu bilse de bakugou nun bunu bu kadar hızlı fark etmesi aklını başından almıştı. Final maçı için verilen 40 dakikalık arada koridorlarda yürürken bir yandan taktikler düşünüyordu onu bu düşüncelerinden koparan ise siyah saçlı güzel bir kızın sesiydi. Kafasını çevirdiğinde yaoyorozu ile karşılaştı ona doğru endişeli gözlerle bakan kızı gördüğünde "nereye gidiyorsun yaoyorozu ?" diye sordu. Karşılığında ise "uraraka yı görmeye gidiyordum ki seni gördüm" cevabını aldı. Bunun üzerine midoriya "bende gelebilir miyim ?" dediğinde ise kız başını sallayarak onayladı.
Birlikte revire giderken aralarında bir sessizlik vardı. En sonunda vardıklarında urarakayı gördüler iida orada değildi sebebini merak eden midoriya sorduğunda annesinin telefon ettiğini ve acilen gitmesi gerektiğini öğrendi. iida nın nerede olduğunu öğrendikten sonra "nasıl hissediyorsun uraraka ?" dedi ve karşılığında "iyiyim sadece biraz bitkin hissediyorum deku" cevabını aldı. yaoyorozu "o zaman dinlenmen için seni yalnız bırakmamızı ister misin?" uraraka sanki bu soruyu bekliyormuş gibi "çok iyi olur kabalığım için üzgünüm fakat gerçekten çok yorgunum" deku üzülen arkadaşını görünce hemen araya girerek "sorun değil uraraka sonuçta biz arkadaşız birbirimizin sağlığını düşünmemiz gerekiyor" dedi ve vedalaştıktan sonra oradan ayrıldılar.
Revirden çıkıp dönmeye başladıklarında yaoyorozu "maçın birazdan başlayacak değil mi?" deku"evet" yaoyorozu "bol şans öyleyse" dedi ve gitti. İzuku nun daha yarım saati olduğu için kantine doğru ilerledi fakat kantine girdiği an herkes ona bakınca geri dönüp soyunma odasına gitti ve düşünmeye başladı. [onu yenmemin bir yolu var mı acaba. Yaptığım her saldırıyı karşılayabilir... üstüne üstlük çok fazla tahribat gücü var...] midoiya umutsuzca 10 dakika düşündükten sonra arkadaşlarının yanına dönmeye karar verdi.
Arkadaşlarının yanına gittiğinde hepsi başarı dileklerini ilettiler. Bedenini kaplayan stres vücudundan taşacak gibi hisseden midoriya. Tsuyu nun yanına oturdu USJ olayından beri ona daha yakın hissediyordu. Tsuyu "nasıl hissediyorsun?" şeklinde bir soru sorarak midoriyayı düşüncelerinden kopardı. Midoriya "oldukça gergin" şeklinde bir cevap verdi. Bunun üzerine Tsuyu "onu zaten görebiliyorum ben rakibinle karşılaşacağın için nasıl hissediyorsun demek istemiştim" dedi. Midoriya şaşırmıştı okuldayken bakugou ile neredeyse hiç konuşmamasına rağmen midoriya nın bakugou yu rakip olarak gördüğünü nasıl anladığını öğrenmek istiyordu ancak bunu maç sonrasında soracaktı. Tam tsuyu nun sorusuna cevap verecekken yapılan anons ile birlikte zamanın dolduğunu anladı ve görüşürüz deyip ringe doğru ilerlemeye başladı.
Ringe attığı her adım onun için heyecanının katlanması anlamına geliyordu. Sonunda ringe çıktığında karşısında gördüğü kişi ezeli rakibi, çocukluk arkadaşı, örnek aldığı arkadaşı bakugou idi. Bakugou maç için o kadar hazır ve odaklanmış gibi gözüküyordu ki midoriya korkmaya başlamıştı fakat arkasını döndüğünde allmight'ı gördü ve kendine geldi, artık maça hazır hissediyordu. Midnıght'ın yanına vardığında midnight " maça başlamadan önce bu maçın diğerlerinden daha farklı olacağını söylemek istiyorum." arena içerisinde tuhaf bir sessizlik oluştu ve midnight sözlerine devam etti " bu maç ring üzerinde olmayacak sizin gerçek potansiyelinizi görmek istediğimizden bulunduğumuz alanın tamamını kullanacaksınız" bunların söylenmesiyle altlarındaki beton alan yerin altına gömüldü ve arenanın çıkış kapıları betonla kapandı. Arena üzerinde duvarlara yapışık kayaya benzer yapılar oluşurken seyircilerle savaş alanını ayıran bir cam ortaya çıktı. Seyirciler olanları şaşkınlıkla izlerken midoriya ve bakugou birbirinin arasına mesafe koymaya başladı. Cementos ve midnight " Hazır mısınız ?" diye sorunca seyircilerden şehri titretecek kadar güçlü bir "EVET" sesi çıktı, "peki yarışmacılar sizde hazırsanız müsabakanın sonucunu belirleyecek kriterleri söylüyorum:
1- Birisi mücadeleye devam edemeyecek duruma gelirse.
2- Birisi pes ederse.
3- Eğer ki beraberlik durumu oluşursa sonuca öğretmenler karar verecek.
Kriterler bu kadar şimdi ise HAZIR" arenaya mutlak bir sessizlik hakimdi " 3...2...1 BAŞLA"
( Evet arkadaşlar biliyorum bana küfredeceksiniz ama bölüm bu kadardı uzun süredir bölüm atmıyordum bunun çeşitli sebepleri vardı tabii. Neyse bir dahaki bölümün ne zaman geleceği belli değil fakat muhtemelen ondan sonra düzenli bölüm atarım diye düşünüyorum fakat şöyle bir şey var ki ben asla planlara uyamam bu yüzden beklemede kalın ayrıca bölüm sizi tatmin etmemiş olabilir bir daha ki sefere oldukça güzel bir bölüm gelecek. Ayrıca 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınızı kutlarım. Sağlıcakla kalın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA / Yaklaşan Karanlık
FantasyMidoriya hayalerine ulaşmak için yavaş yavaş adımlar atıyordu ancak annesi son zamanlarda garip davranmaya başlamıştı bu birşeylerin işaretçisi olabilirmiydi